PDA

Se full versjon : 41 dager i Star Wars-kø

Master
22-03-05, 14:23
41 dager i Star Wars-kø

http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/film/article364012.ece

Det blir litt vell lenge å sitte i kø. Hadde de 3 jobbet i 41 dager i steden så kunne dem reist til premieren i USA + bodd på meget bra hotell + kjøpt seg en del Star Wars efekter osv i steden.

tequila
22-03-05, 14:34
Er nok en god del av selve imagen rundt dette, det å sove, spise, bo og leve blant likesinnede i dette spesse samfunnet som disse køene utgjør i kortere og lengre perioder før visse film-premierer. Tror det er en minst like stor del av pakka som selve premieren.

Master
22-03-05, 14:37
Ja det er sant som du skriver. Dem liker nok selve opplevelsen med dette.

Orca
22-03-05, 14:44
Jeg ville heller ha dratt til USA for å se den :)

tequila
22-03-05, 15:07
Jeg jobba på Majorstua i den lange perioden før Ringenes Herre-premieren, så jeg gikk forbi dem hver dag, og så hvordan det kom flere og flere til, hvordan et større og større område utenfor Colosseum ble okkupert av små-telt, soveposer, campingstoler, stormkjøkken... you name it! Og til tider pils- og vinflasker.... og en del urin utover fortauet når dem hadde tatt seg en fest! 'Kjerringene' på jobb klaget jo selvfølgelig... alt annet hadde jo vært et mirakel...

Selv syns jeg det var et artig og fargerikt innslag i hverdagen...
Mange av dem hadde skikkelig fine kapepr og kostymer, og det var masse stæsj som sverd, ring, alveører og alskens andre effekter...
Særlig et par av gutta la jeg spes merke til etterhvert... så dem nesten hver dag, så vi bynte å hilse og smile til hverandre .... og de blunka og nesten småflørta litt da jeg var i forbifarten... :knegg:

Og PLUTSELIG var de bare borte med alt pikk-pakket sitt! Jeg savnet dem faktisk litt....

Kokken Tor
22-03-05, 18:10
Beundrer folk som er så tolmodige.
De må virkelig være ihuga fan.

Note
23-03-05, 03:41
Jeg har absolutt ikke tenkt å stille meg i kø, men jeg gleder meg noe forferdelig til å se filmen! :hyper:

BEM
23-03-05, 06:48
41 dager i Star Wars-kø

http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/film/article364012.ece

Det blir litt vell lenge å sitte i kø. Hadde de 3 jobbet i 41 dager i steden så kunne dem reist til premieren i USA + bodd på meget bra hotell + kjøpt seg en del Star Wars efekter osv i steden.
Jo men da hadde de gått glipp av køen.
Noen ganger er folk bedre en man først skulle anta.

- griper fatt i en ide - gjennomfører den FORDI den er gal.
Ikke fordi den er fornuftig.
Jeg synes det er topp :opptommel:

Sorepheus
23-03-05, 18:37
De kommer til å fryse i hjel ..

Uketassen
23-03-05, 22:54
The Force will keep them warm :opptommel:

Sorepheus
24-03-05, 08:55
Yuh, enten det eller et godt gammeldags yoda blanket ...

Uketassen
24-03-05, 11:05
Yoda var en vis gammel ehh mann?

Sorepheus
24-03-05, 19:32
Yoda er den beste karakterene i hele Star Wars!

Uketassen
24-03-05, 19:43
Den rareste snakker er det han som er ja :knegg:

Sorepheus
24-03-05, 19:48
mann vis meget ...

Master
24-03-05, 20:05
http://www.lutzkoball.de/assets/images/yoda_marijuana.jpg

Uketassen
24-03-05, 20:09
HELLIGBRØDE!!!!

carmensi
24-03-05, 20:13
:knegg:

Sorepheus
24-03-05, 20:36
Der langt i fra. Alle ved at yoda er basert på Timothy Leary, som var hippie drog kulturens ikon og ble erklært folkefiende nr. 1 av Nixon.

Uketassen
24-03-05, 20:38
Jepp, alle vet det :opptommel:

Master
24-03-05, 20:49
Timothy Leary
http://hippiesylvain.free.fr/IMAGES/hippie%20timothy%20leary.gif

Uketassen
24-03-05, 20:53
Jeg ser likheten... :opptommel:

Sorepheus
25-03-05, 04:41
Forøvrig begynte han ikke med droger før han var 50, da med peyote, en kaktus som innehold LSD lignende stoffer, og hadde flere doktorgrader, blant annet i psykologi ved Harvard. Imidlertid mistet han sitt legat som Pyskologiprofessor etter en del år med lovlige LSD eksperimenter på studenter, men ikke som følge av dette, men som følge av å ha bestilt LSD nok til 1 million brukerdoser (1kg) på universitets regning, noe som ble sett på som for ekstremt etter brevvekslinger mellom myndighetene og universitet. Da startet han sin egen forening. Senere da narkohysteriet inntraff og LSD ble forbudt, ble han erklært folkefiende nr. 1 og flyktet til Marokko, kom hjem til USA i 80-årene og ble arrestert, så benådet etter et par år i fengsel, der han ble opptatt av romfart. Han skrev mengder med bøker, filmer og musikk om psykologi, romfart, kultur og historie. Arbeidet hans for det han kalte "Space migration" og den bevegelsen han skapt, ga han forøvrig sitater og "karakterroller" i flere sci-fi serier og bøker. Døde *lykkelig* av kreft litt over 70 år gammel, hvor han de siste ukene da kreften viste seg irreversibel inntok tre linjer kokain, MDMA, noen marihuana jointer og en dram som daglig dose medisin. Totalt i livet sitt hadde han over 1000 LSD o.l. turer, noe som etter noens mening vises ganske klart i bøkene hans etter en stund. Etter hans død ble han forøvrig hedret ved at asken ble sendt opp i verdensrommet som ekstra last på en NASA rakett.

Ling
28-03-05, 22:09
Forøvrig begynte han ikke med droger før han var 50, da med peyote, en kaktus som innehold LSD lignende stoffer, og hadde flere doktorgrader, blant annet i psykologi ved Harvard. Imidlertid mistet han sitt legat som Pyskologiprofessor etter en del år med lovlige LSD eksperimenter på studenter, men ikke som følge av dette, men som følge av å ha bestilt LSD nok til 1 million brukerdoser (1kg) på universitets regning, noe som ble sett på som for ekstremt etter brevvekslinger mellom myndighetene og universitet. Da startet han sin egen forening. Senere da narkohysteriet inntraff og LSD ble forbudt, ble han erklært folkefiende nr. 1 og flyktet til Marokko, kom hjem til USA i 80-årene og ble arrestert, så benådet etter et par år i fengsel, der han ble opptatt av romfart. Han skrev mengder med bøker, filmer og musikk om psykologi, romfart, kultur og historie. Arbeidet hans for det han kalte "Space migration" og den bevegelsen han skapt, ga han forøvrig sitater og "karakterroller" i flere sci-fi serier og bøker. Døde *lykkelig* av kreft litt over 70 år gammel, hvor han de siste ukene da kreften viste seg irreversibel inntok tre linjer kokain, MDMA, noen marihuana jointer og en dram som daglig dose medisin. Totalt i livet sitt hadde han over 1000 LSD o.l. turer, noe som etter noens mening vises ganske klart i bøkene hans etter en stund. Etter hans død ble han forøvrig hedret ved at asken ble sendt opp i verdensrommet som ekstra last på en NASA rakett.

Må være forbildet ditt. :knegg:

Sorepheus
29-03-05, 00:44
Tja ... mange som han ..