PDA

Se full versjon : For my Pain - Fallen

Base
27-11-04, 01:08
Det er noe med det at får man først smaken på ny musikk så kan den snurre igjen og igjen til naboene river seg i håret. Sli er det med dette albumet.

For My Pain er vel en relativt ukjent gruppe, men likeledes en vi kommer til å høre masse fra i fremtiden. Fallen som er gitt ut i 2003 er et fantastisk musikkverk. Bandet bruker impulser fra en rekke artister men lager likevel et preg som er enestående når det gjelder totalbildet.

Som inspirasjonskilde for musikken finner jeg mye likheter med HIM, DAD, Evanescence, POD og Nickelback. Ja kort sagt, alle som virkelig har vært innovative dette tiåret.

Det er altså snakk om melodiøs rock med tung bruk av instrumenter, en rolig og behagelig vokal, innslag av Metal, alt pakket inn i en ryddig og behagelig blanding som setter seg i øret og som blir stående på repeat.

Dette er knallbra og kan anbefales på det varmeste. Løp og kj........... Sett deg og last ned din piratkopi i dag!

Elektra
27-11-04, 01:26
Oi. Det høres ut som noe for meg. Fikse meg den i morgen, tenker jeg.

Base
27-11-04, 01:28
Kan jo sende den eventuelt.

Elektra
27-11-04, 16:23
Neida. Om det skulle være en sang noen aldri noensinne har hørt om, så finner jeg den, skjønner du :)
Jeg er flink med det.

Men jeg skal legge til min egen anmeldelse her etterhvert.

Elektra
27-11-04, 16:52
Ooh! Behagelig musikk. *like*

Har du flere tips, Base? Jeg liker virkelig den typen musikk.

Sexy Sadie
27-11-04, 17:25
:blakk:

The Cryptic
27-11-04, 17:59
Da blir det piratkopiering, eller allofmp3.com hvor du kan sikkert kan kjøpe greiene for en snau dollar

Sexy Sadie
27-11-04, 18:02
Jeg er desverre bygd slik at jeg må ha hele pakken med albumet, bildene og det hele. :hyla:

The Cryptic
27-11-04, 18:03
Vel, på allofmp3 får du iallefall coveret med på kjøpet. Alle bildene og slikt er det verre med

Sexy Sadie
27-11-04, 18:05
steinbra.