Se full versjon : Hvilken film så du sist?
Her kan du skrive en mini-anmeldelse av den siste filmen du så.
Jeg så Ringenes Herre - 2 tårn.
Syns den var kjedelig og ikke like bra som den første.
Håper nr 3. er bedre.
Jeg så Ladder 49 på kino på mandag
Anbefales til alle uvennene mine
Debbie does Dallas. Dårlig story, men nydleig filming.
Jeg så Knockaround guys på dvd. Jeg synes den var kul selv om den er litt sær. Vin Diesel er råkul i denne filmen, det er helt sikkert.
Om man ser bort fra ting på tv, så var det vel The Punisher jeg så sist på dvd.
Jeg så Knockaround guys på dvd. Jeg synes den var kul selv om den er litt sær. Vin Diesel er råkul i denne filmen, det er helt sikkert.
vin diesel er ALLTID kul.
Hva handler filmen om da?
Jag såg ladder 49 i går og den var faktiskt helt ok.
24 Hour Party People (igjen) ..
Vin Diesel har gjort et ukult valg. Spiller en super pappa i en Disney film.. ugh...
Sønnen til en mafiaboss skal spore opp noen penger som har blitt borte og havner i en liten by ute på landet. De er 4 gutter som reiser sammen og klarer å snu ting noget opp-ned får man si.
Når Vin Diesel holder tale før han skal sloss satt jeg som på nåler. Den scenen var nesten like bra som den scenen i True Romance der gamlefar skal overbevise italienerne om at alle italienere egentlig er negre. :nikker:
Vin Diesel har gjort et ukult valg. Spiller en super pappa i en Disney film.. ugh...
Seriøst?
The Forgotten - Anbefales for alle de som er virkelig paranoide :kul2:
ahh makan til langtekkelig film - om du ikke liker Travolta noe grusomt mye - hopp over'n!
Noen artige replikker, men de fleste av dem faller i grus - og desverre ser det ut til at hele filmen er bygget opp rundt nettopp dette - replikker!
http://www.imdb.com/title/tt0377471/
Dypt skuffet over amerikanske komedier ... så denne Pusur, det var et eneste langt mareritt av kjedsommelighet ...
Jeg så Stargate. Den var like strålende som alltid.
Stargate er ALLTID bra - til og emd serien er bra der, hehe - meeen da igjen er jeg en ihuga SiFiFantasy genre tilhenger, gleder meg til Doctor Who :)
Ikke snakk om SG-1 og Atlantis. Jeg forguder de seriene, og er langt på vei overbevist om at det er sånn det egentlig henger sammen.
Jeg så Assault on Precinct 13 på fredag. Amerikansk, hjernedød skyteaction. Akkurat slik jeg liker det :opptommel:
Ganske morsomt at Ethan Hawke, som spiller hovedrollen ikke engang er på rollelisten på IMDB:
http://www.imdb.com/title/tt0398712/
Battle Royale - http://www.imdb.com/title/tt0266308/
Den var... Ehm... Very interesting
Sexy Sadie
27-04-05, 09:32
Jeg så en eller annen tegnefilm med Snehvit...
. . off dakkar . .
er litt lei av de prinsessefilmene etterhvert . .
:)
Snehvit og de syv kåte dvergene
Filmen jeg så sist var:
Be Cool
http://imdb.com/title/tt0377471/
Lenge siden jeg har sett film, men den jeg husker siste var "når du minst venter det". En knallbra film jeg vil anbefale til alle. Jack N og Diane Keaton i hovedrollene.
Hvis det er denne du mener, så er det Helen Hunt:
http://www.imdb.com/title/tt0119822/
Men jeg er enig i at det er en fabelaktig film.
Kongekommentar:
"You make me wanna be a better man"
Så Stolen Nation, må si vurderingen av det amerikanske politiske system i filmen ikke er så anderledes enn min egen vurdering av det norske politiske system.
Jeg så Blade Trinity.
Den var litt tammere enn de andre.
Og jeg klarte ikke helt bli komfortabel med "Berg" i en ledende rolle.
Men endelig vant det gode over det onde en gang for alle og Nosferatu selv var sinnsykt lekker!
