PDA

Se full versjon : Hvor i fækkens er dere?

magnus
10-10-04, 04:49
Jeg som hgar vært innom øhh... gatebråk, politi og hle rukla i kveld!

Hehe.... Stakkars tosk. jeg kom egentlig veldig greit fra det?

Nå kom et msn søk her? Hvorfor det???

Sorepheus
10-10-04, 04:51
En vanlig dag på byen altså ... ro deg ned..

magnus
10-10-04, 04:56
jo... hehe..ble rent skjelven.... Ikke vant med sånt! Var en som absolutt ville hukke tak i meg. ;Men roet seg ned. Dumt sånn egentkig at jeg ikke fikk pratet med fyren og shaked hands. Men han var bare ilter.

Elektra
10-10-04, 12:10
Tittelen påseilet kom for en gangs skyld til sin rett :mrgreen:

Base
10-10-04, 13:12
Kan du ikke ta det hele en gang til fra begynnelsen etter at du har kommet deg under 3 i promille? :knegg:

gyrken
10-10-04, 14:16
Det spørs hvordan formen til magnus er i dag. :knegg:

magnus
10-10-04, 16:05
Jo... :trøtt: Formen er nå blitt ganske ok. Ble en heftig kveld i går etter å ha vært på det lokale bryggeriet.

På gatekjøkkenet var det en fyr som tiltet, trolig pga han ikke fikk en pommes frites elns. Han ene servitøren måtte rundt og ta tak i fyren, og fikk skubbet han ut av butikken. Jeg greide jo ikke å holde nebb, fortalte den sultne gjesten han måtte holde kjeft og komme seg ut. Hadde nok ikke den mest diplomatiske holdningen.... Han ble jo fly forbannet på meg. Jeg tenkte ikke stort over det da, før etter et minutt står plutselig fyren bak meg igjen og begynner å slå etter meg. Bak meg i køen står en kamerat som ser dette og bare hiver seg over fyren og legger han i bakken. Heldigvis så gir fyren seg litt der og da.

Øhh.. så er det litt usikkert hva som skjer, men politiet er der ihvertfall lynraskt på plass. Spør om jeg vil legge inn anmeldelse, som jeg selvsagt ikke ville gjøre.

Heldigvis var fyren bare ganske full på alkohol, og ikke fullproppet av annet kjemikaliefaenskap.

Nei, skal man på byen er det mer enn nok med en rolig tur på pøbben. Men junk-food må man ha!

gyrken
10-10-04, 16:23
Og etterpå slo du ned fyren og heiv ham i vannet? :leser avis:

TayzoniA
10-10-04, 17:01
Og etterpå slo du ned fyren og heiv ham i vannet? :leser avis:

Heh, fysj... :nei:

Sexy Sadie
10-10-04, 17:23
:heier på magnus:

magnus
11-10-04, 00:32
Og etterpå slo du ned fyren og heiv ham i vannet? :leser avis: :knegg: Han kunne nok med fordel fått kjølt seg ned litt ja.

Sexy Sadie
11-10-04, 12:13
Og etterpå slo du ned fyren og heiv ham i vannet? :leser avis: :knegg: Han kunne nok med fordel fått kjølt seg ned litt ja.

Kanskje du ogaå skal passe temperamentet...

magnus
11-10-04, 13:41
Nja.... burde heller holde mer kjeft kanskje, kan ikke huske jeg var sint. Tvert imot så flirte jeg litt av hele fyren - til hans irritasjon. Syntes bare det var så unødvendig av han og holde på på den måden.

Kunne ikke si jeg likte det noe særlig. :snill:

Elektra
11-10-04, 20:30
Det å flire framkaller ofte mye mer aggresjon enn å snu seg vekk, dessverre. Fulle mannfolk pleier å være ganske ubrukelige sånn sett. Den ene er hissig, den andre flirer, og plutselig har man masseslagsmål.

Jeg har vært dørvakt for lenge...

Sexy Sadie
11-10-04, 21:48
Jeg har vært dørvakt for lenge...

Menn tåler sjeldent å være til latter. Selvironi er visst et fremmedord generelt. :skuffet:

magnus
12-10-04, 21:31
Det å flire framkaller ofte mye mer aggresjon enn å snu seg vekk, dessverre. Fulle mannfolk pleier å være ganske ubrukelige sånn sett. Den ene er hissig, den andre flirer, og plutselig har man masseslagsmål.
Er nok noe i det...

gyrken
12-10-04, 21:49
Det er sant at menn tåler dårlig å bli ledd av. Samtidig er de mye raskere til å le av andre enn kvinner er, synes jeg.

Ling
12-10-04, 22:11
Jeg synes det er hyggeligt å le av meg selv.

magnus
12-10-04, 22:38
:knegg:

magnus
12-10-04, 22:42
Det er sant at menn tåler dårlig å bli ledd av. Samtidig er de mye raskere til å le av andre enn kvinner er, synes jeg.
I det omtalte tilfellet så lo jeg ikke så veldig mye som det kan virke. Men jeg var på humør, gadd ikke hisse meg opp på han der i køen ihvertfall.

Vi menn kan nok le mer av hverandre og erte mer, mens kvinner kan være mye mer ondskapsfulle med sine syrlige kommentarer.

Ling
12-10-04, 22:52
Tror det er mye vanskeligere for menn å takle att noen ler av dem når det er kvinner tilstede.

magnus
12-10-04, 22:58
Joda, klart det.

Sexy Sadie
12-10-04, 23:18
Menn her oppe i nord er like tossete når det kommer til sin ære som tullingene vi snakker om der nede i midtøsten.

Ling
12-10-04, 23:29
:knegg: