PDA

Se full versjon : Ondskapen

Zenaria
23-10-05, 15:44
Kommer på tv2 i kveld. Det er en sterk film og anbefales på det sterkeste. http://pub.tv2.no/TV2/program/filmer/article475617.ece

TayzoniA
23-10-05, 19:43
Får vel titte litt på den da, hvis ikke man finner på noe morsomt å gjøre, noe som er tvilsomt en søndagskveld.

The Cryptic
24-10-05, 01:24
Støtter Hurpa her. En meget gripende film.

Til Base: Den er faktisk mer gripende enn Nerdenes Hevn

Elektra
24-10-05, 09:31
Jeg så den. Det kokte litt inni meg.

TayzoniA
24-10-05, 12:21
Jeg så den også. Faen for en provoserende film.. Patetiske ekle mennesker!

Elektra
24-10-05, 14:00
Skrev jeg at det kokte litt? Det er ikke riktig. Det kokte mye. Det er en godt laget film som illustrerer veldig godt hvordan vold kan forme et menneske både til det gode og det onde. Den viser at det går an å ta et oppgjør med omgivelsene. Den viser også hvordan grupper av mennesker kan tirres opp til å begå verre og verre overgrep. Den viser hvordan grenser bare flyttes, og hvor langt det kan gå før noen setter foten ned. Selvjustis er ikke alltid av det gode når det får slike konsekvenser som det der.

Ikke bare kokte det, men jeg ble også veldig trist. Mennesket slutter aldri å overraske meg. Jeg har lært for lenge siden at man må ta tak i ting for at de ikke skal bli verre, men om jeg hadde kommet ut for et terrorvelde av sånne dimensjoner, så tror jeg ikke jeg hadde vært sterk nok til å stå mot det.

Zenaria
24-10-05, 14:07
Den viser også at fravær av voksenansvar er meget farglig.

Sexy Sadie
24-10-05, 15:25
Har sett den.