Se full versjon : Stilig CV!
Sjekk denne: http://213.186.36.10/~al/alstudio/cv/en.htm
Ikke som sanger, det er helt sikkert.
Det var jo noe av sjarmen da. Engelsken var jo heller ikke perfekt, men så er han jo fransk, så da må det vel sies å være ganske bra likevel. Men det var kreativt og kult.
Nick er bare misunnelig fordi han ikke kom på noe så smart selv.
Det var jo noe av sjarmen da. Engelsken var jo heller ikke perfekt, men så er han jo fransk, så da må det vel sies å være ganske bra likevel. Men det var kreativt og kult.
Jeg er enig, det hadde ikke blitt det samme med Oxfordengelsk og Pavarottiklang. Sheila mener han burde gi ut CV'n på CD, og at han ville blitt en hit.
Nydelig ;)
Får vondt i sjelen når jeg tenker på hvor lang tid det tok å lage den der, å få musikken til å stemme med trynet.
Hater flash.
The Cryptic
22-12-04, 01:33
Utrolig bra. Hadde jeg vært på jakt etter en fransk softwareutvikler hadde jeg jammen vurdert denne fyren
Betyr det noe hvilket land softwareutvikleren kommer fra? han flytter sikkert for å få en jobb?
En franskmann som flytter?
The Cryptic
22-12-04, 19:03
Det finnes sikkert liv på Mars også, men spesielt vanlig er det ikke :nemlig:
Stilig påfunn, om enn noe lang. Engelsken var fæl, så et pluss at den var tekstet.
Den blir bare bedre og bedre. Jeg prøvde den på fransk, men den var på langt nær så bra som den engelske versjonen.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.