tequila
02-09-05, 20:14
Kom til å tenke på det idag da jeg skulle kjøre ut fra super'n. Det er alltid noen som tror de har forkjørsrett overalt, selv inne på parkeringsplassen foran super'n. Da er det bare å ligge lavt og gi avkall på retten sin, selv om man vitterlig følger høyre-regelen og har retten på sin side. Og særlig ettersom det iflg ryktene er utrolig mange som kjører uten forsikring. Tviholder man på retten sin og det smeller, har de jo ikke noe forsikringsselskap i bakhånd som punger ut for skadene. Og da må det jo bli rettssak? Et helvetes pes...
Dette må da være å levet livet farlig? Man kan jo risikere å bli gjeldsslave for livet, kommer man ut for en situasjon som medfører personskade? Kanjo bli snakk om erstatninger i million-klassen og mer hvis det blir rettssak. Og det må det jo bli uten forsikring! Jeg skjønner ikke at folk tør...
Dette må da være å levet livet farlig? Man kan jo risikere å bli gjeldsslave for livet, kommer man ut for en situasjon som medfører personskade? Kanjo bli snakk om erstatninger i million-klassen og mer hvis det blir rettssak. Og det må det jo bli uten forsikring! Jeg skjønner ikke at folk tør...