PDA

Se full versjon : Tour de France

carmensi
09-06-05, 18:38
Om ni liker sport sykkling og spill så er dette ett greit og roligt spill. Du er maneger før ett sykkel team som du selv plokker ihop. Mell er på og så ser vi vem som får mest poeng etter Tor de France er slutt.

http://tourmanager.tv2.dk/?forside

Base
09-06-05, 18:49
Jeg hater det så jævlig! Det verste som finnes på kloden er mannfolk i rosa trikot med sykkel til 70 000 som skal absolutt hele veien for seg selv. Som standard ruller jeg ned vinduene og kjører opp på siden av dem, veldig nære for øvrig så de kan svette litt, og forteller at de kan komme seg til helvete over på sykkelstien så skikkelige folk slipper å se den folierte rævva deres midt i veibanen.

Dersom dette spillet har en mode som gjør at jeg kan komme i en Pajero og tuppe dem ut i nærmsete grøft, så er det spillet for meg.

carmensi
09-06-05, 19:07
sorry Base det finnes ikke det nei. Kan hålle med deg att dem jævla sykklisterne kan hålle seg borte fra veien men synes att tore de France er gøy att se på. Helst nor vi har en Nordman som er rellativ flink.

Base
09-06-05, 19:10
Jeg kjenner broren hans. Dersom Thor er et like stort rasshull som han ser jeg ingen grunn til å bli med i heiagjengen.

Det finnes i grunn lite som kan få meg til å bli positiv til sykling. :knegg:

carmensi
09-06-05, 19:23
Du trenger ikke det nei. Synes selv bare att det er greit att se på . Men det er egentligen bare dette løpet som jeg synes er något att se.