PDA

Se full versjon : Spillehallen

tequila
15-10-05, 02:28
EN ting skal innrømmes først som sist: Jeg har ALDRI noensinne vært noen dataspiller... før NÅ! Jeg mener..siden de først ligger her inne i Spillehallen måtte jeg prøve! Har spilt en del Nintendo før i verden da.. og det syns jeg var innmari morsomt; Zelda i forskjellige versjoner, Banjo og Kazooie, Donkey Kong osv.. Sånne spill som går på å løse oppgaver like mye som å skyte, bænge, slå og være kjapp!

Har prøvd meg på en del spill her inne, men mange mangler egentlig forklaring, så jeg skjønner mange ganger ikke egentlig hva jeg skal foreta meg. Noen har jeg klart å fomle meg frem til sjøl...

Nå har jeg altså tilegnet meg en solid ledelse i ett av spillene og en sølvpokal i et annet, men jeg hærper no jæææævli med Gold Miner! HVA i huleste helsike GJØR dere for å oppnå poengsummene? jeg tror drere jukser! hehehee Setter data'n på sakte fart el no..?

Det aller rareste var når jeg skulle ha sambis, for en gangs skyld (han pleier ikke å være her), bare for å prøve, til å gjøre Gold Miner, bare for å se hva han kunne fixe, ettersom han er så god på Nintendo! HAN fixa og årna og klarte og innhente det meste, (nybegynner-flaks), men så skjønte han jo ikke pointet, så han KJØPTE alt han så!!!!! Sølte bort alt han hadde opptjent, og dermed så dreit han seg ut og mista alt han eide, og det sørgelige var at han lå jææævlig godt an!

Jeg lurer fært på hva jeg skal gjøre m Mario! Han er jeg eg vant til å forholde meg til fra Nintendo, men her stopper det opp ganske tidlig! Er jeg rett og slett DOMMMMM?

tequila
15-10-05, 03:36
En annen ting skal oxo innrømmes!: Og den tingen består i at jeg støtter norsk lovgivning når det gjelder å kjøre bil i alkoholpåvirket stand!!!! Når jeg sitter her og roter med spillene og reagerer så eksteeeeeemt mye senere på det jeg normalt gjør som en selvfølge. Det blir faktisk en tankevekker! Personlig tør jeg ikke engang å kjøre en moped med en halvliter innabords...ikke engang i Hellas! men det har vel mere å gøre med at jeg er usikker på det å forholde seg til motoriserte to-hjulinger..... PLUSSELIG går det så jææævla fort!

Mr.Man
15-10-05, 05:25
Du må prøve å huske hvilken rekkefølge brettene kommer i, og merk deg de brettene med diamanter. Etter ca. 10 brett eller noe sånt kommer den nogenlunde samme rekkefølgen igjen. Men noen ganger skiftes et par av brettene ut. Du må satse diamant-polish foran de brettene som har diamanter og sørge for å ha nok cash til de kommende brettene uten diamanter. M.a.o. er du avhengig av å øve på å treffe spesielt diamanter på de brettene de forekommer.

Den dagen jeg tok highscore, merket jeg at jeg var eksepsjonelt bra til å gjøre rent bord på brett med diamanter og diamantgriser. Good luck!

LadyChi
17-10-05, 14:47
sukk får jo ikke spilt noe i spille salen jo har jo ikke grunker

JEG vil ha grunker lurer om en kan rane grunkebanken så en får spilt litt spill jeg :luring:

Mr.Man
17-10-05, 22:13
Ser ut som du har nok nå.

The Cryptic
18-10-05, 17:56
Det var nok jeg som var for snill igjen. Sukk, at jeg aldri lærer

Sexy Sadie
18-10-05, 19:58
Det er for jævlig. :chicken:

The Cryptic
19-10-05, 18:45
Ja. Dyrt er det også

Svinsa
22-05-06, 09:32
Goldminer er et evighetsspill. Jeg gidder ikke å spille det mer.

Svinsa
22-05-06, 09:32
Faen, dette var en skikkelig gammel tråd. :oops:

Zenaria
22-05-06, 18:35
Hvor ble det av tequila ?

carmensi
22-05-06, 18:44
Hvor ble det av tequila ?Savner tequila jeg og. :cry:

Sorepheus
22-05-06, 21:32
Dere får sende en PM da kanskje hun får en email ..

Zenaria
22-05-06, 21:58
Dere får sende en PM da kanskje hun får en email ..

Jeg savner henne ikke, bare lurte på hvor hun var nå som en tråd av henne dukket opp. :wink: