Se full versjon : Vilken film er den dårligaste ni har sett.
Jeg synes faktiskt to filmer jeg har sett.
Open water og the cube.
Sexy Sadie
21-05-05, 23:33
Jeg likte ikke Dis.
Open water? Jeg har hørt så mye skryt om den i andre tråder her inne. :knegg:
Hehehe. Måtte bare starte en ny tråd så jeg ikke leier feil filmer igjen. :knegg:
The Grinsh
Eller hva den nå heter, den grøsseren med Sarah Gisele Geller :knegg:
(jada, jeg vet at navnet er feil)
Den var skikkelig dårlig.
Eneste gangen jeg har gått ut av en kinoforestilling før filmen var ferdig, var da jeg så en fransk film som het "månen i rennesteinen". Fysj.
Sexy Sadie
21-05-05, 23:51
Så du den franske kunstfilmen hvor Rocco Sifredi spilte enkemann?
Har faktiskt gått en gang fra kinon og. Huskar ikke vad den heter. Men den var bare drit dårlig. Tror den heter något som sort ninja eller sånt.
Mike in Brazil 4 var ganske dårlig.
Eneste gangen jeg har gått ut av en kinoforestilling før filmen var ferdig, var da jeg så en fransk film som het "månen i rennesteinen". Fysj.
Den har jeg hørt historien bak. Det var Tassen på vei hjem fra puben en lørdag. Ham fikk visst problemer med saggebuksene i sin tilstand.
Den har jeg hørt historien bak. Det var Tassen på vei hjem fra puben en lørdag. Ham fikk visst problemer med saggebuksene i sin tilstand.
:rolf:
Du får sikkert måne når du kommer i min alder du også!
Bare gled deg!
Hmmm, trodde faktisk jeg var eldre enn deg jeg?
:rolf:
Du får sikkert måne når du kommer i min alder du også!
Bare gled deg! :rolf:
Jeg ble 33 i April.
Sexy Sadie
22-05-05, 00:04
Det er da ikke alle menn som får måne.
Jeg ble 33 i April.Ja just det skulle ikke du huske min bursdag uketassen. Du skulle ju grattulere meg ju.
Den er da ikke før i August carmensi?
Eller har jeg bommet stygt nå?
Eller har jeg bommet stygt nå?Jepp den var igår den.
Åååhh Du må tilgi meg!
Gratulerer med overstått! :hurra: :hurra: :hurra:
:ups: Grattis da Carmen. Du må minne oss på sånnt da vet du. Vi kan da være minst like distrè som deg selv, og det sier jo litt!
Jeg ble 33 i April.
Aaaah, så jeg er bare guttungen jeg altså. Har ikke bikket 30 engang.
Jepp, det var det jeg trodde. men bare ta det med ro, du kan spille i oppfølgeren: "Månen i rennesteinen, del 2: 5 år senere" :knegg:
Jallafilmen Grease scorer ganske bra ..
:ups: Grattis da Carmen. Du må minne oss på sånnt da vet du. Vi kan da være minst like distrè som deg selv, og det sier jo litt!Jo men man vill ju ikke bli påmind på sånt. Man blir ju bare eldre og eldre og minnet blir bare dårligare og dårligare.
Sexy Sadie
22-05-05, 00:46
Det er så fint at du sier ifra....
Det er så fint at du sier ifra....Jepp!
The Grudge var elendig.
The Truman show. var meget elendig. Bare venta på at den skulle slutte.
Jeg selv hadde gått og ventet på att se the grudge før jeg liker egentligen ikke skrekk filmer. Men så såg jeg den og syntes den ikke var hemsk alls. Samt så såg jeg the ring 2 nor jeg enda håll på og syntes ikke att den var så bra som jeg hadde førventet meg heller. Ettan var mye bedre.
The grudge var faktisk ganske kul.
Jeg husker ingen dårlige filmer. De har en tendens til å fordufte fra hjernen min som dugg for solen.
Åja! Uno! Den var ikke mye god.
Og så sovnet jeg flere ganger i løpet av Bad Santa. For noe møkk.
Nei det kan jeg hålle med deg. Elektra Uno var ikke bra.
Hmm.
USA SPECIAL FORCES !
Den var så dårlig at den gikk an.
PS JEG LEIDE ALDRI FILMEN, MEN SÅ AT DEN LÅ UTE I SJAPPA I GÅR.
(Jeg bare "hadde" den).
De bruker bla. en MP3 spiller som radio, de har kule nicks.
Bestiller pickup på sammested som de ble skutt ned tidligere.
(Ille bra, idiot film). pro.n00bs detected med andre ord.
Huff.
Når jeg tenker etter er alle disse martial arts filmene fra slutten av 80-åra og urteite.
Sidekicks med Chuck Norris. Det er noe av det mest banale som er filmet.
Chuck Norris er ju bare banal av seg.
Mike in Brazil 4 var ganske dårlig.
:)
Henry- portret of a serilal killer synes jeg var dårlig.
Pearl Harbour.
Mvh Yvonne :glorie:
The Cryptic
30-11-05, 17:09
Den norske "Insomnia". I motsetning til hovedpersonen sovnet faktisk jeg. Den jugoslaviske "Teaterets gerilja" må vel også nevnes på listen over søplefilmer
Enter the dragon.
Og for så vidt alle slike drittfilmer.
Mr. Bean -Den store katastrofefilmen.
Ladykillers.
X antall B-filmer fra USA.
Halveis til haugesund, det er møkka film.
Handler om en kar som har trimma bilen og skal fra Oslo til Haugesund.
I Bø i Telemark får han problemer med rånerne, så det ender med at motoren i bilen hans blir rappa.
Høydepunktet i filmen er når ei dame sparker en sau i hodet.
:kjører:
Mortal combat filmene
Police academy filmene
Micheal Jacksons Moonwalk
+Alt med Ben Afleck..
Sexy Sadie
03-12-05, 00:15
Von Trier er ingen slager av en regissør for meg, jeg sov under Riget.
Filmatiseringen av "Fuglane" med Tarjej Vesaas. hehe
Ringenes herre, og Harry Potter, de første to.
Ringenes herre, og Harry Potter, de første to.
:shocked: Og hvilke filmer liker du?
Steven Seagal filmer gir meg tarmslyng. Det er verre en Chuck Norris.
Jeg må også si at filmen "Behind enemy lines" også var overraskende dårlig. Gene Hackman pleier vanligvis å bety at den stort sett starter på 3, men denne var på en måte et symbol for hvor dårlig og usannsynlig en actionfilm kan få blitt. Hadde man skrevet "komedie" på kategori, hadde den kanskje fått litt bedre score.
http://uk.imdb.com/title/tt0159273/
" Det finnes ei dårlig film, bare dårlige rim".
DEN aller dårligste har jeg sikkert fortrengt. Men amerikansk forutsigbar søtsuppe hvor alle skurkene er kjempeslemme, dumme og stygge og alle heltene/heltinnene er vakre (etter amerikansk standard) og snille og stoler på at Gud trår til for sine, og snakker med hhv dyp, malmfull cowboy-røst eller pipende småpike-stemmer og alle barn er søte og tar ansvar på en tåredryppende måte, og det finnes ingen verden mellom disse ytterpunktene. Voksne mennesker har alltid sex i misjonærstilling under dyna på mørke soverom i ekteseng, og derfor blir damene aldri bustete på håret. Det blir alltid happy ending, selv om historien skulle bygge på stoff hvor en el flere av heltene dør en grufull død...
The Cryptic
07-12-05, 16:22
Kanskje det på lang sikt var slik at det var best at helten døde?
Ja! Eller... Nei! På kortere sikt! På sikt i det minste. Whatever...
Jeg har feber...
:shocked: Og hvilke filmer liker du?
Steven Seagal filmer gir meg tarmslyng. Det er verre en Chuck Norris.
Vel. Jeg liker heller ikke Steven Seagal filmer.
