Se full versjon : Kriminalpsykologigåte!
Dette spørsmålet ble stilt av foreleser under en forelesning i kriminalpsykologi i USA: Les spørsmålet, forsøk å finne et svar. Det er som du leser det. Ingen jeg kjenner har funnet det riktige svaret. Riktig svar kommer i morgen!
En kvinne deltok i sin egen mors begravelse. Her møtte hun en mann hun ikke kjente fra tidligere. Hun syntes denne mannen var fantastisk, hennes drømmemann på alle måter, og hun forelsket seg hodestups i ham der og da. Hun spurte derimot aldri om navnet eller telefon nummeret hans, og klarte ikke å spore ham opp.
Senere drepte kvinnen sin egen søster.
Hva var kvinnens motiv for å drepe sin søster?
For da ville han komme i søsterens begravelse.
svært så psykopatiske vi er her da! :knegg:
Elektra er den mest psyke av alle!
svært så psykopatiske vi er her da! :knegg:Ja vi er det. :hyper:
du har noe å slekte på da! bedre med en psykopatisk mor enn en depressiv. :opptommel:
tror du noen på det andre stedet skjønner det da ano?
Tror ikke jeg skal si for mye om hva jeg tror enkelte på det andre stedet skjønner eller ikke skjønner. :snill:
Det er bare tredje gang denne blir lagt ut på NK.
Men jeg var den eneste som svarte riktig første gangen. Så jeg er kanskje litt psyk.
Det vet vi. men vi liker deg før det elektra. :klem:
Jeg er farlig nær skilsmisseknappen hver gang jeg blir minnet på hvor psykotisk min kone er... :redd:
Tror nog att du ikke tørs skille deg fra henne. Man vet ju ikke vad hon finner på da. :knegg:
Men jeg var den eneste som svarte riktig første gangen. Så jeg er kanskje litt psyk.
Jittejanne :knegg:
Han som kom i begravelsen? :paranoid:
Nei, Uketassen. Det var egentlig et svar til Carmensi.
Jeg vet hvor han bor.Det er derfør han ikke våger att skille seg fra deg.
Jeg vet hvor han bor.
:redd: Jeg er farlig nær å flytte hver gang jeg blir minnet på hvor psykotisk min kone er... :redd:
Da flytter sikkert frugan etter deg. :knegg:
Ja, det er tøft å være uimotståelig noen ganger :tøff:
Jeg skal vel ikke flytte noen plass.
Neimen så konstigt da. :knegg:
Det er bare tredje gang denne blir lagt ut på NK.
åje, ny jeg.
Men det var ikke alle som var her da denne ble fremstilt.. noen var på ferie.
Man får ju lese det man misser nor man er borte.
Da vet de jo hva de ikke skal svare da. Da mister jo denne testen sin seriøsitet.
Ja men da vet man ju att den har vart fram lagt på NK. Og ikke legger fram den igjen. BEM da..
Jeg skjønner ikke en dritt men det jo ikke noen bombe det da. same shit. :boring:
det er carmensis feil, alt sammen. sikkert han som har tatt shift-tasten min også! :redd:
Jeg tror vi må høyere opp i ssystemene for å finne årsaken.
*overser*
juhuuu :juhu: hitover!
Jeg har lært jenta mi opp til å ikke snakke med fremmede :stolt:
Jeg har lært fremmede opp til ikke å snakke med jenta mi.
Det er vel nettopp det *de* er ikke hunder må vite ..
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.