Se full versjon : Fanatasy
Sexy Sadie
23-04-05, 01:08
Jeg har spilt et brettspill kalt Fantasy i dag, der var det alskens kategorier som natur, person, sted og lignende. oppgaven gikk ut på å tegne og mime og så skulle den på laget sitt gjette hva det var.
Det jeg nå lurer på er hvordan man mimer en kiwi.
En kiwi er også en liten (tror jeg) fugl. Men jeg tipper det er den aller, aller siste siste fuglen lagkameraten din tipper på hvis du begynner å flakse med armene :knegg:
Sexy Sadie
23-04-05, 01:14
Det er frukten Kiwi jeg tenker på. :knegg:
Skal man mime en frukt og begynner å flakse med armene bør jo noen ta den, siden det er den eneste (tror jeg) frukten som heter det samme som en fugl.
Sexy Sadie
23-04-05, 01:22
Motparten vet ikke hva det er, bare at det har noe med begrepet "natur" å gjøre. :knegg:
Del den i 2, "spis den" med teskje og så begynner du å flakse med armene. Jeg hadde tatt den. Det er en helt naturlig adferd når du spiser kiwi :knegg:
Sexy Sadie
23-04-05, 11:49
Du skulle sett meg da jeg skulle imitere kjevle, venninnen min hadde tatt den, men hun skulle bare trekke meg og or langt jeg klarte den. :rofl:
-bacon i varm panne-
den synes jeg var noe vanskelig da jeg trakk den . .
:)
Sexy Sadie
25-04-05, 10:38
Forståelig.
Ugga Bugga
25-04-05, 11:55
Jeg har spilt et brettspill kalt Fantasy i dag, der var det alskens kategorier som natur, person, sted og lignende. oppgaven gikk ut på å tegne og mime og så skulle den på laget sitt gjette hva det var.
Det jeg nå lurer på er hvordan man mimer en kiwi.
Prøv å bli grønn i trynet. Da skjønner de det sikkert.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.