Men jeg er ganske altetende. Her har jeg gått igjennom det meste jeg har sett det siste året:
http://www.lysfontenen.no/index.php?id=forum&action=thread&par=109818
Bare det er bra :mrgreen:
Men det jeg ikke liker, og som gjør at jeg ikke liker RH eller HP, er fasade uten innhold. RH kunne blitt en grei film det, om de hadde hatt en god manusskribent som kunne fått frem historien, ikke bare Frodos stirrende blikk og tyngende ring, og alle poenger hamret inn med slegge. Det fatnes jo overhode ingen tillit til at publikum kunne få med seg nyanser eller små hint.
Også burde de hatt en person som var ansvarlig for rolleinstrueringa som ikke bare var opptatt av stasj og hadde filmer med litt mer tyngde enn grøssere og horrorfilmer bak seg.
Å lage RH og så gjøre personene flatere enn en pannekake. Det var ekkelt å se på. De burde fått en instruktør Ang Lee på banen.
Det samme kan sier om HP, bare stasj, action med rytme og driv som en dårlig tegnefilm på Dinsey Chanel.
Jeg liker ikke film som bare er stafasje uten innhold. I alle fall ikke når det baserer seg på bøker som har alt som trengs av nettopp innhold.
Den linken din var på 40 sider, så den lukket jeg egentlig bare rett ned igjen. ;) Men så litt på den første siden.
Jeg synes LOTR trilogien er kjempebra. Selvsagt skal det være mye stasj, selvsagt skal kostymer være veldig forseggjorte. Man skal ha underholdning og får det til gangs. Jeg synes det er herlig enkelt å bli engasjert i filmen. Synes den er meget bra laget. Lyd og bilde er teknisk sett på et meget høyt nivå. (For interesserte så er det selvsagt extended versjonene som gjelder her.)
Er man ute etter filmer som man må tenke på er det veldig mange gode dokumentarer på typisk Discovery Channel. Et annet alternativ er jo noen David Lynch filmer som er kjempebra, men på en annen måte.
Har bare sett den første Harry Potter filmen, men fant den også veldig underholdende spesielt med tanke på at den var laget for barn.
Jeg har eget hjemmekinorom hvor jeg sitter nå, med storskjerm og surround oppsett, da dette interesserer meg ganske mye. Filmene jeg liker blir nok veldig farget av det.
Smaken er som baken, den er delt.
Du liker ren stasj, jeg gjør det ikke.
Men hjemmkinoen vår er jeg glad i jeg også. Og vi har både storskjerm, god suroundlyd og god sofa. Stasjen liker jeg alikevel ikke.
Eksempler på hva jeg synes er gode stasjfilmer: Hero, The kiss of the dragon, snikende tiger og mange mange flere.
Jepp!
Kjempefilmer det også, men noe annerledes.
Regner med Star Wars er grusom for deg også da. ;)
Nei, de første (4-6) tre star-warsfilmene har jeg sett mange ganger.
Men det er noe helt annet, de er laget som sci-fi. Og de har en mye bedre rytme enn det HP har. HP løper bare fra smell til smell, og finner aldri roen lenge nok. Slik er ikke SW bedre dramaturgisk, synes jeg. Det som også blir mye bedre i SW er at den ikke prøver å svelge over så mye, og det blir en bedre fortalt historie.
Metalbitch
07-04-06, 03:06
Henry- portret of a serilal killer synes jeg var dårlig.
Noe så sykt dårlig også. :roll:
Halveis til haugesund, det er møkka film.
Handler om en kar som har trimma bilen og skal fra Oslo til Haugesund.
I Bø i Telemark får han problemer med rånerne, så det ender med at motoren i bilen hans blir rappa.
Høydepunktet i filmen er når ei dame sparker en sau i hodet.
:kjører:
:gapskratt:
En kompis av meg som spillte i den.
Skikkelig latterlig dårlig film.
men budsjettet var omtrent på høyde med en utekveld på byen.
Så de gjorde vel så godt de kunne innenfor rammen av ei pølse med lompe på den lokale Esso stasjonen vil jeg tro.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.