Se full versjon : En ny film fra Aune Sand: Dådyr
Filmgeniet Aune Sand skal lage nok en film. Her er et sitat fra Dagbladet som sier litt om hva denne filmen kommer til å inneholde:
«Dådyr» er Aune Sands nye filmprosjekt - som bærer samme navn som et magasin han har lansert. Det er foreløpig usikkert når filmen kommer ut, men Sand gir oss en smakebit på en replikk fra filmen: «Jeg forguder stemmen, ansiktet, brystene. Når hun løper, gråter, elsker og ler. Hele livet har jeg ventet på å møte henne - å suge kraften fra skjødet hennes, og kjenne de myke lårene klemme seg sammen som trodde man at man var evigheten.»
- Ikke dårlig at en gjøk som meg skriver noe så vakkert, hva? spør Sand.
Dette blir nok like gøy som da vi så DIS. :knegg:
The Cryptic
20-07-05, 12:42
:gapskratt: Jeg husker forresten selv da jeg troppet opp en sen ettermiddag utenfor Aune Sands leilighet på Frogner for å være med den felles bussavgangen til Sandefjord for å se på Dis, ikke mange dager etter at den ble forsøkt vist på Oslokinoene. Der ble den som kjent tatt av plakaten rimelig fort.
Det var en filmopplevelse jeg iallefall ikke glemmer så raskt
Sexy Sadie
20-07-05, 13:19
Det var så bra altså?
Lystløgner
20-07-05, 13:46
Tatt av plakaten fort?
Den gikk da i lange tider på oslokinoene. Den var meget populær som vorspiel-film.
The Cryptic
20-07-05, 13:59
Hrm... Jeg blandet dessverre sammen med Kvalm & Venneløs' "Gutten som kunen fly". Likefullt, bussturen og filmvisningen i Sandefjord var en høydare
1.Hva handler denne filmen om?
2. Hvorfor er den så dårlig?
3.Er det riktig at den er blitt en kultfilm?
4.Hvor dårlig må en film være for å få æren av å få betegnelsen 'kultfilm'?
The fearless vampire killers av Roman Polanski fra 60-tallet er en sånn film; en 'kultfilm'. Ble slaktet av kritikerne, men har siden fått kult-status. Jeg ELSKER den filmen! Blir aldri lei av å se den....
Dis var fantastisk. :knegg:
Sexy Sadie
20-07-05, 15:20
Jeg likte den ikke.
Jeg har ikke sett "Dis", men skulle gjerne hatt den på harddisken nå, for jeg får overhodet ikke sove. Skal opp om ca 3 timer og gå på atter en nattevakt.
Om filmen er så dårlig som det sies er den sikkert god sovemedisin. Stemmen til Siv Stubbsveen er jo søvndyssende nok...
Dis er bare helt herlig. De svulstige kommentarene kommer som perler på en snor i stil med den kommentaren i sitatet øverst. Som en ekstra bonus kommer filmtabber av de helt store. Som f.eks. da Aune står i baren med en halvliter som er full og i neste øyeblikk når han snur seg mot dama er den plutselig tom.
Kommantaren her fra Mac-59 på imdb er ganske treffende:
http://www.imdb.com/title/tt0112873/
Sexy Sadie
20-07-05, 16:26
Hvorfor driver den her fyren og lager filmer egentlig?
Han driter seg jo for helvete bare ut!
Han mener tydeligvis noe annet. Samme drivkraft som Vam/Vennerød og Vibeke Løkkeberg tydeligvis. En slags tro på å selge noe som ingen vil ha.
Sexy Sadie
20-07-05, 20:19
Kanskje folk i fremtiden vil synes de er geniale. :knegg:
Hvordan gikk den kommentaren fra Siv Stubbsveen på stranda? Et eller annet om kjærlighet. Den var helt fantastisk.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.