Se full versjon : Søker arbeid!
Søker arbeid, interessert i det meste, se CV og portfolio.
Lykke til med jobbsøkingen. Det kan være tøft, men du lykkes helt sikkert til slutt.
Jeg skal ringe dine potensielle arbeidsgivere og be dem om å ikke spørre deg om Google i intervjuet, da blir dere jo aldri ferdig.
Lykke til, stå på og ikke gi deg før du har en jobb! :opptommel:
Jøss, gutten har lagt ut karakterer og greier :juhu:
Bør kanskje omformulere dette fra CV-delen:
Visstnok pliktoppfyllende. Har få eller ingen fordommer. Er åpen for og tåler kritikk.
Det er ikke slik jeg har lært deg å kjenne her inne...
Visstnok pliktoppfyllende. Har få eller ingen fordommer. Er åpen for og tåler kritikk.
:lesprut:
Hvis du kan spesifisere det utsagnet så er jeg interessert i den krenkende meningen. Forøvrig tror jeg det beror på din forståelseshorisont, eller mangel av sådann..
Det var ment som konstruktiv kritikk, mente ikke å krenke deg.
Du har sikkert rett i at jeg mangler en forståelseshorisont, siden jeg ikke aner hva det er for noe.
Men siden du tydeligvis gikk rett i defensiven, beviser vel det poenget mitt om at du ikke er åpen for og tåler kritikk.
Slik jeg har lært å kjenne deg har du endel fordommer, men uansett er ikke det noe jeg mener trengs å nevnes i en CV.
Og ordet 'visstnok' bør du fjerne før 'pliktoppfyllende'
Bare noen tips, du kan drite i dem hvis du vil...
Og ordet 'visstnok' bør du fjerne før 'pliktoppfyllende'
Der er jeg helt enig. Det er en latterlig ordsammensetning i en cv.
Yep. Det er ofte lett å bruke utrykk som gjør at man safe'rn. Man bør heller fremstå som klar og handlekraftig.
Lojal pliktoppfyllende og samarbeidsvillig og løsningsorientert er gode ord.
"Relativt" og "faktisk" og "mye" og "ganske" og "visstnok"er "forbeholdsord" som ikke må brukes.
Vær svart/hvit og enkel og firkantet forståelig.
Eventuellt kan du bruke formuleringen "Jeg blir oppfatttet som...:
Lykke til. Men på http://www.dragnes.info/Webs.htm bør du ikke ha en link til de sidene? den fungerte i allefall ikke for meg.
Eventuellt kan du bruke formuleringen "Jeg blir oppfatttet som...:
Helst ikke den heller. Det utstråler usikkerhet på egne evner. "Folk sier at", "jeg blir oppfattet som", osv er setninger som indikerer at man selv ikke ser akkurat den personlige egenskapen. Og det er ikke bra.
Jada, jeg går på kurs for å lære nøyaktig dette her nå.
Det er ganske avhengig arbeidsgiveren faktisk .. mange liker ærlighet og de fleste er klar over at bullshit faktoren er stor - jeg mener hvem ansetter en "George" fra Seinfeld ..
Det er jo ikke dermed sagt at du skal framstå som litt veik i en cv/søknad. De fleste arbeidsgivere kaster søknadene som inneholder slike utsagn.
Denne får garantert oppmrksomhet blant alle strømlinjeformede CVer.
"Jeg er ikke så smart men de sier jeg er er snill og ærlig." :knegg:
Skolelys du. Fagerborg vgs og greier ;)
CV-knappen din er ikke helt bra linket.
Lykke til! :)
Forøvrig alle kommentarene var jeg klar over, bare ikke sett noen grunn til å gjøre noe med det .. mye annet å drive med..
Bare sett grunn til å slette de. :snill:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.