Sexy Sadie
29-04-05, 16:50
Jeg så the Limey onsdagskveld, den var snedig.
Hvis det er denne du mener, så er det Helen Hunt:
http://www.imdb.com/title/tt0119822/
Men jeg er enig i at det er en fabelaktig film.
Kongekommentar:
"You make me wanna be a better man"
Nei det er ikke den jeg mener. Det der er livets lyse sider, men den er også knallgod. Jeg har sikret meg begge på dvd.
Troja - kvalm grandiose voldsorgie
Selskapsreisen - merkelig fengende, skulle tro den var kjedelige, men faktisk vekket litt latter og.
Kingdom of Heaven.
Orlando passer best som stum alv. Han kan ikke bære en sånn film i det hele tatt. Ellers var filmen veldig bra.
Sexy Sadie
06-05-05, 15:23
Orlando faller igjennom som skuespiller, jeg tror ikke han har det i seg rett og slett. Synd at ikke utseende og talent bestandig henger i hop. :trist:
Bringing Out the Dead
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=4259484
:opptommel:
Sexy Sadie
06-05-05, 15:59
Jeg så Aleksander i går kveld, den var skikkelig teit. Det holder ikke at det er mange lekre menn i filmen.
Ikke film, men serie. Firefly. Endelig en SF serie som virkelig fenger. Bare så synd at Fox la ned serien etter første sesong. Spesielt når alle forestillinger på kino i USA er utsolgt flere måneder før Sirenity, filmen som er basert på samme serie, har premiere.
Siste jeg så var Be Cool med John Travolta..
Var ok den med noen morsomme sekvenser..
Star Wars!!! :hurra:Likte du filmen?
Nei, den var skikkelig dårlig. Derfor skal jeg se den igjen i morgen.
Nei, den var skikkelig dårlig. Derfor skal jeg se den igjen i morgen.og hur fan skulle jeg vete att du skall se den imorgen og. :snurt2:
Det kunne du jo ikke. Det var derfor jeg sa det. :knegg:
fint det. Med andre ord så likte du filmen.
The Bourne Supremacy
Gåten Jason Bourne
:terning5: "INTENS THRILLER" VG
DE STJAL HANS IDENTITET.
NÅ VIL HAN HA DEN TILBAKE.
Hmm.
På slutten får han høre navnet sitt å greier.
Men så gir han bare faen ??
Sexy Sadie
22-05-05, 15:49
Kanskje navnet skuffet ham.
Kanskje navnet skuffet ham.
Du tenker på alt du SS.
:klem:
Star Wars - Episode III - Sithene tar hevn
Så den på kino i går og den var skikkelig bra kan annbefales.
Jeg så nettopp "Ikke Naken". En norsk ungdomsfilm er det vel.. Ane Dahl Torp :opptommel:
Den hadde sikkert vært kjempefin hvis jeg var 12-14 år. Men den var søt, da.
Jeg så Million dollar baby.
Syns den var ganske bra.
Sexy Sadie
22-05-05, 19:12
Jeg tror jeg må ta for meg Gudfarentrilogien igjen.
Kanonball (Dodgeball), hadde ikke høye forventninger, men den var faktisk morsom.
Hitchhikers Guide to the Galaxy. :terning5:
Jepp, den var bra :opptommel:
Såg faktiskt prinsesse på prøve 2 igår. :knegg:
Der mistet du en stjerne i boken min carmensi :snurt2:
Var på besøk hos min bror og da satt barnen og såg på denne. Skall faktiskt inrømme att jag såg litt og. Men det er ju en grei film men hadde nog ikke leid den selv kan man si.
OK, du skal få en halv stjerne tilbake.
Du hadde fått hele stjernen hvis du var på en date og dama ville se den... :knegg:
Feil film på en date tror jeg. :knegg:
Det vet jeg ingenting om siden jeg ikke har sett den. Men det kan virke som om du fikk med deg mere enn du innrømmer :knegg:
Fikk med meg litt her og der. :knegg:
Sexy Sadie
28-05-05, 15:08
Jeg har ikke sett en ny film på evigheter. :trist:
Jeg har ikke sett en ny film på evigheter. :trist:
Jeg vant 2 kinobilletter på en konkurransen jeg antar å ha postet i en tråd her, skal vi dra på kino ? :hyper:
Jeg er akkurat ferdig med å laste ned guiden. Tok under tre timer! :tøff:
Jeg er akkurat ferdig med å laste ned guiden. Tok under tre timer! :tøff:guiden er det en film eller?
