Ling
19-08-05, 23:17
Action komedie med Johnny Knoxville og Seann William Scott (Spike i American Pie).
Storyen er så banal at det er en presstasjon å få den så billig og fraværende.
Men det er ikke story det handler om, her er det stunt og moro for alle pengene, mye redneck dumheter og hjerneløse aktiviteter.
Ville bilrace, enkel og kraftig humor, og naturligvis Jack Ass stunt i bøtter og spann. Så happy ending at jeg ble smådårlig er naturligvis også med.
Normalt ville en slik lett, ja meget lett underholdningsfilm neppe krabbet over en 2'er, MEN:
Det jeg aldri trodde jeg skulle få se har jeg nå sett.
En scene jeg har sett om og om igjen, enkelt og greit helt genialt!
De slår hverandre med: TELEFONKATALOG!!!.
JA, jeg tar det igjen:
De slår hverandre med
Telefonkatalog!!!
Dessverre ikke i skikkelig BDSM still, men avlikevel: De slår hverandre med telefonkatalog!!!
Om du ikke har skjønnt det enda, terningkast: :terning6:
Storyen er så banal at det er en presstasjon å få den så billig og fraværende.
Men det er ikke story det handler om, her er det stunt og moro for alle pengene, mye redneck dumheter og hjerneløse aktiviteter.
Ville bilrace, enkel og kraftig humor, og naturligvis Jack Ass stunt i bøtter og spann. Så happy ending at jeg ble smådårlig er naturligvis også med.
Normalt ville en slik lett, ja meget lett underholdningsfilm neppe krabbet over en 2'er, MEN:
Det jeg aldri trodde jeg skulle få se har jeg nå sett.
En scene jeg har sett om og om igjen, enkelt og greit helt genialt!
De slår hverandre med: TELEFONKATALOG!!!.
JA, jeg tar det igjen:
De slår hverandre med
Telefonkatalog!!!
Dessverre ikke i skikkelig BDSM still, men avlikevel: De slår hverandre med telefonkatalog!!!
Om du ikke har skjønnt det enda, terningkast: :terning6: