Se full versjon : Geometri eller hjernetrim?
The Cryptic
04-08-05, 22:32
Her kan man faktisk få begge deler. Spillet går ut på å løse opp i, etterhvert, komplekse geometriske figurer. Veldig enkelt til level 5. Deretter må man tenke litt, dvs. iallefall måtte jeg det
http://www.planarity.net/
:kjefter:
Jeg HATER sånne ting!!!
Shafahta arhidir
05-08-05, 01:01
:dunkhode:
The Cryptic
05-08-05, 13:52
Holder på m Level 6!
Jeg også, men det var en fryktelig mengde streker der... Dessuten er det travelt på jobben idag også, så jeg tror neppe det blir noe løsning før om noen timer
The Cryptic
05-08-05, 14:10
Flytte / dra de blå punktene på en slik måte at ingen linjer krysser hverandre, med unntak av gjennom de blå punktene altså
Ah. Det var jo et poeng. Jeg kom til level 4, men jeg skjønte ikke helt hvordan.
The Cryptic
05-08-05, 14:19
Hehe. Vel, fra nå av blir det litt hjernetrim også
Jeg har utvilsomt begynt å hate det spillet :kjefter:
The Cryptic
05-08-05, 14:42
Hat går bra det. Det er jo som kjent likegyldigheten som er verst :knegg:
Det ser ut til at det er bedre å spille i large window, en får bedre plass da (fant jeg ut på level 5 :nemlig:)
Gøy. Holder på med level 7 nå.
Bynte på Level 7 sent igår kveld, men måtte gå og legge meg, og nå får jeg ikke tatt det opp igejn før etter ferien. Brukte lite bilde og det ble veldig uoversiktlig.
Nummer 8 er jammen ikke enkel! :kjefter:
The Cryptic
05-08-05, 17:00
Det skal iallefall sies at jeg må berømme deg for å ha kommet så langt med tanke på at du tross alt hater spillet. Hehe
Det er en grunn til at jeg hater spillet vettu :knegg:
Jeg kan sverge på at level 8 ikke går opp :kjefter:
Er på level 10 nå.
Går så fint så tassen. Bare å rive seg i håret noen timer, så plutselig er levelen ferdig. :D
Level 8 gikk opp ja.
Jeg har ikke mye hår igjen nå. Kommer sikkert til å drømme om prikker og streker i natt :knegg:
Jeg beynte om igjen. Det er mye gøyere å se det går opp, enn å dra 25 prikker rundt i formasjon enda en gang :nemlig:
Det virker som om det er helt tilfeldig om en får en bra start eller ikke...
Nå begynner jeg å komme inn i det.
Nettopp ferdig med lvl 13 :mrgreen:
The Cryptic
05-08-05, 21:18
Duverden. Jeg bøyer meg i støvet, mens jeg jobber med en ondskapsfull sudoku-oppgave...
Jeg har begynt å få taket på det nå.
Lvl 15 completed. :svettpanne:
Det var gøy!
Bortsett fra at alt låste seg da jeg var ferdig med 8. brett.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.