PDA

Se full versjon : Izzat

Mr.Man
09-10-05, 14:41
[img=left:5d94b25ffa]http://www.filmweb.no/ctn/multimedia/archive/00090/East_Side_Crew_i_IZZ_90601a.jpg[/img:5d94b25ffa]
Så Izzat på kino i går. Det var et bra verk. Effektbruken var noe man straks møtt med. Høye skarpe lyder som gjorde at man fikk en støkk når skudd ble avfyrt og rørpiper smalt mot bein. Den forteller ganske ærlig hvilket produkt en kaotisk og dårlig oppvekst produserer, og ikke stort mer enn det. Men dette skulle heller ikke vært noe dypt drama. Det er en action-film, og innimellom klarer man å bli overbevist om at det er mulig å lage actionfilm med norsk budsjett. For oss som har snakket med pakistanere før, er det også et par humoristiske scener som vekker en solid latter. Det som trekker ned og irriterer er den altfor norske hovedpersonen som ikke engang snakker med riktig aksent og sjargong. Anyway er den absolutt serverdig, spesielt for de som er litt interessert i kultur-motsetninger.

:terning4:

Snorre
09-10-05, 22:05
Hørte at Birger Vestmo anbefalte den, så en må nok sees.

Shafahta arhidir
10-10-05, 17:52
Skal se...

TayzoniA
10-10-05, 18:53
Jeg skal se den på lørdag.

TayzoniA
17-10-05, 00:14
Og jeg så den på Laurdag. Uff, noen av scenene var ikke noe særlig.. Sjelden jeg fjerner blikket fra skjermen, men måtte det litt i dette filmen.

Får en 4 av meg også.

The Cryptic
09-11-05, 17:33
Jeg så den rett før helgen, og må si meg veldig enig med mistermannen. Mye bra å spore her, men enkelte scener ble noe latterliggjort med en noe underlig blanding av norsk-pakistansk

Sexy Sadie
09-11-05, 17:37
Det gav et merkelig bilde av norsk-pakistanere.