Se full versjon : Tråd ble borte desverre
Jeg gjorde en tabbe da jeg skulle slette endel forstyrrende innlegg fra ano og ss, så hele tråden bli visst borte. Det gjaldt "Dette eller dette"-tråden til Maycom. Beklager dette ovenfor maycom.
:lol:
Du får gi meg en haug med grunker som erstatning da :nikker:
Så synd.
Innrøm det, MM; du liker heller ikke mammaforumtråder! :fuckoff:
Sexy Sadie
09-11-04, 00:02
Tror ikke han innrømmer noe som helst, desverre. :knegg:
Det trengs ikke. :lesprut:
Jeg forstår at dere ( ano og ss ) ikke liker denne type tråder. Men må det være nødvendig å herpe disse trådene for det...? Det finnes uendelig tråder som jeg driter i, men jeg gidder ikke herpe disse trådene for det. Jeg velger heller å la vær å svare og lar de som er interesert skrive det de ønsker.
Og dere kaller DETTE for en mammaforumtråd. :lesprut:
Hva kaller dere da trådene om hvilke klær dere har kjøpt til barna, at barna har sagt sine første gullkorn, at minsten i huset har hatt bursdag og fått kaptein sabeltann presang.
De trådene bryr meg langt opp i :vrikker:
derfor gidder jeg heller ikke å svare på disse.
Sexy Sadie
09-11-04, 00:14
Vi må da få snakke om barna i rugekassen uten å bli beskyldt for å være på mammaforum :overlegen:
Nettopp.
Og han her leker psykolog. :hm:
Vi må da få snakke om barna i rugekassen uten å bli beskyldt for å være på mammaforum :overlegen:
Vi må da få lov til å ha en "Dette eller Dette" tråd under pisspreik uten at vi blir beskyldt for å lage en mammaforumtråd.. :hm: :fuckoff:
Sexy Sadie
09-11-04, 00:31
Vi må da få lov til å ha en "Dette eller Dette" tråd under pisspreik uten at vi blir beskyldt for å lage en mammaforumtråd.. :hm: :fuckoff:
Nei.
Det er ikke noe av det samme.
Jeg skjønner heller ikke problemet. Det er ikke slik att man MÅ delta i alle tråder dersom det er noen man ikke er interessert i.
Men jeg var jo interessert.
Bare ikke på maycoms måte. :snill:
Sexy Sadie
09-11-04, 00:38
Jeg skjønner heller ikke problemet. Det er ikke slik att man MÅ delta i alle tråder dersom det er noen man ikke er interessert i.
Det må man da vel det, her må vi dra lasset sammen.
Det må man da vel det, her må vi dra lasset sammen.
:hm:
Jeg må innrømme at jeg har vanskeligheter med enkelte tråder.
Men ikke maycoms, å nei.
Kan vi ikke bare være venner da?
Jeg er veldig glad og fornøyd. :snill:
Ano, på den avataren din ligner du på hun der lesbiske tv-dama. Brita Møyseth Engstad eller noe sånt.
Det er bra, for hun er kul.
Sexy Sadie
09-11-04, 19:27
Kan vi ikke bare være venner da?
Er vi ikke det da? :skeptisk:
Jeg misliker at folk forsøpler andres tråder med vilje. Det er en ting at diskusjoner sporer av, men sabotasje er ikke morsomt. Ikke minst er det veldig kjedelig lesning.
Nei, nei, det som er kjedelig er at andre ikke gjør det også. :snill:
Sexy Sadie
10-11-04, 19:40
Hvor gøy er det å holde seg til tema?
Trådene følger sine egne regler.
Holde seg til tema eller ikke er en ting. Sabotasje er en annen. Det er ikke morsomt. Bare kjedelig. Hvilken som helst idiot kan vel lire fra seg masse innlegg med ja og ha, men det er bare boring for andre å lerse.
Er lerse et ord laget av lese og herse?
Vi har et forum som heter fortauet, men det er kanskje på tide med et forum som kalles rennesteinen også? Da hadde kanskje denne tråden rennt bort med regnet?
Ellers er det jo underholdende å se dere krangle om uvesentligheter, det er jo sant. :nikker:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.