Se full versjon : "Tingeling og The Cryptic"
Please, er så møkkalei av å måtte logge på å stirre Bush et. co i tryne på hver andre innlegg. Skaff dere et annet par å imitere - orker det bare ikke!
The Cryptic
04-12-04, 19:48
Settes vår aktivitet her på kaféen ikke pris på mon tro? :skuffet:
Jo, men som den reklamemannen jeg er så er jeg og klar over at massepåvirkning har en viss effekt. Selv ikke amerikanere på tåle å se på 100 bilder av Bush og Laura hver dag - eneste samfunnet jeg kan kommer på i farten som hadde en slik massesugesjon av sine ledere er vel de facistoide .. Bildet tar tross alt større plass enn det leste nicket .. det er bare irriterende i lengden.
The Cryptic
04-12-04, 20:06
Så gjelder vel i det isåfall for enhver avatar, eller i det minste alle personifiserte avatarer? Uansett, skal se om jeg finner et par andre passende bilder ved anledning. Carter kanskje? :snill:
sukk.. dere ødelegger min Statsvitenskap med floskler, hva med bare puppa dine? :P
Jeg er skuffet over deg Dongen, jeg som trodde du stod for åpenhet og valgfrihet.
Vel kjære har du noe forslag til hvordan vi kan tilfredstille vår inntolerange medgjest ?
Jeg syns dere er søte, jeg.
Gongen? kan du ikke ta Osama som avatar som motvekt?
Yo... hum ... vel er ikke noe fan av han heller.. :P
Kansje det er best att du dongen bestemmer hvilken avatar jeg og TC skal ha, på den måten er vi sikker på att du får alt nøyaktig slik du vil ha det.
ingen andre avatarer som irriterer meg her... men det blir ganske kvalmt når dere i tillegg spiller Bush/Laura rollespill... jeg mener hvor sjuk kan en bli? :hm:
Dersom du ikke fikk det med deg...
Kansje det er best att du dongen bestemmer hvilken avatar jeg og TC skal ha, på den måten er vi sikker på att du får alt nøyaktig slik du vil ha det.
Så Dongen hvilken avatar skal jeg ha ?
Vel, Bush er vel verre enn Laura, men bare for å ta fra første siden på søk om avatarer:
Jeg syns du er temmelig teit nå, dongen.
Dette er et forum, for pokker.
Noe du har gått glipp av igjen?
Er som om du var jødisk og jeg skulle løpt rundt og vifta en Hitler plakat i ansiktet ditt hele dagen ...
Sukk, så tragisk.
Vel, siden du ikke er amerikaner, antar jeg det burde gå greit.
Gir nå fanden, om 20 år vil de beklage det like mye som de beklager Vietnam i dag. Bush vil være like populær som Nixon og samma kan det være.
Er som om du var jødisk og jeg skulle løpt rundt og vifta en Hitler plakat i ansiktet ditt hele dagen ...
Jeg synes virkelig du bør vurdere kontakt med psykolog.
Realitetssjekk, hvem er det som starta en krig der over 100.000 sivile er døde?
Hvem er det som lever på luft og kjærlighet?
Ehm, luft...
Jeg mener det Dongen, og jeg føler meg sikker på att psykologen vil være svært forståelsesfull ovenfor dine argumenter...
Det forundrer meg at til tross for den åpenlyse misnøyen med WonderGongs uttalelser, så har fru Bush likevel skiftet avatar.
Vel, elektra. Det er tydelig att dongen går gjenom enn vanskelig tid nå. Jeg synes vi her på kafeen ikke bør gjøre dagene hans vanskeligere enn nødvendig.
Når noen har "problemer" kan selv små motbakker ende som uoverstiglige fjell.
Jeg tror nok att vi bør støtte han tildess han selv innser att det er på tide å søke enn profisjonell venn.
Gir nå fanden, om 20 år vil de beklage det like mye som de beklager Vietnam i dag. Bush vil være like populær som Nixon og samma kan det være.
Nixon gjorde mye bra som president. :skeptisk:
Sexy Sadie
05-12-04, 14:46
Nei, jeg liker The Bush. La dem få ha de, de er en seriøs motvekt mot fandenskapet av avatarer på forumet.
:ler:
Only Nixon could go to China
--Vulcan Proverb
The Cryptic
09-12-04, 17:59
Nei, jeg liker The Bush. La dem få ha de, de er en seriøs motvekt mot fandenskapet av avatarer på forumet.
Takker SS. De ordene varmet faktisk, i en kold tid hvor noen vil våre bilder til livs.
Til WGs trøst skal det vel dog sies at det ikke er så veldig sikkert at det alltid er korrelasjon mellom avatarer og politisk oppfatning hos avatarens eiere. Sarkasme er jo også av det morsomme, og sjelden har vel sig-en min vært mer treffende enn akkurat nå :snill:
The Cryptic
09-12-04, 18:00
Vel, Bush er vel verre enn Laura, men bare for å ta fra første siden på søk om avatarer:
Bytte ut Bushegutt med dette? Neppe... :skremt:
Hadde jeg nå skjønt hva som sto der.
Er det noe med å konspirere mot deg?
The Cryptic
09-12-04, 18:03
Jepp. Grovt oversatt betyr det "Jeg mistenker at det er noen menn i togaer / kapper som konspirerer mot meg". Det var ment som et lite spark til forfølgelsesvanviddet enkelte amerikanere har mot muslimer; jeg er faktisk ganske fornyd med det :stolt:
Ja, jeg googlet den etter forrige innlegg og fikk opp betydningen.
Ganske bra, ja.
Men jeg mistenker dongen for å ha skrudd av signaturfunksjonen. ;)
Sexy Sadie
09-12-04, 19:20
Vi m frykte grekerne selv når de kommer med gaver.
The Cryptic
10-12-04, 16:36
Folk i hvite kapper er skumle typer :nemlig:. Omtrent som å hete Chim, om man skulle skule til en annen tråd her på kaféen
The Cryptic
10-12-04, 16:37
Ja, jeg googlet den etter forrige innlegg og fikk opp betydningen.
Ganske bra, ja.
Men jeg mistenker dongen for å ha skrudd av signaturfunksjonen. ;)
Han har vel skrudd av avatarvisningen også :knegg:
Sexy Sadie
10-12-04, 16:54
Gongen er dogmatisk. :rørt:
The Cryptic
10-12-04, 16:56
Kan ikke beskylde ham for noe annet nei :snill:
Sexy Sadie
10-12-04, 17:00
Dogme er egentlig bare et annet ord for kjedelig.
Jupp, er bare en gammel grå stokk på 26 :P
Sexy Sadie
11-12-04, 03:10
Da er du jo en ung mann.
Sexy Sadie
11-12-04, 12:49
:klem:
:smelt:
Så søøøøøøøte dere er :)
Ja, SS ville likt å knallet dongen.
Sexy Sadie
12-12-04, 16:06
Ja, SS ville likt å knallet dongen.
Du skal ikke se bort ifra at Gongen og jeg hadde vært råbra ilag i loppekassa ''. :pupper:
Nå er jeg faen meg lei. :bank i bordet:
Ikke søren om jeg skal ha flere ille dongenavatarer. :bank i bordet:
På tide det blir skikk på ting, den jeg har nå ser jo grusom ut.
You go girl!
Stå på krava og ikke la dophuene rule deg!
Ble litt overraska over at det ble godttatt sånn uten videre sjølv og ...
Ja, det hadde ikke vært meg.
The Cryptic
23-12-04, 17:13
Ikke meg heller :kul:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.