Se full versjon : Uslåelig score i Gold Miner!
Base! Read it:
http://www.nettkafeen.no/forum/activity_highscores.php?mode=highscore&game_name=goldminer
:ondtglis:
Det var nå jævlig dårlig gjort av deg MM, nå har han gått hen og tatt min Blackjackpokal istedet!
Begge de to var et helvete å slå, men GoldMineren kan nok tas igjen. Jeg regner at 200 000 er innen rekkevidde om alt klaffer. :geip:
Jeg har ikke brukt spillehallen på en evighet. Tror jeg har en pokal.
Hva? Er jeg helt nede på 5. plass? :skremt:
Jeg var på 2. plass en gang i tiden. Må jeg virkelig begynne på igjen?
Sexy Sadie
12-10-05, 10:37
Så det er konkurranse?
Kan jeg få et tips om hvordan dere går frem for å få så store summer i Gold Miner. Det er gøy, men det er visst noe jeg ikke helt har skjønt....
Tror att MM har nog juksat litt her ja. :kjefter:
Nix. Jeg var øyenvitne til begivenheten. Og jeg som tenkte å stikke av med pokalen selv - nå vet jeg ikke om jeg orker.
Poppet inn på Gold Miner highscorelisten etter at jeg bestemte meg for at penger faktisk teller litt, lurer på om det er en sammenheng :tenker:
Nix. Jeg var øyenvitne til begivenheten. Og jeg som tenkte å stikke av med pokalen selv - nå vet jeg ikke om jeg orker.Å det vill ni att jeg skall tro på. Mmmm Ja då får jeg vel kansje gjøre det da. Men en dag så skall jeg ta den tilbake. :luring:
Poppet inn på Gold Miner highscorelisten etter at jeg bestemte meg for at penger faktisk teller litt, lurer på om det er en sammenheng :tenker:
Så de første gangene du spilte, samlet du stein og hodeskaller? :snill:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.