Se full versjon : Er du depressiv eller stresset i høstmørket?
Merker at folk rundt begynner å henge med hodet. Sjølv føler jeg meg fremdeles prima i form, sannsynligvis pga. nøye planlagt kosthold. Litt trist er det imidlertid å merke at folk begynner å merke vinterhalvårets blues allerede. Merker det over telefonen på MMI jobben og, folk har blitt mer "Hallo.." i steden for "HEI DU!"
Ellers tok jeg en stressfaktortest, som ga meg 350 poeng, hvor grensen for stress lå på 150 for stress, ganske overraskende da jeg ikke merker noe spesielt stress - faktisk er jeg i god form om dagen og gjør det som må gjøres med et smil og finner tid til overs til å sløve og.
Jeg er verken depressiv eller stresset. Jeg har et klart hode, i motsetning til enkelte som bare tror det.
Jepp, jeg bare tror du har et klart hode ano :knegg:
Jeg har ikke merket noe til høstbluesen og jeg stresser sjelden, jeg er altfor lat for slikt. Dessuten passer jeg på kostholdet mitt :nemlig:
The Cryptic
30-09-05, 19:44
Jeg er høststresset, veldig... Men det kommer nok mer av arbeidsmengden enn av været :nemlig:
Sexy Sadie
30-09-05, 19:46
Jeg er høststresset, veldig... Men det kommer nok mer av arbeidsmengden enn av været :nemlig:
Undertegner den her.
Jeg elsker høsten og er definitivt på mitt beste da.
Jeg elsker høsten og er definitivt på mitt beste da.Tror jeg gleder for mange som går på skole å greier, finner seg ny type eller dame.
Husker det var mye pes om det der før.
På internatskoler, var det faktisk konkurranse om hvor mange man fikk høvla over før jul :knegg:
Sexy Sadie
01-10-05, 00:50
Jeg elsker høsten og er definitivt på mitt beste da.Tror jeg gleder for mange som går på skole å greier, finner seg ny type eller dame.
Husker det var mye pes om det der før.
På internatskoler, var det faktisk konkurranse om hvor mange man fikk høvla over før pul :knegg:
Herregud. :roll:
Ja, hardt liv.
Jeg holdt ut i 3år på slike skoler. :knegg:
Sexy Sadie
01-10-05, 00:53
Ja, hardt liv.
Jeg holdt ut i 3år på slike skoler. :knegg:
Jeg vet hvordan livet på slike er, det er sykt. Artig mens det står på hvis man er ung.
:pekefinger2: Always young!
Testa om jeg kunne passere som en 22 åring på to berter, det var visst helt troverdig :luring: Skjønt jeg vel er 27 år gammel.
Høsten er min favorittårstid. Akkurat passe varmt.
Ikke høstdeppa. Bare høsttrøtt. For en stund siden var jeg sommertrøtt. Om en stund kommer jeg til å være vintertrøtt.
Akk ja, det er hardt å komme gjennom året.
Jeg er ikke høst stresset. Men jeg er møkksur fortiden, og det kommer av at jeg ikke har sett koseklumpen på 14 dager. :dunkhode:
Hva med de stakkarer som ikke har koseklump engang?
Er vinterbarn, jo mørkere og kaldere det blir jo mer energi får jeg, sommeren derimot...
Hva med de stakkarer som ikke har koseklump engang?
:trøster:
Sexy Sadie
03-10-05, 21:16
Det går bra nå, men etter jul så synes jeg det er tøft.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.