Se full versjon : Constantine
Så på en kristen film i går med navn Constantine. Den begynte omtrent som Exorcisten, og videre var det visstnok en helvetes sønn som skulle bli født. Det ble selvsagt den æredes Constantines jobb å bli kvitt djevelungen.
Greie action-scener, men desverre falt filmen fullstendig gjennom hver gang Keanu Reeves åpnet kjeften. Han har jo ikke vært den helt store i skuespillerkunst før, men denne gangen ødela han hele filmen.
Etterhvert ble hele filmen gjennomsyret av Keanu i div. "sexy" posisjoner som liret av seg den ene dårlige dialogen etter den andre. Barf!
Det eneste som hindret meg i å bruke stoppknappen etter det første kvarteret var til tider coole effekter og brukbart skuespill fra birolleinnhaverne. Det er også det eneste som flytter terningen fra 1 til 2. Men for all del: Styr unna!
:terning2:
jag selv syntes att denne filmen lever bare på effekterne.
Jeg så filmen med åpent sinn. Den er tross alt basert på en tegneserie. De som er fan av tegneserien vil bli skuffet, dette er en veldig amerikansk utgave!
Det var en ganske standard Keanu-film, hverken mer eller midre.
Kamp mellom det gode og det onde med en original vrid.
For de som vil se en film som "gir deg noe": Styr unna!
For de som vil se en underholdenede film med masse morsomme kommentarer: Styr unna!
For de som vil se Keanu gjøre det han vanligvis gjør: Se Matrix en gang til.
For slike som meg, som gjerne går på kino ofte, men ikke forventer allverdens av filmen de ser, rent bortsett fra at den skal være en smule underholdenede, men for guds skyld ikke gir deg masse tanker om all verdens "problemer" i flere dager etterpå og ikke har noen problemer med at filmen er glemt en uke etter at den er sett: Denne her er like god som alle andre, se den, men ikke forlang pengene tilbake etterpå.
Peter Stormare sjæfen sjøl, trenger jeg å si mer ? :luring:
Peter Stormare: Nå også som H&M modell, den mannen kan ALT! :knegg:
Synes han er bra faktiskt. :mrgreen:
Selvfølgelig synes du det, han er jo svensk...
Mange brae svenske filmer da. Har sett mange av dem, skal se fler.
Men tilbake til Stormare, han er jo kongen på Armageddon.
Der han er russern, "Russian stuff, American stuff, allshit made in Taiwan"
:gapskratt:
Synd jeg ikke så denne tråden, før jeg leide Constantine.
Ett tips er att peter stormare kommer i en ny serie som skall begyne på tv. Husker ikke vilken kanal tror det var på tv norge eller tv 2. den begyner i alla fall 5 januari.
Jeg likte denne filmen, jeg.
Vel, du er jente så du kan vel ikke regnes som tilregnelig med Keanu foran fleisen.
Lystløgner
22-12-05, 07:14
Jeg likte den jeg også.
Peter Stormare er en så mye bedre skuespiller enn Keanu er en dårlig en, at bare de små scenene med han som Satan var mer enn nok til at alt det andre kunne tilgis.
(Personlig hadde jeg heller sett James Marsters fra Buffy som Constantine. Han kan både røyke, være blond, høres britisk ut, være drittsekk og gå i frakk)
Jeg likte den jeg også.
Peter Stormare er en så mye bedre skuespiller enn Keanu er en dårlig en, at bare de små scenene med han som Satan var mer enn nok til at alt det andre kunne tilgis.
(Personlig hadde jeg heller sett James Marsters fra Buffy som Constantine. Han kan både røyke, være blond, høres britisk ut, være drittsekk og gå i frakk)
Jeg er så enig med deg, James ville kledd den rollen perfekt. :nikker:
Lystløgner
23-12-05, 14:47
Ett tips er att peter stormare kommer i en ny serie som skall begyne på tv. Husker ikke vilken kanal tror det var på tv norge eller tv 2. den begyner i alla fall 5 januari.
Prison Break! Og det er TV 3
Har ikke sett den, men fått den anbefalt av andre som liker samme serier som meg selv.
Prison Break! Og det er TV 3
Har ikke sett den, men fått den anbefalt av andre som liker samme serier som meg selv.Ja jeg såg att det var tv 3. så man kan si feil. hehe. har og hørt att den skall vare bra. vi får se.
Vel, du er jente så du kan vel ikke regnes som tilregnelig med Keanu foran fleisen.
Nåja. Jeg ville ikke dratt det så langt. Johnny Depp, derimot!
Filmen var grei, tegneserien er veldig kul.
Metalbitch
07-04-06, 04:47
Likte ingeting ved den filmen, bortsett fra Stormare.
Lystløgner
08-04-06, 04:50
Men Stormare var til gjengjeld bra nok til å være verdt hele filmen!
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.