PDA

Se full versjon : Konserter jeg vil på

Elektra
22-02-05, 13:35
I juli kommer Black Sabbath til Bergen. Med originalbesetningen. Og Velvet Revolver som oppvarming. Konserten koster nesten 500, og det har jeg faenmeg ikke råd til... :sur: :sur: :sur:

Og Seigmen gjenforenes. Men ikke i Bergen, nei. Selvfølgelig ikke. Typisk. De skal spille på UKA-05 i Trondheim. Med litt flaks så tar jeg turen oppover da.

Sexy Sadie
22-02-05, 15:13
Ozzy Ousborne også?

Sorepheus
22-02-05, 16:45
Snap! Kommer til Oslo!

Elektra
22-02-05, 16:48
Ozzy Ousborne også?
Selvfølgelig

Sorepheus
22-02-05, 16:49
Han skal "kanskje" dukke opp på Roskilde..

Uketassen
22-02-05, 20:58
I juli kommer Black Sabbath til Bergen. Med originalbesetningen. Og Velvet Revolver som oppvarming. Konserten koster nesten 500, og det har jeg faenmeg ikke råd til... :sur: :sur: :sur:

Og Seigmen gjenforenes. Men ikke i Bergen, nei. Selvfølgelig ikke. Typisk. De skal spille på UKA-05 i Trondheim. Med litt flaks så tar jeg turen oppover da.

Du har råd til en tur til Trondheim, men ikke 500 spenn til en konsert?

tequila
22-02-05, 21:08
Jeg vil på U2, men det er jo fan meg umulig!

tequila
22-02-05, 21:11
Og Seigmen gjenforenes.

Er det bare i anledning en konsert? Digga Seigmenn, jeg... Skikkelig bra norsk band!

carmensi
22-02-05, 21:12
Det har ju bara varet strul med dem jævla biljetterne til U2. Tenkte att jag skulle gå og men det var som sagt bara drit. :hyla:

tequila
22-02-05, 21:27
Det har ju bara varet strul med dem jævla biljetterne til U2. Tenkte att jag skulle gå og men det var som sagt bara drit. :hyla:

Det er jo ikke mulig for vanlige dødelige å få med seg en sånn konsert lenger!

SHIT!!!

Uketassen
22-02-05, 21:29
Det blir vel en redigert TVkonsert på oss vanlige dødelige :sur:

carmensi
22-02-05, 21:30

SHIT!!!
Nei vi får ta livet av dem så vi får biljetter. :sint:

Elektra
22-02-05, 21:49

Du har råd til en tur til Trondheim, men ikke 500 spenn til en konsert?
Elementært, min kjære. Situasjonen min er forhåpentligvis en smule annerledes i oktober enn den er nå. Billettene til Black Sabbath blir lagt ut nå på lørdag, og det har jeg ikke råd til. Dessuten har jeg masse folk å besøke i Trondheim, så konserten hadde bare vært en bonus.

Elektra
22-02-05, 21:52
Og Seigmen gjenforenes.

Er det bare i anledning en konsert? Digga Seigmenn, jeg... Skikkelig bra norsk band!
Såvidt jeg kan skjønne så er det ikke permanent gjenforening. Mulig det blir flere konserter, en det vet jeg altså ikke. Kim, Alex og Noralf er jo opptatt med Zeromancer, selv om det ikke skjer så mye på den fronten for tiden. Kim holder i tillegg på å ferdigstille et soloprosjekt. Det ligger link her en plass, til gratis nedlasting av fire av sangene. Hvis du liker Seigmenn, så er det der verdt å ta en titt på.

Sexy Sadie
22-02-05, 21:53
Seigmenn har hatt en genial sang, og den var DeLillos. :vrikker:

Uketassen
22-02-05, 21:54
Du nevnte ikke at billettene blir lagt ut på lørdag, skjære
Jeg har råd, men hver gang det er konsert på Koengen jobber jeg, hvis ikke så kan jeg jo høre konserten fra vinduet mitt :mrgreen:

Elektra
22-02-05, 21:55
Og Seigmenn gjorde den en million ganger bedre enn DeLillos noensinne kunne drømt om å gjøre. Lars Lillo-Stenberg er forresten en dust.

Sexy Sadie
22-02-05, 21:57
Skal jeg låne deg penger til billetten?

Elektra
22-02-05, 21:59
Neh. Jeg er mer gira på Seigmenn enn på Black Sabbath. Dessuten kan jeg bare komme på besøk til Uketassen, så får jeg det med meg likevel.

Seigmenn er det mulig jeg klarer å snike til meg gratis.

tequila
22-02-05, 22:03
Neh. Jeg er mer gira på Seigmenn enn på Black Sabbath. Dessuten kan jeg bare komme på besøk til Uketassen, så får jeg det med meg likevel.

Seigmenn er det mulig jeg klarer å snike til meg gratis.

Me too! BS er oppskrytt!

Sexy Sadie
22-02-05, 22:04

Bor Uketassen i Trondheim?

Elektra
22-02-05, 22:16
Nei, jeg tenkte på Black Sabbath. Han sa jo det. Han kan høre det der han bor.

Master
23-02-05, 13:05

SHIT!!!

Man kan få seg billett til U2 men de er ganske dyre:

http://www.billettkontoret.com/eventDescription.asp?event=Concerts&eventid=227

Kan heller være lurt å sjekke her http://finn.no/finn/bap om noen selger til en ok pris. De fleste her selger dyrt også som regel fra 1500,-kr til over 2000,-kr for 1 billett. Men prøv å prut prisen ned, hvis de som selger plutslig finner ut att dem trenger litt ekstra penger fort kan man få seg billett til litt over pålydene pris hvis man er litt heldig.

carmensi
23-02-05, 13:29
Ja jag vet att dem er dyre. Vill ikke hjelpa sånna jævla svin. Dem kjøper opp alla biljetter og så sæljer dem dyrt. Synes att 500 kr er redan før dyrt. Men jag var villig att betale 500 kr før att se U2 men som sagt ikke 1500:-