Den siste filmen jeg så var Fucking Åmål.
Den er jo bare så søt og skjønn da..
Den er faktiskt bra den. Toyzonia
Ja, jeg elsker den. Har sett den mange ganger. Blir ikke lei av den.
Søte filmen. *kosepåfilmen*
:klem: :opptommel: :knegg:
Jeg er akkurat ferdig med å laste ned guiden. Tok under tre timer! :tøff:guiden er det en film eller?
Hitchhiker's guide to the galaxy. Opprinnelig en radioserie på BBC, gitt ut i bokform, blitt laget til tv-serie, osv. Verdens lengste trilogi, sa forfatteren, den nå avdøde Douglas Adams. Den er nemlig på fem bøker, noe som er uvanlig mye for en trilogi. Hvis du liker absurd britisk humor i en sci-fi setting, så anbefaler jeg bøkene veldig.
Og jeg glemte å si at det er en film nå. Dessverre får aldri Douglas Adams sett den, men han har hatt mye kontroll over den, såvidt jeg har forstått. Det har tatt lang tid å ferdigstille den, fordi D. A. aldri var helt fornøyd, og han rotet lenge med å finne produksjonsfirma, regissør og skuespillere han ville ha. Sta fyr, det der. Og jeg tar nok ikke mye feil hvis jeg sier at han sikkert har snudd seg i grava et par ganger pga den filmen. Siden han ikke fikk godkjenne det ferdige resultatet.
Åja, det er laget et pc-spill også. Trenger jeg å si at han selv var dypt involvert i utviklingen av det?
Heter filmen dette Hitchhiker's guide to the galaxy eller heter den Endast guide...
Hitchhiker's guide to the galaxy. Det er også navnet på boka.
Har premiere på norske kinoer 29. juli, hvis jeg ikke tar helt feil.
Sexy Sadie
28-05-05, 20:37
Den skal jeg se.
Sexy Sadie
31-05-05, 14:53
Den siste filmen jeg så var Modesty Blaise av Tarrantino. Visste ikke han var kappabel til å lage slikt møl. :sur:
Han laget da Kill Bill, gjorde han ikke? Da snakker vi om møl av ypperste grad.
Sexy Sadie
31-05-05, 23:48
Jeg likte ikke den heller. :sur:
Nei, den var elendig. Virkelig elendig.
Sexy Sadie
01-06-05, 00:00
Jeg har gitt opp Tarrantino som filmmaker. Det neste blir vel noe middelaldergreier fra ham også. Da er virkelig amerikansk film på lavmål.... :redd:
Det kan virke som om hans glansdager er over, ja.
Sexy Sadie
01-06-05, 00:08
Kan ikke klandre ham for mye, mange fyrer klarer ikke å prestere stort etter at de har nådd en viss alder. Det kan være så enkelt som at det er problemet hans. :pågråten:
Sexy Sadie
01-06-05, 00:09
Jeg snakker fremdeles om film.....
Star Wars episode 4 og 5. I morgen tror jeg det blir episode 6.
Sexy Sadie
01-06-05, 00:19
Jeg skal gå igjennom filmtrådene her og sjekke ut om det er noen holdbare tips.
Plan Colombia og What if Drugs Were Legal?
katteprinsen var den siste filmen jeg så på Kino. Kanskje ikke akkurat den mest spennede filmen jeg har sett gjennom tidene.
Dette sier filmmagaisnet om filmen:
"Et nytt animasjonseventyr fra japanske Studio Ghibli, som gav oss den fantastiske Chihiro og heksene (2003). Katteprinsen handler om skolejenta Haru, som redder en katt fra å bli overkjørt av en lastebil. Det viser seg at katten er ingen ringere enn prinsen av Katteriket, og en natt blir Haru vekket av et katteopptog. Kattekongen - en vulgær, dvask og maktsyk tulling - insisterer nemlig på at Haru skal gifte seg med sønnen hans som takk for heltedåden. Haru har selvfølgelig sine betenkligheter, og oppsøker et såkalt kattekontor for å få hjelp til å slippe å ende opp som katteprinsesse. Men snart blir hun kidnappet av kattene og bortført til Katteriket, hvor hun havner i en absurd verden og begynner å utvikle værhår og spisse ører.
