Se full versjon : Føler meg helt tom
Den elendige følelsen av et innvendig vakum, menigløshet, en knyttende følelse i magen.
Sammenhenger revner liksom, og jeg sitter igjen med den uggne følese av at noe ikke stemmer.
Meningen er at jeg skal tro på noe, men den er borte.
Sikker på at en av grunnene er de neste fire ukene uten kjæresten min, det hjelper heller ikke at jeg snart skal 2 uker til ishelvete i nord.
Så er det naturlig med en utladning etter spenningen på børsen.
Men avlikevel, jeg føler meg ille nedenfor, håper det blir noen timer på puten i allefall.
Kansje hjelper det med å se en film eller no.
Driver du fortsatt med disse efedrapillene? Dette høres jo ut som en klassisk angstepisode.
Neida,har ikke tatt noe..
Dessuten fikk jeg sove etter å ha sett transporter 2 på spansk....
Bra du fikk sove litt Lingen. Har du fått i deg litt kaffe i dag?
Nope, men masser av cola.
Føler meg bedre i dag.
Sexy Sadie
26-10-05, 14:02
Det er det at du vet du skal skilles fra din kjæreste at du føler deg sånn. :klem:
Tror kansje du har rett SS.
Jeg er blitt avhengig av han.
Sexy Sadie
26-10-05, 18:11
Sånn er det å elske noen.
Synes ikke så synd på deg jeg, Ling. Jeg har hatt et avstandsforhold i 2 år, være borte fra han i 1 måned, så se han i 4 dager, så en måned igjen. Det er slitsomt det. :-( Kanksje derfor vi ikke er sammen lenger også. Avstandsforhold suger.
Hvorfor i helvete svarer du på GAMMLE, GAMMLE tråder, Blossom ?
Er du litt tykk i hodet eller ?
Så du virkelig Transporter 2 i Oktober? Var den bra?
Ja, dette har skjedd flere ganger nå, ikke bare av Blossom. Kan man ikke lage seg NYE tråder da??
Dere er vel ikke så lite kreative?
Ja, dette har skjedd flere ganger nå, ikke bare av Blossom. Kan man ikke lage seg NYE tråder da??
Dere er vel ikke så lite kreative?
Voldsom syting på deg da Blånn. Du snakker mye om at andre syter, men du syter jo verre enn de fleste selv til tider. Visste ikke at det var forbudt å dra opp gamle tråder. Jeg har ikke gjort det noe særlig heller, jeg har da laget flere nye tråder enn deg! så det så! Synes du skal begynne å se bjelken i eget øye før du maser om flisa. Ikke uttal deg om noe du ikke har satt deg inn i! :kjefter:
Nei, jeg er ikke tjukk i huet, drar heller ikke opp mange gamle tråder. Beklager hvis jeg traff en spiker hos deg, det gjorde jeg tydeligvis. Og mente ikke å være frekk etc, hvis du oppfattet det slik.
Voldsom syting på deg da Blånn. Du snakker mye om at andre syter, men du syter jo verre enn de fleste selv til tider. Visste ikke at det var forbudt å dra opp gamle tråder. Jeg har ikke gjort det noe særlig heller, jeg har da laget flere nye tråder enn deg! så det så! Synes du skal begynne å se bjelken i eget øye før du maser om flisa. Ikke uttal deg om noe du ikke har satt deg inn i! :kjefter:
Ehh....? Har du tante på besøk?
Tviler på at brukerene her vil ha sine private innlegg dratt opp flere mnd etter bare fordi du vil ha noe å skrive i, skjønner?
Hvem som har laget flest innlegg driter jeg i, det vi snakket om var å dra opp gamle
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.