Se full versjon : Jeg krashet bilen i dag
Bulket bra i fronten, men det var heldigvis ikke min feil. Det som er så rått med det hele er at jeg krashet med en dverg!! Helt sant!
hvor langt kastet du han/henne? Og tok du bilde? Dette er jo nesten for morsom til å være sant :)
Alt OK med deg?
Alt er ok med oss begge, takk som spør. Han satt på en eller annen puteanordning for å kunne se over rattet, så han satt nå stødig. Han kjørte inn på en liten sidevei for å snu, men det var nettopp denne veien jeg skulle inn på. Så der står jeg og venter på at han skal kjøre videre, men får varevogna hans inn i fronten min i stedet.
Jeg må jo innrømme at jeg hadde lyst til å kaste ham siden det ikke er så lenge til neste mesterskap, men jeg trengte denne inntakt siden han måtte skrive under skademeldingen.
Herregud, hvordan får jeg det til?
imponerende selvkontroll må jeg si. Men nå har du jo navnet så da kan du ringe hvis du trenger en treningspartner?
Sexy Sadie
21-07-05, 22:58
Få tatt bilde av ham! :hyper:
Det kan jeg faktisk forsøke å finne. Han er omreisende trubadur og småkjendis enkelte steder, så jeg kan søke å se om jeg finner noe.
Hehe vittig.
Han får værsågod stille opp når du skal trene, syns jeg. Kanskje dere samarbeider godt, og du vinner hele mesterskapet? :)
Sexy Sadie
21-07-05, 23:11
Det kan jeg faktisk forsøke å finne. Han er omreisende trubadur og småkjendis enkelte steder, så jeg kan søke å se om jeg finner noe.
Han burde bli medlem her også, Mac vil bli helt vill! :rofl:
The Cryptic
22-07-05, 00:50
Du har iallefall bevist at det aldri er så galt at det ikke er godt for noe. En omreisende trubadur-dverg i en kassebil... Kan det bli bedre liksom :knegg:
Mon om det var han de store gutta på Wall Street leide da de hadde fest forrige uke
Sexy Sadie
22-07-05, 00:51
Hvis ikke hadde det vært for mye av et sammentreff.
Jeg har ingen tro på tilfeldigheter ..
The Cryptic
22-07-05, 02:45
Ergo, det var forutbestemt at det skulle være nettopp en dverg Base kolliderte med?
Alt er ok med oss begge, takk som spør. Han satt på en eller annen puteanordning for å kunne se over rattet, så han satt nå stødig. Han kjørte inn på en liten sidevei for å snu, men det var nettopp denne veien jeg skulle inn på. Så der står jeg og venter på at han skal kjøre videre, men får varevogna hans inn i fronten min i stedet.
Jeg må jo innrømme at jeg hadde lyst til å kaste ham siden det ikke er så lenge til neste mesterskap, men jeg trengte denne inntakt siden han måtte skrive under skademeldingen.
Herregud, hvordan får jeg det til?
:gapskratt:
Konge!
Sexy Sadie
22-07-05, 12:11
Ergo, det var forutbestemt at det skulle være nettopp en dverg Base kolliderte med?
Skal ikke se bort i fra det!
Bulket bra i fronten, men det var heldigvis ikke min feil. Det som er så rått med det hele er at jeg krashet med en dverg!! Helt sant!
Hva for type bil kjører du? Jeg mener, er du som meg at hvis bilen må rettes på etter en smell, er liksom hele "spiriten" vekke fra bilen. Den's sjæl er liksom borte. Død! Gone! Borte! Vekk! Selvfølgelig kommer det an på hvem som er skyld i det. En dverg som i dette tilfelle, hadde selvfølgelig (kansje) tent de gamle hissige lystmorderiske tendenser og språkbruk hinsides alle vulgære grenser hos meg. :luring: Men hvis det er meg eller min kone som er skyld i det, blir det liksom noe helt annet, ikke sant?
Bilen er vel på veien igjen?
:gapskratt: Er det mulig???
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.