Katteprinsen er en fantasifull og oppfinnsom film, til tross for en enkel og forutsigbar handling. Dette er mer av en typisk barnefilm enn Chihiro og heksene, men vil absolutt gi noe til voksne også. Animasjonen er lekker med flotte streker og farger, levende bilder og nydelig dybdeperspektiv. De norske stemmene passer godt til karakterene, og oversettelsen har en fin flyt selv om vestligfiseringen av originalspråket gjør at sammenhengen mellom dialog og bilde ofte får et litt kunstig preg. Men jeg skal ikke være pirkete her. Studio Ghibli har levert godsaker nok en gang, i form av en film som er perfekt å ty til hvis du blir satt til å være barnevakt. . "
Jeg så Sin City. Fascinerende film.
Jeg så Last Action Hero. Syns den er ganske søt, egentlig. Mange år siden jeg så den sist, så jeg syns det var på tide å se den igjen.
Last action Hero er en fantastisk film. En endeløs lek med klisjeèr som toppes av den fantastiske replikken: " Hello? I just shot someone and I did it on purpose!"
Sexy Sadie
14-06-05, 15:25
Jeg ser nok for lite på film. :fortvilet:
Fortell.
Tror ikke den har kommet på kino ennå. Så den hos en kamerat.
Filmen er basert på tegneserier, aner ikke hvilke(n), og det synes. Den er i en obskur form for svart-hvitt, farge på noen ting i enkelte situasjoner. Blod blir ofte framhevet som selvlysende hvitt. Det funket overraskende bra. Stjernelag av skuespillere iallfall, til og med hobbiten Frodo er med. Bortsett fra at han har en veldig kul rollefigur i denne filmen.
Det er tre forskjellige historier, det er blod og gørr, og en del "sterke scener". Folk kan bli skutt 50 ganger uten at de dør, og det er bare med på å forsterke tegneserie-aspektet. Å se Alexis Bledel (Rory Gilmore) som hore var rart.
Hvis dere liker filmer som går litt utenfor boksen, så kan den anbefales. Jeg likte den ikke den første halvtimen, men så tok det seg jaggumeg opp en god del.
Hitchhikers guide. Elendig.
Virkelig? Syntes filmen så og si var akkurat slik jeg leste boken..
Ja, den var det. Men dermed samsvarte ikke karakterene med slik de er i hodet mitt.
Hvordan da, ano? Hvem var feil?
Jeg synes det var anstrengende regi, men storyn var fascinerende.
Jo, den første halve timen. Så ble jeg vant til det. Og alt i alt var den severdig. Mer enn Bridget Jones på randen...
Jeg ble desverre ikke vant til det. Jeg vil se kjøttbitene fly, ikke masse skyggelegging og sånn bullshit. Har sett så mange filmer hvor regisørren tar av og tror han har skapt noe banebrytende, så bare ender det opp i en irriterende smørje. Det blir litt smak og behag det der.
Jeg likte ikke Kill Bill heller. Det er latterlig teit, men morsomt ble det aldri med unntak av kjøkkenscenen hvor de to bertene skal "diskutere" litt.
Kill Bill synes jeg var helt elendig. Og jeg synes ikke at de to filmene kan sammenlignes. Men du vil se kjøttbiter fly. Det sier vel det meste... :mrgreen:
Hvordan da, ano? Hvem var feil?
Alt var feil. Zaphod var feil, Trillian var feil, til og med vogon`ene var feil. Heart of gold også. Jeg har bare lest boken 4 ganger. Det er visst 4 for mye om man skulle likt filmen.
Nå har jeg sett Sin city. Den var litt merkelig, men morsom. Skikkelig tegneserie-gangsta.
I går begynte jeg å se Alexander. så halve og gadd ikke mer. Makkverk.
Sexy Sadie
19-06-05, 02:56
Så en Sexy må se Sin city?
Jeg syns den var ok, hvertfall. Ingen WOW-film, men kul fordi den var som den var.
