Se full versjon : Hvilken Cola liker dere best?
Noen liker ekte cola og noen liker farget oppvaskvann...
Coke, ingen over, ingen på siden. Fyfaen det smaker digg....
Det varierer mellom Coke og Pepsi.
Skal man først drikke Cola så må det være ekte saker. Ikke sånne fæle etterligninger.
Så Coke er det eneste riktige alternativet i mitt tilfelle. :kul2:
Jeg liker best coca cola. Prøver å la være å drikke det da, for jeg legger på meg av det. :deppa:
Ett minst like viktig spørsmål er om man drikker Coke fra Flaske (glass) eller boks. (Plast teller egentlig ikke).
Glassflaske er det beste. Boks går til nød.
Plast burde aldri vært oppfunnet når det er snakk om Coke. :skeptisk:
Jeg heller i retning av Boks, men det tror jeg beror på at jeg synes det er en bedre drikke opplevelse med boks. Når man drikker Coke så ønsker man jo at den skal være kald og oppfriskende. Når man putter leppene sine mot metallet så opplever i allefall jeg det som enda mere oppfriskene. Ett annet aspekt er jo at Coke på boks ikke blir så utsatt for lys, noe som kan være drepen for smaken på Coke (og en masse andre ting).
Jeg liker cola med sitron i. :snill:
Sexy Sadie
04-11-04, 17:11
Jeg drikker ikke Cola, så jeg stemmer ikke.
The Cryptic
04-11-04, 19:03
Coca Cola på flaske naturligvis, what else is there in life? :nemlig:
(av coladrikker altså. Av andre ting er det bedre alternativer)
Coca-cola er et bedritent konsern som tråkker på mennesker og verdier, som driver rovdrift på arbeidskraft magne steder, og det hele er et produkt som gir deg kviser og uren hud, brune tenner som faller ut helt uten videre, som gjør ungene hyperaktive, som medfører feilernæring og total forsøpling av kroppen.
Men den er selvsagt suveren på smak slik at jeg driter i alt det der.
The Cryptic
04-11-04, 19:26
Ref. "Image is nothing, thirst is everything"
Sexy Sadie
04-11-04, 19:38
Vann ble ikke oppfunnet for ingenting. :kul2:
The Cryptic
04-11-04, 19:39
Sant nok. Hva skulle man ellers blandet ut Cola-sirupen med?
Sexy Sadie
04-11-04, 19:40
Hva med Rom i cola?
Jaujau... Mye intressant her....... :skrape:
Sexy Sadie
04-11-04, 19:55
Eller en Cola i Roma?
Tar gjerne en tur til Roma, men da vil jeg drikke vin.
Ett minst like viktig spørsmål er om man drikker Coke fra Flaske (glass) eller boks. (Plast teller egentlig ikke).
Etter å ha hatt sommerjobb på bryggeri, så tror jeg at jeg nærmest burde ha en doktorgrad i akkurat den problemstillingen...
Boks er bra. Veldig bra, fordi den er helt ren, og det har aldri vært noe på den før.
Glass er best. Det er noe med kullsyre og smak, altså.
Og så er det plast. Så dere vet det, så brukte jeg to uker på å diskutere dette her med folk som har jobbet på bryggeriet i gudsjammerlig mange år. Cola på 1,5 liters plastflaske er ypperlig. 0,5 liter derimot... Ett eller annet er det, vi vet ikke hva, men cola på 0,5 plastflasker smaker hoppetau. Engangs plastflasker er heller ikke brukendes.
Coca-coliker? Jeg? Nesj...
Vann ble ikke oppfunnet for ingenting. :kul2:
Kan du fortelle meg hvem som oppfant vannet? :skeptisk:
Eller en Cola i Roma?
Inviterer du?
Dr. Pepper er best! Den mangler på listen (snufs)
"Solves all your problems"
Jeg savner også Dr. Pepper. Den er konge! Måtte stemme Vanilla Coke da. Den er også bra.
Beklager. Jeg tror hjernen min fortrengte den.
Eneste jeg husker etter å ha smakt en flaske dr pepper er at det smakte marsipan.
Måtte stemme Vanilla Coke da. Den er også bra.
Vanilla Coke er djevelens verk.
The Cryptic
05-11-04, 12:09
Etter å ha hatt sommerjobb på bryggeri, så tror jeg at jeg nærmest burde ha en doktorgrad i akkurat den problemstillingen...
Boks er bra. Veldig bra, fordi den er helt ren, og det har aldri vært noe på den før.
Glass er best. Det er noe med kullsyre og smak, altså.
Og så er det plast. Så dere vet det, så brukte jeg to uker på å diskutere dette her med folk som har jobbet på bryggeriet i gudsjammerlig mange år. Cola på 1,5 liters plastflaske er ypperlig. 0,5 liter derimot... Ett eller annet er det, vi vet ikke hva, men cola på 0,5 plastflasker smaker hoppetau. Engangs plastflasker er heller ikke brukendes.
Coca-coliker? Jeg? Nesj...
Jeg er fryktelig usikker på hvorfor du vet at Cola på 0,5 l plastflaske smaker akkurat hoppetau, men det kan vi sikkert ta i annen diskusjon
The Cryptic
05-11-04, 12:10
Tror heller det er en Pepsi-spion hos Cocal Cola som har sabotert en eller annn prosess
Tror heller det er en Pepsi-spion hos Cocal Cola som har sabotert en eller annn prosess
Blir ikke det omtrent det samme? Pepsi er jo djevelen så....
Sexy Sadie
06-11-04, 14:56
Og Cola er Gud? :skremt:
Villa Farris til folket!
I dag kjøpte jeg julebrus. Den "riktige" selvsagt. Brune, itte rød, fra Hamar og Lhmr.
Sexy Sadie
06-11-04, 17:56
Julebrus skal da være rød. :overlegen:
Det trodde jeg og.. Men, den brune er ti ganger bedre..
Litt vanskelig å få tak i, men.. :kul2:
Det er flaut å si det, men Hansas julebrus er IKKE god!
The Cryptic
08-11-04, 00:54
Cola, Farris, julebrus og vin... Nå mangler bare dverger :forvirret:
Cola, Farris, julebrus og vin... Nå mangler bare dverger :forvirret:
Og trekkspill.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.