PDA

Se full versjon : Parkeringshusdrapet

Elektra
06-12-04, 16:38
Godt å se at retten ikke har falt for psykopaten, og idømte ett års strengere straff en aktoratet opprinnelig ba om.

http://www.bt.no/lokalt/bergen/p-husdrapet/article316615

anonym
06-12-04, 16:43
Ja, rettferdigheten kan seire, heldigvis.

Elektra
06-12-04, 16:59
- Et justismord. Den mest patetisk bevisvurdering jeg noensinne har hørt opplest av noe menneske, reiste Ramsland seg og utbrøt da Torkildsen var ferdig.

Jaggu. Håper de i ankesaken gjør om dommen til 21 års forvaring, så kan det hende han blir sperret inne i mer enn 14 år. :hm:

anonym
06-12-04, 17:01
Bare det at han påstår han ikke har vært i parkeringshuset den dagen, men blir funnet med parkeringsbillett på lommen, sier jo sitt.

Elektra
06-12-04, 17:15
http://www.bt.no/lokalt/article311460

Denne er veldig forklarende for hvorfor han faktisk fikk 21 år.

Parkeringsbilletten er jo plantet, må vite. Stakkars ramsland har jo ikke gjort noe, han er offer for en konspirasjon, han. Uffda... hele verden hater han. nei og nei.

MrLysto
06-12-04, 17:30
Og blodspruten som har truffet bilen er vel plantet av politiet den også?

Sexy Sadie
06-12-04, 18:52
Hvorfor putte dritten i fengsel i det hele tatt?
Bare det at han husket på parkeringsgreia sier sitt.....

Roc
06-12-04, 19:12
Blodet kunne jo ha vært mensblod når han hadde seg med kona på panseret
på bilen.

Rart han ikke tenkte på det.

orddelingfeil korrigert av MM

Sexy Sadie
14-12-04, 19:35
Han liker vel ikke å pule under mensen.

Elektra
12-02-05, 11:43
Og igjen har han blitt dømt. Denne gang 20 år. Det er greit det også. Lurer på hva begrunnelsen for en eventuell anke til høyesteretts kjæremålsutvalg vil bli.
Buhu, jeg fikk ikke lov til å snakke så mye som jeg ville! Saksbehandlingsfeil!!! Dessuten er forsvareren min stygg.

Jeg synes fryktelig synd på barna. De skal ikke måtte oppleve noe sånt. Det er for ille.

Sexy Sadie
12-02-05, 15:54
Vel, nå trenger de ikke å se ham igjen.

anonym
16-02-05, 17:38
Ikke?
Såvidt jeg husker av dommen, så får han tilgang til barna denne gangen?
Eller har jeg drømt... Husker at jeg snakket med noen her i en feberfantasi. :knegg:

Sexy Sadie
16-02-05, 18:20
Og det er til barnas beste at de må se ham? :hyla:

missy
17-03-05, 23:53
jammen godt han blir putta inn... men han kommer nok ut om noen år, for god oppførsel!!!

Veldig synd på barna! Litt av en oppvekst de får...... ingen som fortjener det!

missy
17-03-05, 23:53
jammen godt han blir putta inn... men han kommer nok ut om noen år, for god oppførsel!!!

Veldig synd på barna! Litt av en oppvekst de får...... ingen som fortjener det!

Natalie
18-03-05, 14:35
Problemet i slike saker er at barnas ønsker ikke blir tatt til etteretning i slike saker. Endten barna vil eller ei så må de treffe faren dersom det er blitt bestemt. Bare tenk på hvordan barna må ha det følelsesmessig når de tvinges til å treffe ham når de vet at han sitter i fengsel fordi han har drept mammaen deres... :dunkhode:

Ling
29-03-05, 15:53
Jeg synes han burde blitt putta i et glassmonter montert i parkeringshuset. En turistattraksjon eller noe. Så kunne rødrussen fått et eller annet i lua for å runke på glassetmonteret om våren og tja, lagd litt show over det når en først er i gang.

I fengsel blir han jo glemt med engang, så må mediane finne et nytt drap å frotse i hele tiden. Blir så anstrengene å følge med.

Elektra
04-04-05, 22:06
Nå skal faenmeg jævelen ha foreldreretten også. Psycho.
Men jeg må innrømme at det ikke kom som en stor overraskelse.

Sexy Sadie
04-04-05, 22:11
Får han foreldreretten da?

Elektra
04-04-05, 22:13
Det vet vi ikke. Han går til sak for å få den.

Elektra
04-04-05, 22:13
Men hva skal han med den? Ungene er jo voksne når han slipper ut igjen.

anonym
04-04-05, 22:16
Han er gal.
Jeg er sikker på at han i fantasien sin tror han slipper ut snart.
Han driver jo og leter etter "gjerningsmannen".

Elektra
04-04-05, 22:19
Jeg vet han er gal.
Anken til høyesterett ble avvist, og likevel gir han ikke opp å bli frikjent. Det er virkelig ingenting med verken mannen eller hans forhold til saken som henger på greip. I begynnelsen fortsatte han jo på de sakene han hadde gående med den avdøde kona, de som handlet om omsorg for barna. Hvorfor? Det er jo helt bak mål å fortsette med en sånn sak når den ene parten er død og begravet. Ved hans egen hånd.

Sexy Sadie
04-04-05, 23:17
Det som jeg går og lurer på mht den her fyr, er hvordan i huleste slapp han igjennom nåløyet til forsvaret og fikk holde på der i såpass mange år?
De tester jo personalet sitt så mye, så noen varsellamper må da ha lyst et sted....

Ling
05-04-05, 00:18
Tror heller det er tvert i mot. Kyniske mennesker blir verdsatt i forsvaret.

Sexy Sadie
05-04-05, 00:22
Jeg frykter du har rett.