Nå har jeg sett Sin city. Den var litt merkelig, men morsom. Skikkelig tegneserie-gangsta.
I går begynte jeg å se Alexander. så halve og gadd ikke mer. Makkverk.
Enig. Alexander var gørrkjedelig. Skrudde også av etter 15 min.
Sexy Sadie
19-06-05, 13:28
Det var lekre fyrer der, så en dame kunne kikke på den litt lenger enn et kvarter.
De var jo homser allihop!
Har sett någre filmer som jag har lastat ner.
Sin sity synes jag var sådær
elektra Tja har sett mye bedre
blade trinity Ikke den beste av han
Be cool Må bare ses
Jeg er enig med at Blade Trinity ikke er den beste av Blade-filmene, ja. Den var liksom ikke helt Blade.
Siste jeg så var The Girl Next Door. Har sett den noen ganger nå, og den er like festlig hver gang. Elisha Cuthbert er jo bare herlig.
Jeg hadde mine tanker om den filmen, men må innrømme at den var full av opverraskelser, positive sådan.
Wild Things 3 og Ghost Rig
Sexy Sadie
21-06-05, 00:40
Jeg lengter for tiden etter å eie alle de utvidede versjonene av LOTR.
Litjbrosjan har starta å samle på de.
Sexy Sadie
21-06-05, 13:47
Snart begynner Sexy også. :mrgreen:
Jeg tror den nyeste Star Warsen var den siste jeg så.
Mulig det har vært en og annen dårlig film på TV etter det.
Såg exorcisten the begining idag. Syntes den var bare grei. Trodde att den skulle vare mye bedre en vad den var.
Jeg så Kung Fu Hustle i morres. Fantastiske slosskamper! De tok den fire hakk lengre enn Matrix kan en trygt si...
Kung Fu Hustle er ok, forøvrig sett igjennom assorterte dokumentarfilmer 50GB totalt.
Jeg så den filmen som gikk på TV3 på tirsdag, var det vel. Hva het den da...Cherry Falls. En seriemorder gikk rundt å drepte folk som var jomfru. Ganske dårlig film, ja..
Jeg har laster ned Mr og Mrs Smith, så det blir vel neste film ut.
The Cryptic
23-06-05, 15:59
Jeg så den filmen som gikk på TV3 på tirsdag, var det vel. Hva het den da...Cherry Falls. En seriemorder gikk rundt å drepte folk som var jomfru. Ganske dårlig film, ja..
Så den jeg også. Ja, det var en søppelfilm, men den hadde et par skikkelig kule poenger. F.eks. var et par av episodene fra "Pop your cherry"-partyet ganske kule:
Sjenert nerd går bort til ganske søt jente med spørsmålet "Have you ever played Deathwake?". Spørsmålet i seg selv er jo ganske bra - med tanke på festens egentlige tema - men svaret er enda bedre: "Well, no, but I will. But you got to use a rubber"
:rofl:
Jeg skal se Hostage og Ekteparet Smith på kino i morgen.
Jeg så hostage til frukost i dag.
Jeg så hostage til frukost i dag.
Bra film eller?
Jeg har fått fibern serru og flytter ut iløpet av helga.
:(
Tenkte jeg skulle laste ned noe for å utnytte den.
Med Bruser'n i hovedrollen er det en bankers, selv om jeg har sett han bedre.
Jeg skal se den der Tom cruise filmen med aliens. Absolutt. På kino, må ha barnevakt. Juuhhuuu, tassen! :juhu:
The Cryptic
24-06-05, 17:08
"Klonenes kamp"?
The Cryptic
24-06-05, 17:26
Jeg lengter for tiden etter å eie alle de utvidede versjonene av LOTR.
Jeg har alle. Kjøpte i Canada for et par måneder siden. 16 stk. DVDer for nesten 300 lokale grunker. Det var jo litt penger, men så er det jo nok av materiale for en skikkelig LOTR-helg også :nerd:
The Cryptic
24-06-05, 19:11
Ehehm. Det var litt mange ja. 12 skal det selvfølgelig være. Kun 4 stk. per film. Har nettopp talt over her.
Jeg skal se den der Tom cruise filmen med aliens. Absolutt. På kino, må ha barnevakt. Juuhhuuu, tassen! :juhu:
Heihei!
Bare hiv dem over du. Jeg har god plass for tiden, har nettopp ryddet i skapet mitt, de kan sikkert være der :mrgreen:
Tror den heter: the war of worlds.
Boken og spesielt Hørespillet på Radio som skapte folkepanikk. De startet innslaget på radioen med en fake nyhetsopplesning om at Marsboere hadde angrepet jorden. Omkring 40 millioner amerikanere fikk det med seg, og på den tiden var det fremdeles vanlig å tro at det fantes intelligent liv på Mars.
Ehehm. Det var litt mange ja. 12 skal det selvfølgelig være. Kun 4 stk. per film. Har nettopp talt over her.
Prøvde å se på en av de ekstradiskene. De kjater og kjater i det uendelige om hvordan filmen ble laget og hva de tenkte på fra sekund til sekund. Det er interessant kanskje en halvtime, men disse programmene varer jo 3-4 glatte timer. zzZZzzzZZzzzzz....
American History X.
De fleste vet vel hva den handler om. Hadde store forventninger, siden alle sier at den er så bra, og det var den jo. Får en 5 av meg.
I, Robot med Will Smith. Spennende nok.
I går så jeg Tilsammans.
Typisk svensk film vil nå jeg si. Syns den var kjedelig helt til det var igjen 15min eller så. Var jo såklart et par artige scener før i filmen. Får en 2.5 av 6.
Må beklage, men jeg har sett en del kvelds og ettermiddagsfilmer jeg har glemt å nevne i det siste. :ape:
Idle Hands.
Morsom grøsser.
xXx 2
Den har fått skikkelig juling på imdb. Hva synes du?
Eneren var absolutt best, men denne var underholdende nok.
Sexy Sadie
16-07-05, 11:17
American History X var den siste filmen jeg så, anbefales.
Jeg skjønner fremdeles ikke hvordan man kan lage en 2`er av xXx uten Vin Diesel.
Så han er altså innom i storyen da?
Nei, de bare sa han var død.
Shafahta arhidir
16-07-05, 15:23
Total Recall :knegg:
Begynte på AVIATOR, den var kjedelig. :svin:
Happy Gilmore :gapskratt:
En el annen film om noen snakkende dyr, bl a en sebra som ville bli galopphest... på flyet hjem fra Hellas.
Deilig å se på Axel Foly. "Snuten från hollywood".
Beverly Hills Cop.
Uten den jævla frosken!
Hadde nesten en fin vakt i natt. Vi så først "Resident Evil", deretter "Jackass" så så vi "Ladder 49"
Jeg sa 'nesten' fordi "Ladder 49" er en drittfilm, men han jeg var på vakt med hadde leid den, så det var den ene filmen vi MÅTTE se :ape:
Happy Gilmore :gapskratt: :opptommel:
Batman Begins. Den var så der.
The Cryptic
28-07-05, 17:00
Litt sløv har jeg vært, men jeg så Klodenes Kamp her på tirsdag. Synes det var mye bra med den jeg, og i enkelte scener gikk popcornet ned på høykant får man si... :)
Så HAISOMMER i går. Lite teit. :slurva:
Litt sløv har jeg vært, men jeg så Klodenes Kamp her på tirsdag. Synes det var mye bra med den jeg, og i enkelte scener gikk popcornet ned på høykant får man si... :)
Så den selv. Synes den var cool. Veldig bra mat for sci-horror fans. :terning5:
The Cryptic
28-07-05, 18:58
Så den selv. Synes den var cool. Veldig bra mat for sci-horror fans. :terning5:
Jupp. Nå blir neste film i genren øy-filmen for min del, spørs om den holder like bra mål
Siste film jeg såg var innan frosten. En svensk krim film. Synes den var veldig bra
Av de filmene som går på Bergen Kino for tiden har jeg sett:
- Batman Begins
- Klodenes kamp
- Kung Fu Hustle
- Land of the Dead
- Mr. and Mrs. Smith
- Operasjon Barnevakt
- Sahara
- Sin City
- Star Wars: Episode III - Sithene tar hevn
Av filmer som kommer på Bergen Kino etterhvert har jeg sett:
- Haikerens guide til galaksen
- Fantastic Four
- Danny The Dog (Unleached)
- Charlie og sjokoladefabrikken
Jeg tror jeg må ta en pause i nedlastingen min :ape:
Heldigvis er jeg ikke alene. Charlie-filmen kommer på kino 16. September, likevel er det 227 som har stemt på den :knegg:
http://www2.filmweb.no/film/article.jhtml?articleID=47199
Vi så Life aquatic i dag.
