PDA

Se full versjon : Antall ormer

Sorepheus
07-09-05, 22:31
Innstallerte Kapernsky Anti Hacker. Vanligvis har jeg alltid trodd at virusangrep var relativt uvanlig for min del. Jeg har imidlertid talt antall Helkern og Lovesan virus worms angrep de siste to ukene, som Kapernsky, men ikke alle firewalls, har popups for. Det er et gjennomsnitt på 4-5 hver dag, med Helkern som dominerende første uken og Lovesan som dominerende andre uken. Åpnet øynene mine en del for hvor mange worms det faktisk sirkulerer på nettet.

Elektra
07-09-05, 22:40
Jeg har virus warning på eTrust, men det er så sjelden den gir beskjed om noe at jeg kan telle det på en hånd. Hvilket betyr at det er lite å advare for, ikke at den er dårlig.

Sorepheus
07-09-05, 22:52
Ja, tror til og med Windows sin egen firewall tar Lovesan og Helkern, var bare mengden jeg tenkte på.

Uketassen
08-09-05, 03:03
Jeg kjører full Nortonpakke, får den med på ADSL-pakken. Regner datamaskinen min for ganske så trygg, men ingen data er helt trygg, det tar tid fra de helt nye virusene eller ormene kommer til de finner en løsning.

Snorre
08-09-05, 08:52
Trur du faen meg ikke, et virus har sneket seg inn på flere av skriverne på jobben her da. Var vel det Code Red viruset.

Faenskap asså! :kjefter:

Lystløgner
08-09-05, 13:44
Har dere skrivere som kjører windows??? :svettpanne:

Snorre
08-09-05, 14:59
Har dere skrivere som kjører windows??? :svettpanne:Nei, det har vi ikke. Men HPJETdirect.

Mr.Man
09-09-05, 15:07
Har dere skrivere som kjører windows??? :svettpanne:Nei, det har vi ikke. Men HPJETdirect.
HPJetDirect kjører ikke Windows.

Snorre
09-09-05, 15:09
HPJetDirect kjører ikke Windows.Noen som har påstått det da ?
Jeg skrev lengre opp av skriverne ble infisert av virus.
Ville bare forklare :snill: