Se full versjon : Naturlover
Er det fysisk mulig å slutte og røyke samtidig som man slanker seg?
Jeg er av den oppfatning at minst et par naturlover bøyes faretruende i en slik situasjon...
Grunnen til at vekten øker når du ikke røyker er fordi kroppen ikke "stresser" lenger.
Kroppen trives bedre. Legg på deg 10 kilo og vær happy med at du kommer til å
leve 20 år ekstra.
Hehe, ved å legge på meg 10 kilo, så reduseres min forventede levetid betraktelig.
Sexy Sadie
06-01-05, 01:47
Min erfaring ved røykeslutt var at jeg la på meg fordi jeg hadde en ekkel uvane med å stappe ting i kjeften. etter tobakken ble det potetgull, og annet tull. Tyrkisk Pepper og slikt gikk ned på høykant. Det gav seg faktisk etter en stund.
Min erfaring ved røykeslutt var at jeg la på meg fordi jeg hadde en ekkel uvane med å stappe ting i kjeften. etter tobakken ble det potetgull, og annet tull. Tyrkisk Pepper og slikt gikk ned på høykant. Det gav seg faktisk etter en stund.
Stappe ting i kjeften.. hihihhihihi
Jeg har ikke den vanen fra før av iallfall. eg røyker ca 5 om dagen nå, og klarer fint å sitte uten å stappe i meg diverse.
Men jeg tror faren for at jeg definerer en ny skala over humørsvingninger er stor. Vel, vel. Jeg skal ha masse sex. Det er slankende :mrgreen:
Bare synd med den siggen etter et godt ligg...
Jeg har ikke den vanen fra før av iallfall. eg røyker ca 5 om dagen nå, og klarer fint å sitte uten å stappe i meg diverse.
Men jeg tror faren for at jeg definerer en ny skala over humørsvingninger er stor. Vel, vel. Jeg skal ha masse sex. Det er slankende :mrgreen:
Bare synd med den siggen etter et godt ligg...
Jeg merket at jeg plutslig kunne bli forbanna som et eitrande
satanshelvetesfaenshoreskap når jeg slutta med nikotin.
Forfriskende, men noe slitsomt for folk rundt meg.
Mer slitsom enn vanlig, altså? Fascinerende... :snill:
Folk rundt meg er vant til raseriutbrudd på toppen av skalaen, så det er neppe et problem.
Tja, jeg la på meg 5 kilo etter røykekutt, men nå er vekta stabilisert og gått litt ned igjen faktisk..
Urk... Ting er tragisk nok som de er med den vekta. Jeg tror ikke psyken min takler en oppgang i tonnasje.
Urk... Ting er tragisk nok som de er med den vekta. Jeg tror ikke psyken min takler en oppgang i tonnasje.
Digg med litt "padding" :P
Jeg har substituert røykinga med store mengder sukkerholdig drikke da...
Jeg vet dere liker det. Jeg liker at dere liker det. Jeg liker at dere har det også. Jeg liker det bare ikke på meg selv.
Sexy Sadie
06-01-05, 02:10
Det er ikke spesielt digg når man ikke får på seg yndlingsbuksa! :sur:
Ja, der sa du noe. Det blir jævlig dyrt å gå opp i vekt. Det blir jævlig dyrt å gå ned i vekt også. Tror jeg dropper hele greia.
Sexy Sadie
06-01-05, 02:13
Vel, det er adskillig mere tilfredsstillende å kjøpe klær når man har gått ned enn når man har gått opp. :mrgreen:
Man kan jo bare trene litt da, så går man ikke opp?
For pengene du sparer på å la vær å kjøpe sigaretter kan du kjøpe et medlemsskap på et helsestudio. Du har også råd til en ny bukse.
Sexy Sadie
06-01-05, 12:55
Trening; hva slags brennevin er det? :mrgreen:
Er det fysisk mulig å slutte og røyke samtidig som man slanker seg?
Ja.
Alt er mulig, du vet ikke før du har forsøkt. :)
Men i det ytterst jævlige været som er nå, så tror jeg at jeg drøyer trimmen iallfall. Skal visstnok gå til ei venninne i morgen. På Laksevåg. Av alle plasser. Tar nesten en time... :skeptisk:
Men når det gjelder naturlover så mener jeg at det er naturlig å forholde seg til Norges lover ført og fremst, og så kan man evt ta hensyn til naturlovene hvis dette ikke går på tvers av Norges lover. Akkurat på samme måte som hvis jeg dro til USA, da måtte jeg tatt hensyn til det landets lover før jeg kan naturlovene med i betraktningen.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.