Se full versjon : Valium
Hva er deres mening om husmorsdopet valium?
:knegg: Greit oppsumert ..
Husmordop? Hvor mange husmødre finnes det? Tror du må ta feil, hvis du mener at det først og fremst er hjemmeværende kvinner som er storforbrukere? Mener du kanskje kvinner på uføretrygd?
Valium, i hvert fall i statene, skrives ut i store mengder og bare forbigått av lykkepiller i bruk.
Til sammenligning har vel Statene et rimelig stort antall hjemmeværende! Dobbel grunn til å dope seg: Gå hjemme og vaske og bo i Statene!
Husmorsbegrepet har jeg fra Norge..
Iben fikk det tilsvarende til valium, bare for barn, når hun var innlagt. :snill:
Men begrepet er mer rettet inn mot "det straighte konservativt godkjente dopet" ... gjorde meg kanskje ikke klar nok ..
Ble litt forvirret av det derhusmor-begrepet ja!
Beroligende midler er vel vanedannende! Jeg vet ikke hvor alminnelig det er å konstant gå på Valium eller lykkepiller eller hvor riktig det er eller hvor skadelig det er, bortsett fra den vanedannende effekten.
jeg anser det ikke som et narkotikum. Jeg tror nok det er verre å være narkoman i ordets egentlige betydning. Jeg anser det vel som mindre belastende å være avhengig av beroligende midler enn å være alkoholiker. jeg tror ikke man gjør så mange straffbare handlinger i denne typen rus, men jeg hadde mislikt sterkt å være avhengig selv.
Mange mennesker er avhengig av å bruke smertestillende medisin daglig. Dette gjør jo også noe med konsentrasjonsevne og gir kanskje noe av den samme effekten.
Det er vel en lettvint måte å legge lokk på problemer som burde vært behandlet via psykiatrien, men nå lider jo nettopp denne behandlingsgrenen av store mangler i Norge idag.
Mennesker som går på beroligende midler kan vel jobbe og fungere til en viss grad, men jeg vet egentlig lite om hva slags type mennesker dette gjelder.
Som svar på det egentlige spørsmålet ditt, må jeg vel si at dette ikke er noe jeg går rundt og bekymrer meg nevneverdig med. Jeg vet ikke om jeg kjenner noen som går på dette daglig, men det kan jeg jo selvfølgelig ikke vite noe sikkert om.
Synes du oppsumerte det godt der ... forøvrig er valium ganske vanlig for folk som skal ha presentasjoner av forskjellig grad, taler foran store forsamlinger, kjendiser, TV opptredener o.l.
Synes du oppsumerte det godt der ... forøvrig er valium ganske vanlig for folk som skal ha presentasjoner av forskjellig grad, taler foran store forsamlinger, kjendiser, TV opptredener o.l.
Er det? Hadde nok trengt et par valium sjøl hvis jeg skulle gjøre no sånt!
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.