Se full versjon : Fotballspekulasjoner
Sexy Sadie
29-05-05, 04:07
Jeg har aldri fattet poenget med fotball; hvorfor ikke gi de der fyrene på banen hver sin ball slik at de slipper å krangle om den ene. Eller ble fotball oppfunnet fordi fyrene skulle ha noe å være opptatt av i den stadig mer industrielle verden og de ble mer og mer overflødige?
Noen synspunkter på saken?
Ja, hva da med jentefotball? Ganske mange som driver med det også, forbløffende mange jenter faktisk. :nemlig:
Man kan si det samme om mange sporter.
Hvorfor må de gå så sabla langt på ski, ta så mange runder på skøyter, hvorfor sykle når man kan bruke bil? Ta en snarvei i maratonløpet? Løpe litt i kappgang?
Hvorfor bruke kompass i orientering nå som vi har fått så flott GPS-utstyr?
Ja, det var da mange spørsmål Tassen, men nå var det faktisk svar man var på jakt etter her da! Nå må du ta deg samme og slutte med denne kveruleringen synes jeg.
Ja, det var da mange spørsmål Tassen, men nå var det faktisk svar man var på jakt etter her da! Nå må du ta deg samme og slutte med denne kveruleringen synes jeg.
Det måtte jeg selvsagt understreke ved å trykke flere ganger. En god ting kan aldri spammes for ofte. :nemlig:
Ja :pessimist:
eller
Nei :nikker:
Hva var spørsmålet igjen? :hæ:
Vel. Som det ble sagt i en film jeg så tidligere i dag ("The Fan"); "Baseball is fair, that's why it's better than life!". Det er noe i det. I mangel på et rettferdig liv, søker man til sport og spill hvor reglene helst er satt opp på en rettferdig måte.
Fotball kan vel knapt kalles rettferdig?
Sexy Sadie
29-05-05, 16:02
Vel. Som det ble sagt i en film jeg så tidligere i dag ("The Fan"); "Baseball is fair, that's why it's better than life!". Det er noe i det. I mangel på et rettferdig liv, søker man til sport og spill hvor reglene helst er satt opp på en rettferdig måte.
Hvis man vil leve et rettferdig liv, så er det vle bare å begynne å behandle alle rettferdig?
Ballen er jo rund...?
Cup er cup
Base, er det du som er imot kvinnefotball?
Base, er det du som er imot kvinnefotball?
Neida, jeg synes det er , om mulig, enda mer kjedelig en vanlig fotball siden prestasjonene er på skolegårdsnivå.
Hvis man vil leve et rettferdig liv, så er det vle bare å begynne å behandle alle rettferdig?
Hvis man vil leve et rettferdig liv, må man begynne å spille baseball.
Har du spillt baseball da uketassen?
Jeg har prøvd, men forsto aldri reglene.
Det vil si at den sporten igjen har klare paralleller til det virkelige liv! :knegg:
Jeg syns det er artig å spille, men det er dritt kjedelig å sitte og se på at andre spiller.
Men når jeg får være med, så er det kjekt med fotball.
Kan man spillets regler så er det intresant att se på og. Har selv spelat aktivt både baseball og softball. Blev norsk mester i 1997 i softball. hehe litt skryting må man få lov til. :knegg:
At en svenske blir norsk mester sier vel litt om omfanget av den sporten i Norge...
Hva er fotball?
Jeg har hørt noen folkemasser hyle på arenaer og en ayatolla skrike på TV.
Er det noe med Allah eller Gud eller noe?
Som nå avdøde og tidliger Liverpool Manager Bill Shankley en gang sa. Jeg vet det finnes en del mennesker som synes fotball er en kamp på liv og død. Disse menneskene er jeg svært skuffet over da fotball er langt viktigere enn som så
Shafahta arhidir
08-08-05, 16:01
Ja, hva da med jentefotball? Ganske mange som driver med det også, forbløffende mange jenter faktisk. :nemlig:
Kvinnefotball er diskriminerende:
Karene kan ta av seg skjorta,
men om jentene gjør det så er det gultkort...
:sur:
Sexy Sadie
08-08-05, 16:25
Hvem driver og drar opp gamle tråder.
Det er nok Blære som er den skyldige i dette. I kasjotten med ham sier nå jeg. Piskeslag passer også.
Sexy Sadie
08-08-05, 20:18
Enig.
Jeg har aldri fattet poenget med fotball; hvorfor ikke gi de der fyrene på banen hver sin ball slik at de slipper å krangle om den ene. Eller ble fotball oppfunnet fordi fyrene skulle ha noe å være opptatt av i den stadig mer industrielle verden og de ble mer og mer overflødige?
Noen synspunkter på saken?
Enten liker man det, ellr ås liker man det ikke, eller så bryr man seg ikke.
For meg er fotball den ultimate sport, og jeg elsker å se på kamper, elsker stemnignen, elsker følelsene når favorittene vinner og taper. Det er så kort vei mellom glede og tårer, det er som Egil Drillo og Arne Scheie sa;
Ingenting blir så fort historie som fotball...
Sexy Sadie
21-01-06, 14:04
Du drar opp gamle tråder. :fortvilet:
Sexy Sadie
21-01-06, 14:05
Jeg er ny og har lov til det.
Sexy Sadie
21-01-06, 14:28
Og hvor hen i FAQ fant du den regelen?
Jeg er ny og har lov til det.
Nå er du på tynn is baby.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.