Se full versjon : Jentefotball
Over 100.000 driver med jentefotball i Norge. Det er ganske stor andel av befolkningen.
Min datter spiller fotball.
Nettopp begynt.
Sexy Sadie
12-04-05, 22:07
Over 100.000 driver med jentefotball i Norge. Det er ganske stor andel av befolkningen.
Ja det er det, men vi hører ikke meget om dem. :mopper:
Men ærlig talt. Damefotball er ille å se på. Herrefotball er ikke gøy det heller, men damefotballen er heslig.
Men ærlig talt. Damefotball er ille å se på. Herrefotball er ikke gøy det heller, men damefotballen er heslig.
Spiller ingene rolle, så lenge jentene digger idretten sin!
Ja, det er den, men så lenge de liker det, så.
Jeg har spilt.
Jeg ser heller en kamp med damelandslaget enn herrelandslaget. Herrene klarer jo faen aldri noe, mens jentene scorer titt og ofte, og vinner gjerne :D
Jeg har spilt.
Jeg ser heller en kamp med damelandslaget enn herrelandslaget. Herrene klarer jo faen aldri noe, mens jentene scorer titt og ofte, og vinner gjerne :D
:opptommel: De er da i verdenstoppen, for pokker!
Ja, det er dem. Haha. Jenter er bedre i fotball ;)
Sexy Sadie
13-04-05, 00:03
Jentene er bedre enn fyrene i fotball, rent teknisk.
Nå må du rulle inn. Vi spillte bedre fotball på barneskolen i storefri enn det damene gjør på toppnivå. At landslaget har den "suksessen" de har er grunnet elendig motstand. Det skulle vært moro å arrangere en kamp mellom damelandslaget og herrelandslaget. Det hadd trolig blitt Duracellkaninen vs Tsjernobylreaktoren.
Forsiktig nuh, mobber du Dynamo får du bank av russiske nynazister ...
Bra eksempel Base. Jeg tror det finnes mange kvinner som har et godt forhold til duracellbatterier. Mens menn helst vil at det bruker 220 volt :knegg:
Nå må du passe deg Base ;)
Bra eksempel Base. Jeg tror det finnes mange kvinner som har et godt forhold til duracellbatterier. Mens menn helst vil at det bruker 220 volt :knegg:
ha ha ha ha ha
Enig, damefotball er som herrefotball UTEN deilige rumper å se på...
Sexy Sadie
19-04-05, 10:48
Nå må du rulle inn. Vi spillte bedre fotball på barneskolen i storefri enn det damene gjør på toppnivå. At landslaget har den "suksessen" de har er grunnet elendig motstand. Det skulle vært moro å arrangere en kamp mellom damelandslaget og herrelandslaget. Det hadd trolig blitt Duracellkaninen vs Tsjernobylreaktoren.
Selv Eggen sier damene er bedre rent teknisk.
Eggen uttalte også at, " Æ si jo så møe rart at du kainn ittj ta alt for god fisk".
Eggen uttalte også at, " Æ si jo så møe rart at du kainn ittj ta alt for god fisk".
Nei, DET sier han ikke! Han sier: "Æ si jo så MYTTJ' rart..."
Og så slikker han seg rundt munnen HELE tiden!!
Kan noen gi den mannen en lipsyl?
Sexy Sadie
20-04-05, 15:19
Det kan jo være mannen ser noe pent der ute på banen. Mye lekkert å se når fyrene spiller fotball. :sikle:
Nja... Jeg ber om tillatelse til å være dypt uenig
Sexy Sadie
20-04-05, 20:04
Det handler om perspektiv, kjære.
For et sjarmtroll! :knegg:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.