PDA

Se full versjon : Svensk melodi festival!

carmensi
12-03-05, 22:59
Någon som har sett på svensk tv og på melodi festivalen her. Isåfall syntes ni rett melodi vann.

tequila
13-03-05, 00:48
Vi så på! Fordi vi fikk besøk av en søt svensk nabo-gutt som vi har mye moro sammen med... som kom med en flaske rødvin og litt ost, og som gjerne ville se på Melodifestivalen sammen med oss... Greit nok! Men FY FAN.. og herre jemini! Jeg digger svensker og jeg liker å være i Sverige, men HER er det en vesensforskjell mellom Norge og Sverige! FOR et plastic-show! For noen jævla VULGÆRE smakløse bitcher! Og for et sinnssykt oppkok av Abba look alike fra 70-tallet! Og det rare er... at Lena Philipson og den slags scorer poeng i den internasjonale finalen. Jeg vet ingen land PÅ JORD som lager sånn vulgær type eksport av svulstig og elendig pop med dårlig koreografi... og prøver å kamuflere det med vanvittig rytme.... PANG PANG PANG! Men som underholdning på en lørdags-kveld! Riktig festilig! Komi-kveld!

carmensi
13-03-05, 00:51
Takk! skønt att høre. Det er like roligt att få høra en bortførklaring på varfør man satt og såg på melodifestivalen. Har hørt så många av dem og har selv kommit med ett par fine. Nu har jag slutat att førklare varfør jag ser på den. Men det er som du sier det er patetiskt roligt att se på det. Riktig komedi. :opptommel:

Sexy Sadie
13-03-05, 00:53
Stockholm er Europas vakreste by. Det skal svenskene pinadø ha.

carmensi
13-03-05, 00:57
Synes att den er fin jag og. Bara jag hadde sluppet Stockholmarna. :knegg:

BEM
13-03-05, 00:58
Oslo ligger på en god 180ende plass.
Riga må vel være en de aller vakreste synes jeg.
Spesielt gamlebyen.

BEM
13-03-05, 01:01
Synes att den er fin jag og. Bara jag hadde sluppet Stockholmarna. :knegg:
Den er ikke stygg men jeg likte ikke stemningen der nei. Da er Svenske småstader mye hyggeligere. Arbåga for eksempel :)

carmensi
13-03-05, 01:02
Ja det er typiskt Stockholm Folket er ikke trevlige.

BEM
13-03-05, 01:05
Nei det var noe "kaldt" over dom ja.
Den raka motsetningen lenger inn i landet.

carmensi
13-03-05, 01:06
Bara kom til Skåne der er dem trevlige. :knegg:

BEM
13-03-05, 01:08
Jeg forsøkte det. Dom virka jo trivelige men dom forstod ikke hva jeg sa så jeg måtte snakke Engelsk til dom da drog jeg hjem ;)

carmensi
13-03-05, 01:09
:hurra: :knegg:

BEM
13-03-05, 01:10
Men Gøteborg var fint. Og herrejemeni for noen kvinner.
Uredde og fine. Nyskjerrige og åpne. Jeg hold på å sette meg fast der.
Farlig plass. :knegg:

carmensi
13-03-05, 01:11
Fint på sommaren. Og drit fint att festa . Massa søte kvinner da ja. :sikle:

BEM
13-03-05, 01:16
Ja du. Men dom har noe særs over seg. De er så uredde om du forstår. Ikke slike bitre halvredde paranoide grinebitere man finner mange andre steder. Nå finner man jo alt overalt det er ikke det. Men Gøteborg var flott holdt på å vri hue ut av ledd der. Også så blide :) :) Faen på tide med en Sverige tur tror jeg....

:mimre:

tequila
13-03-05, 01:56
Stockholm er Europas vakreste by. Det skal svenskene pinadø ha.

Ikke Europas, men Nordens vakreste by!

Sorepheus
13-03-05, 13:25
Barcelona er Europas vakreste by ...

Sorepheus
13-03-05, 13:25
Barcelona er Europas vakreste by ... men det må sies jeg har ikke vært i Venezia

BEM
13-03-05, 13:36
Venezia var ikke så fabelaktig vakker som helhet, men veldig spesiell da.
Barcelona.... dit skal jeg. Og Roma har jeg også lyst å dra til.

tequila
13-03-05, 16:33
Barcelona er Europas vakreste by ... men det må sies jeg har ikke vært i Venezia

Barcelona er den kuleste byen. Venezia var NØYAKTIG så kitch som jeg trodde. Sinnssykt! Roma og Praha havner også veldig høyt oppå listen.

Sorepheus
13-03-05, 17:31
Praha og Roma er og pene .. men det er litt for mye for ødelagte ruiner i Roma og Praha ble jo preget av krigen.