Se full versjon : Har du smakt hund eller katt?
Jeg leste denne artikkelen i Dagbladet. Kineserne er tydeligvis veldig glad i hunder, men noen mener de ikke spiser katt. Jeg lurer på hvordan kjøttet smaker. Noen her som har smakt?
http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/12/01/416212.html
Ikke enda, reiser jeg til kina frister det jo med en lekkerbisken av en puddel. :D
The Cryptic
01-12-04, 12:30
Jeg har smakt hund for noen år siden. Mener å huske det var i Thailand. Jeg husker smaken som kraftig men matt, ganske seigt og tørt. I det hele tatt var det ikke en særlig gastronomisk opplevelse, det var omtrent som å spise lett tørket oksekjøtt. Jammen godt at det er så mange andre gode dyr man kan spise :)
Tror ikke jeg har spiste det, men jeg hadde spis hadde jeg fått det servert. Jeg har spist hest.
Sexy Sadie
01-12-04, 13:27
Siden jeg tilhører den kulturkrets hvor hund & katt er kjæledyr og familiemedlemmer så byr det meg skikkelig i mot og i det hele tatt tenke på at noen eter dem.
Jeg vil gjerne spise opp den siklende kjøteren til naboen..
The Cryptic
01-12-04, 18:43
Siden jeg tilhører den kulturkrets hvor hund & katt er kjæledyr og familiemedlemmer så byr det meg skikkelig i mot og i det hele tatt tenke på at noen eter dem.
Jeg har hund selv, så hadde jeg visst hva det var jeg fikk servert, ville jeg naturligvis takket nei. Jeg har sett hvordan man behandler katter og hunder i østen :redd:
Jeg skal fyre opp grillen hvis du tar med kjøteren Fritz.
Sexy Sadie
01-12-04, 18:44
Det er da ikke bare bare og importere hunder til statene. :hm:
Så lenge du har rabies vaksine så burde det vel gå greit.. Et par månder i karantene
for oppforing er vel ikke dumt uansett.. Er det ikke det de gjør med "vanlige" dyr
også?
Jeg har hund selv, så hadde jeg visst hva det var jeg fikk servert, ville jeg naturligvis takket nei. Jeg har sett hvordan man behandler katter og hunder i østen :redd:
Har du sett hvordan de behandler kuer og griser?
Sexy Sadie
01-12-04, 19:27
Ku i flertall er da kyr! :sur:
Ku i flertall er da kyr! :sur:
Jeg skriver aldrig feil! :P
Sexy Sadie
01-12-04, 19:39
Jeg ble så beroliget, kanskje jeg må skyte naboens hund og ete den..
Var det koldtbord?
Singularity
01-12-04, 19:50
Æsj.:knegg:
Det var respons som forventet.
Siden de aler opp hundene, lurer jeg på om de feter dem opp oxo. Kanskje de trenger noen matkonsulenter som kan hjelpe dem med å ale opp en hundeversjon av belgisk blå. De dyrene på lastebilen så ikke spesielt velfødde ut ihvertfall.
:klekker ut nye forretningsideer for å kompensere for manglende t5pc-inntekt:
Sexy Sadie
01-12-04, 19:58
Planlegger du utflagging?
The Cryptic
01-12-04, 21:01
Ja, og jeg kjøper ikke kjøtt fra hvilket som helst land for å si det slik
The Cryptic
01-12-04, 21:03
Var det koldtbord?
Nei. Det ble faktisk servert som snacks etter middagen
Sexy Sadie
01-12-04, 21:03
Var de tullet inn i noenslags røre slik som de gjør med krillen?
Hunder og katter er kjeledyr, ikke mat! :sint:
Jeg gir blanke i bikkja, så lenge ingen spiser pus
Hunder og katter er kjeledyr, ikke mat! :sint:
Kjeledyr ja. Oppi kjelen med de.... :lol:
Akkurat som bikkja mi som er lavinnehund. Vel, jeg ville ha lavinnehund men endte opp med en lav innehund.
Den kunne vært morsomt, hadde det ikke vært for den irriterende skrivefeilen som måtte til for å få den til å funke.
Akkurat som bikkja mi som er lavinnehund. Vel, jeg ville ha lavinnehund men endte opp med en lav innehund.
Heter det ikke lavinehund? Og hvorfor ikke stor ute hund?
Hvem andre her er det som har spist hund bortsett fra Cryptic.
Jeg var sikker på at det var deg MM. Trodde du hadde smakt på det meste... :snill:
Jeg var sikker på at det var deg MM. Trodde du hadde smakt på det meste... :snill:
Han går vel å sikler på nabokjøteren til Fritz.
Har ikke smakt, og kommer ikke til å smake.
Sexy Sadie
05-12-04, 14:45
Har ikke smakt, og kommer ikke til å smake.
Det sier jeg ogsaå nu! Samtidig, hvis jeg blir sulten nok....
Nemlig. Og når jeg ser sånne programmer får jeg en Doom-faktor i tankene...
brannmann_sam
14-01-05, 16:01
For ikke å snakke om mennesker?
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.