Fy fader for en møkkafilm!!
Jeg så Mona Lisa smile, koselig.
Sexy Sadie
30-07-05, 02:37
Jeg så nettopp Sin City. den var steike herlig.
På jobben i natt så vi en film som heter "Football Factory", den gav et herlig innblikk i hvordan en voldelig hooligans liv arter seg. Humor, vold og sterk lidenskap, hva mer kan en ønske seg i en film?
Men jeg er sannelig glad vi ikke har slike tilstander i Norge.
The Cryptic
31-07-05, 04:25
Enig. Veldig bra film det. Minner meg forøvrig om en annen film om Hooligans, Ondskapens Ansikt eller noe slik, som jeg så på kino for lenge siden
Shafahta arhidir
31-07-05, 12:10
Timeline
Sexy Sadie
31-07-05, 13:47
Når solen går ned skal jeg se National Treasure. Jeg er som kjent fan av Sean Bean. :sikle:
National Treasure var overraskende nok litt bra
Sexy Sadie
31-07-05, 20:33
Jeg har nettopp sett Alfie med en nabo, det var en teit film, men Jude er nydelig da.
har sett White chicks og den var bare så bra og så såg jeg jim carrey en serie uheldige hendelser ikke så bra men se verd,
Jeg har glemt å sjekke programmet, så jeg bommet på alle filmene i kveld.
Sexy Sadie
31-07-05, 23:28
Gangs of NY skal også sees i løpet av uken.
The Cryptic
01-08-05, 02:05
National Treasure var overraskende nok litt bra
Vel, har jo sett bedre da, men det var bra tidtrøyte i en regnfull helg. Det er iallefall sikkert
The Cryptic
01-08-05, 02:10
Da er det bare å glede seg. Meget blodig, men høy kvalitet på skuespillet og scenografi
Paris Texas. - naivistisk ensomhet.
En amerikansk produksjon. Ingen tvil om det. Men likevel et ærlig forsøk på å krype under huden på et behov. Og den har en helhet i denne tilstrebelsen som er skjelden i amerikanske filmer. En slags vandring i naivisme. Både i farger vinklinger lyssetting og lyd. En monoton enkel gitar ligger bak og forsterker den uendelige ensomheten i mennesket behov for å kommunisere. En sekvens med et enveis speil lager en interresant ramme om dette med å finne kommunikasjon mellom kvinne mann i et møte som til slutt får en god utgang takket være indre dype og ærlige tilstrebelser og forståelse mellom begge.
Et bra forsøk.
Paris Texas er regisert av Wim Wenders, som slettes ikke er amerikaner.
Amerikanerne pleier å importere europeiske regisører når de vil lage "kvalitet", men dette er ikke en av de filmene.
http://www.imdb.com/title/tt0087884/
Fransk/Vesttysk samproduksjon ifølge IMDB.
Sexy Sadie
01-08-05, 12:44
Da er det bare å glede seg. Meget blodig, men høy kvalitet på skuespillet og scenografi
Jeg er fan av Daniel.
Paris Texas er regisert av Wim Wenders, som slettes ikke er amerikaner.
Amerikanerne pleier å importere europeiske regisører når de vil lage "kvalitet", men dette er ikke en av de filmene.
http://www.imdb.com/title/tt0087884/
Fransk/Vesttysk samproduksjon ifølge IMDB.
Ja, synd den har et amerikansk tilsnitt.
Har akkurat settConstantine.
Kumar & Harold Goes to White Castle .. som var litt humor, hvis man har vært på en runde i Amsterdam sentrum.
Det hadde vært fint om dere kunne starte en tråd når dere har sett en film istedenfor å mate denne tråden mer. Det blir litt ustrukturert med en tråd for alle filmer tilgjengelig.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.