Se full versjon : C4
Har litt sansen for looken til den nye C4. Desverre står det ikke noen med diesel og automat på prislisten, men det kan sikkert gjøres noe med. Er det noen her som har testet den?
Har ikke testet C4 enda.
Men har hørt at terrorister har tatt det i bruk.
Helvetes franske homovogner. Skjerp dere gutter! :kjefter:
C4 med automat finnes foreløpig kun med bensinmotor, selv i frankrike.
Men om et år eller to så retter de forhåpentlig på det.
Når det er sagt så er HDI-motoren til Citroen bra nok til at du ikke trenger å gire så mye som med tidligere diesel-motorer
Det er vel en vanlig feiltolkning å tro at myk = homofil. Faktisk er vel ofte det motsatte sant at homofile liker å være hardest mulige - da det viser mer mann. Grunnen til at homofile av og til virker feminine er at rett og slett fordi man i oppveksten har tilpasset seg mannlige omgangskretser som ikke var homofile (og dette hører jo og overhode ikke til under et biltema).
Så kan man få tilpassede blomstergardiner og hengerfeste fra Gucci.
Testosteronet i et V8-forum ble plutselig borte.
Det er vel en vanlig feiltolkning å tro at myk = homofil. Faktisk er vel ofte det motsatte sant at homofile liker å være hardest mulige - da det viser mer mann. Grunnen til at homofile av og til virker feminine er at rett og slett fordi man i oppveksten har tilpasset seg mannlige omgangskretser som ikke var homofile (og dette hører jo og overhode ikke til under et biltema).
Selvfølgelig hører det hjemme i et slikt fora! Alt fra Frankrike er av, med og for homser, sånn er det bare. Samtlige franske menn er homser. Det er derfor alle franske kvinner må til Belgia for å parre seg.
Er det derfor pariserloffen ser ut som den gjør Base ?
Helvetes franske homovogner. Skjerp dere gutter! :kjefter:
Homovogn? Bare fordi den har parfymeampuller i aircondition-anlegget? :knegg:
:gapskratt: Lysto ga meg 2 minuser for dette. Vi er vel ikke sensitive over vår seksualitet og tvilsomme valg av biler er vi vel? :gapskratt:
sensitiv? slett ikke.
Men det er jo en naturlov at usakling nedrakking gir dårlig karma.
Bare spør en hvilken som helst buddhist.
Trodde vi snakka i sprengstoff jeg.
sensitiv? slett ikke.
Men det er jo en naturlov at usakling nedrakking gir dårlig karma.
Bare spør en hvilken som helst buddhist.
Vet nå ikke det, jeg konstaterer bare fakta. Skal du snakke om nedrakking og Buddhister ville jeg heller tatt for meg siste boken til Salman Rushdie, " Buddha, en feit jævel".
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.