Se full versjon : Tilbake på jobb igjen.
I den opprinnelige turnusen min skulle jeg jobbe en uke av, en uke på. Nattevakter.
Noe som bør forklare den første delen av nick'et mitt :)
Men siden jeg er en slags potet i firmaet har det igrunn ikke blitt sånn. Jeg har stort sett jobbet hele tiden.
5 mnd på rad med 200++ timer sier sitt.
Men nå har jeg nettopp hatt en hel uke fri.
For første gang på 6 mnd :hurra:
Reiste til Danmark med fatteren i begynnelsen av uken.
Har vært på kino med venner 2 ganger, sett Constatine og Naboer.
Fått ryddet litt rommet og vasket masse klær :tøff:
Fylla på lørdag og middag hos foreldre på søndag.
Igrunn en grei uke :)
Men nå er det jammen deilig å være tilbake på jobb.
Begynte nesten å få litt abstinenser.
Er ikke vant til å ha så lenge fri.
Håper dere får en like fin uke som meg og husk: Snart er det påske og langfri :opptommel:
Wow, du har jammen stått på og hatt det kjempemorro! :hyper:
har ikke godt av så mye fri på en gang vettu, gir som du sier abstinenser :P
men nå som du endelig er på jobb er det jo greit at du har tilgang til nettet, så du kan være her litt - ikke greit å få abstinenser på det også
:)
. . velkommen tilbake til hverdagen.
Du må ha jævlig med cash etterhvert. :knegg:
Sexy Sadie
15-03-05, 16:34
Hvorfor bor du hjemme?
Jeg bor i kollektiv.
Har bodd her snart 2 år.
Flyttet inn pga stram økomomi.
Det er en billig og grei måte å bo.
Sexy Sadie
15-03-05, 21:55
Ok, jeg forstod deg sånn at du bodde heime. Beklager Uketassen. :kysse:
Jeg vet at jeg og Jesus har mange likhetstrekk, men at jeg er 32 og bor hjemme hos foreldrene min er ikke en av dem :lol:
Uketassen har eget hus der sånne som jeg tussler rundt i tanga og vrikker oss mes vi flytter litt på nipsgjennstandene hans. Han har lov å se og snuse, men ikke røre..
Der fikk jeg et bilde i hodet som....uhhmmm...
Det er bra jeg jobber i natt, for jeg får ihvertfall ikke sove nå....
Jeg vet at jeg og Jesus har mange likhetstrekk, men at jeg er 32 og bor hjemme hos foreldrene min er ikke en av dem :lol:
. . ja spesielt med den avataren der . .
:D
Jeg syns kollektiv er masete.. De vasker jo faen aldri!!
Uh je, og når de riper opp den unike dype teflonpannen med metallgjenstander, eller når de inviterer 10 asylsøkere og lar dem sove på gulvet i stuen uten å spørre og man blir litt overrasket når en skal på do nattestid, eller når den importerte ektemannen gir kona en på tryne så det er blåmerke, men hun hevder hun falt og slo seg ... eller når et par tester analsex for første gang og man er litt usikker på om det er voldtekt eller bare en amatør .. eller når en imam og senere familien på tre brødre dukker opp etter at man har flørta litt med en nabokollektivisten .. Jeg har opplevd det meste, men vaskinga gikk greit ...
Kokken Tor
23-03-05, 20:22
Ønsker deg all lykke til, Uketassen.
Kollektiv er heller ikke min greie.
Jeg hadde ikke planer om å bo her så lenge, men nå er det blitt nesten 2 år.
Stille og rolig sted og jeg jobber såpass mye at jeg føler det mer er et sted jeg sover på enn et sted jeg bor på.
Og så er det billig!
Jag bodde kollektivt ett år i norge presis nor jag flyttade opp hit. Men aldrig mer.
Det kan være en prøvelse når man blir forelest i Koranen fordi det er "disrespekt" å gå med t-skjorta av fra dusjen til hybelen..
Jeg har enda ikke truffet på noen av disse 'prøvelsene', det er vel derfor jeg bor her fremdeles :knegg:
Skit, har magasindesignmøte i morgen, gomle to piller og hive meg og i seng ... :godnatt:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.