PDA

Se full versjon : Forbanna dritt!

Base
19-01-05, 17:18
Jeg vet jeg aldri har så mye positivt å si når jeg roter meg inn på slit&slep, men det er kanskje bare fordi jeg poster ting som er galt. Jeg skal gjøre meg notat av det å poste noe når arbeidsdagen er rosenrød.

Nå er det altså slik at vi holdt på å produsere noe som skal ut i dag, som vi i grunnen bare ventet på skulle bli ferdig, og deretter hjem på sofaen. Men neida!!!! Da kræsjer selvfølgelig den maskinen vi jobber på slik at vi først må vente på servicemannen som skal bruke tid på å komme hit, fikse maskinen før vi endelig kan gjøre oss ferdig. Og vips: God natt!!

Så her sitter jeg da. Jeg kan jo selvfølgelig rydde litt eller skrive noen brev jeg har tenkt på en stund. Følge opp noen kunder pr. mail osv, men jeg gidder ikke! Ikke nå! Jeg vil hjem!

Noen trøstende ord hadde jo vært på sin plass synes jeg.

Base
19-01-05, 17:19
Og det innlegget fikk jeg 66,6 grunker for!!! Tilfeldig?? I think not.

anonym
19-01-05, 17:19
Ah... Gratis overtid igjen.
Sånt suger. :snill:

Base
19-01-05, 17:20
Jupp. Hva man ikke gjør når man står på et flott springbrett til videre karriere.

Sexy Sadie
19-01-05, 17:20
Kan du ikke gå å ta en pizza mens du venter på hjelperne da?

Base
19-01-05, 17:23
Jeg er blakk. Jeg har loff og syltetøy på spiserommet. :kjefter:

anonym
19-01-05, 17:26
Hadde du fått betalt for overtiden, hadde du hatt råd til pizza.

Dessuten; Både hos peppes og dolly får man pizza på tomt visa.

Base
19-01-05, 17:27
Niks, ikke Peppes der jeg bor. Har fått telefon tilbake jeg at det desverre ikke var dekning.

Sexy Sadie
19-01-05, 17:32
Er det overtid så skal arbeidsgiver dekke maten.

Base
19-01-05, 17:34
Jeg er gift med storesøstra til arbeidsgiveren min. Det kan derfor være mange snedige avtaler ute og går når arbeidsgiver har kjøpt driftsmiddler for alle pengene og den ansatte måtte spandere lunsj for sine siste usle kroner.

Litt må jeg visst lide fordi jeg slo arbeidsgiveren min med min kjære svoger i kort.

Sexy Sadie
19-01-05, 17:36
Jeg ville ha bestilt pizza og bedt dem fakturert firmaet.

Base
19-01-05, 17:39
Hhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmm. kanse det kanse? God idè.

Sexy Sadie
19-01-05, 17:46
Du har krav på det i følge loven.
Dessuten, du får ikke gjort en skitt, uten mat i skrotten.