Se full versjon : Norge - Italia
Skal bli spennende kamp i dag, men jeg er glad jeg ikke befinner meg i sentrum hvis man skal dømme av dette vakre bildet:
http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/43/433/433734/IMG_1317.jpg
The Cryptic
04-06-05, 19:35
Hehe. Skal holde meg foran en storskjerm med venner og drikke øl i hjemlige omgivelser jeg iallefall. Var nede i byen da Norge slo Brasil for noen år siden, og vel, det blir fort litt vel mye av alt får man si :)
Tv, taco og pepsi max :tøff:
Jeg verva meg for å være med ut i åpenreddningsbåt og sanitetsvakt.
Og ute regner det !. Crap !
Men se det fra den lyse siden, dette blir moro.
Jeg må jo også se dette, såklart! Vi har nok ikke store sjansen, men tenk så gøy det hadde vært om vi faktisk fikk til noe.
Jeg er ikke så interessert i dumball.
Heia Norge!! :hurra:
øl og fotball
:besvimer:
Liker ikke fotball. Teit sport. Dessuten er den noen i blokka som bråker noe innihelvete hver gang det er en kamp av betydning. :kjerring:
Heia Norge!! :hurra:
øl og fotball
Cider, chips, dip OG foppal! :hurra:
Håper 2. blir spennende. Italienerne bør stivne litt nå av alt regnet og den kalde temperaturen.
Blir garantert ikke Kristoffer Hæstads siste landskamp! Artig at Norge har fått frem en sånn en igjen...
Norge hadde fortjent å vinne! Men artig at man endelig har kommet frem med en ny Myggen-type (Hæstad).
Synd Norge ikke fikk inn ett mål så dem hadde vunnet. Men bra det i hvertfall ble ett uagjort resultat og ikke ett tap.
Ja, men de må visstnok vinne resten for å komme videre.
Digger Panser-Hagen! Skikkelig mannfolk!
Hagen? Jeg har ikke sett maken til tulling. De andre spillerne bruker bena eller hodet, mens han konstant går med rævva først inn i hver eneste duell. Greit, fyren er stor og sterk så effekten blir jo deretter. Italienere som har fått vann i brylcremen triller bortover banen, men det ser likevel komisk ut når han kommer ryggende med hekken sin inn i duellene.
Ser du ikke forskejllen, så se heller på curling!
Det er vel nettopp forskjellen jeg ser. Hagen spiller som en tulling.
Hva slags svar er det? Han var desidert best ifjor, den store midt-stpper'n, og ble solgt til et stort russisk lag. Er lett å sitte i sofa'en å være verdensmester... Skikkelig harry-signal!
Han var på ingen måte best i fjor, og det å bli solgt til et russisk lag er vel ikke å nå toppen av en fotballkarriere er det vel? Du kan si hva du vil, om du liker ham eller ikke, det han presterte i dag så direkte komisk ut. Så kan du bli personlig støtt og be meg følge med på curling, bordtennis osv. Men det å konstant rygge inn i en duell i den hensikt i å få ned motstanderen fremfor å gå inn i et forsøk på å faktisk få ballen, det blir for dumt.
Målet med fotball er ikke å få flest mulige motspillere på trynet, det er fremdeles om å gjøre å få ballen i mål.
Er lett å sitte i sofa'en å være verdensmester...
Jeg registrerer at å uttale seg kritisk om norske fotballspillere ikke faller i god jord hos supportere/andre interesserte. Det er visst typisk norsk å være god. Av og til.
Og av og til er det godt at diskusjoner som dette oppstår, sånn at jeg blir minnet på grunnen til at jeg egentlig ikke bryr meg om fotball. Og grunnen til at folk denger hverandre pga fotball.
Jeg bryr meg heller ikke nevneverdig om fotball, jeg synes i grunnen det er gørr kjedelig og at supportere er forvokste russ som burde ta det med ro. Men så er det ille gøy å krangle da, spesielt sånn som nå, som faktisk folk synes Hagen spillte bra.
Nei, han hadde visst heklet nettet i målene før kampstart. :knegg:
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=279829
Jeg synes forøvrig dommeren og Italienerne var svært reale. I dette tilfellet ser vi en stakkars italiener må dytte vekk John Carew som er kåt som et uvær. Det å utsette motspillerne for et slikt sexpress er selvsagt ikke realt. Dessuten nytter det ikke å furte fordi man ikke får straffe når man forsøker å nedlegge motspillere som sier i fra at dette ikke er aktuelt.
Jeg bryr meg heller ikke nevneverdig om fotball, jeg synes i grunnen det er gørr kjedelig og at supportere er forvokste russ som burde ta det med ro. Men så er det ille gøy å krangle da, spesielt sånn som nå, som faktisk folk synes Hagen spillte bra.
Du syns det er ille gøy å slenge dritt til meg whatever... Jeg oppfatter deg som så jævla fiendtlig uansett hva jeg skriver el ikke skriver her inne, at jeg føler meg psyka ut. Særlig ettersom det ikke finnes noen ignore-funksjon. Så jeg skal la deg vinne! Og jeg skal forsvinne! Håper du er forbøyd! Dette dreier seg ikke utelukkende om fotball; det dreier seg om generell utdriting av ev en bruker du en gang for alle har lagt for hat av gud vet hvilken grunn! Det er ikke bare det at du er uenig; det er måten du er uenig på. Du er verdensmester og veit alt best; alle andre er idioter, og da i særlig grad meg! Kos deg videre!
Næmen, har du ikke tatt medisinene dine i dag?
Du syns det er ille gøy å slenge dritt til meg whatever... Jeg oppfatter deg som så jævla fiendtlig uansett hva jeg skriver el ikke skriver her inne, at jeg føler meg psyka ut. Særlig ettersom det ikke finnes noen ignore-funksjon. Så jeg skal la deg vinne! Og jeg skal forsvinne! Håper du er forbøyd! Dette dreier seg ikke utelukkende om fotball; det dreier seg om generell utdriting av ev en bruker du en gang for alle har lagt for hat av gud vet hvilken grunn! Det er ikke bare det at du er uenig; det er måten du er uenig på. Du er verdensmester og veit alt best; alle andre er idioter, og da i særlig grad meg! Kos deg videre!
Nå er du direkte latterlig! Dersom du føler det slik får det stå for din regning, du må da for faen tåle at folk mener noe annet enn deg. Dersom du har opplevet det som noen mobbekampanje mor deg så er du på jordet.
Slutt å sippe og aksepter at det finnes forskjellige meninger her.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.