Se full versjon : Civilization IV
Civilization IV er nå ute, ser dere igjen om noen uker :knegg:
(299,- på Elkjøp).
Sexy Sadie
29-10-05, 21:09
Kos deg, så snakkes vi.
Glede, kom gjerne med en rapport. Det skal være endel forbedringer har jeg forstått. Må vel ta en tur på elkjøp nå.
Jeg har lastet det ned (kr 0,- på www.torrentspy.com)
Skal kjøpe det om det er like genialt som Civ3.
Er ikke i butikkene i Norge før på tirsdag uansett.
Singularity
30-10-05, 21:56
Rapport er så absolutt interessant, ja.
Civilization er en av få spillserier som jeg har sløst bort masse tid på.
Spillet har blitt *mye* mer smooth i grafikk og følelse, spesielt første gangen man tester spillet . AI motpartene er betydelig mer intelligente og diplomatiet kraftig utvidet. Et nytt viktig moment er spredning av religion. Wonders er nå mulig å kjøpe og de er knyttet opp mot dannelse av ganske viktige kjente historiske personer brikker. Krigsaspektet i spillet er tonet ytterligere ned - nå er det vel tilnærmet umulig å vinne en conquest seier på de høyere nivåene, noe som kanskje er like greit med det idiotiske tid- og CPU krevende brikkesystemet IV'ern er utsatt med. Postivt overrasket på en del områder, men når poolishen forsvinner i lengden så blir og IV'ern noe repetetiv, skjønt første gangen man spiller spillet så er det som en drøm. Virker som Fireaxis har trålt forumene for ønskete forbedringer i IV'ern, alle de irriterende feilene eller manglene man søkte for å forbedre tidligere CIVs er nå på plass. Alt i alt er CIV4 mye mer enn bare et spillbrikke system, mer et intrikat system av AI'er og avansert programvare. Vel verdt å sjekke ut, tenker jeg skal få testet multiplayer når jeg har tørrtrent litt til.
Jeg skal teste dette spillet i dag :) Gleder meg
Blir gøy skal du se, men jeg trenger nok en raskere maskin, spillet kneler på ekstra huge map.
Lystløgner
16-12-05, 21:41
Hvor rask maskin har du?
Hadde vært morsomt å prøvd, men jeg tør ikke laste ned slike spill fra nett. :?:
Hvor rask maskin har du?
2.4 Ghz P4, 1GB RAM, 256MB 14millions Gfxkort.
Man blir meget avhengig. :nemlig:
Og nå kan du ikke si at jeg ikke har advart deg!
Lystløgner
16-12-05, 22:03
Det finnes en offisiell Demo som lar deg spille 100 runder. Den kan lastes ned helt trygt og lovlig
Jeg har spilt tutoralen på laptop nå. Det endte med at hele skiten slo seg av. Den gikk seg veldig varm. Vettafaen hva som skjedde jeg :datafrust:
Laptopen din er for dårlig til å kjøre spillet.
Jeg er veldig glad i dette spillet, men hadde noen oppstartsproblemer. Måtte bla inn på civfanatics for å laste ned en patch for å i det hele tatt få spillet til å kjøre.
Er enig i at man kanskje kommer litt fort inn i en bestemt måte å spille på, men tror dette har potensiale for å by på utfrodringer dersom man forsøker ulike spilestiler. Synes aboslutt det er verdt pengene så langt.
Man blir meget avhengig. :nemlig:
Og nå kan du ikke si at jeg ikke har advart deg!
Det kan du skrive under på. Har juleferie nå, har sittet oppe hver natt til kl. 7 om morgenen å spilt civ4. I natt spilte jeg the elder scrolls 3: morrowind *hekta* :dataskrekk:
Det kan du skrive under på. Har juleferie nå, har sittet oppe hver natt til kl. 7 om morgenen å spilt civ4. I natt spilte jeg the elder scrolls 3: morrowind *hekta* :dataskrekk:
Kvinnelig datafrik med store pupper. Kan man ønske mer? :sikle2:
Kvinnelig datafrik med store pupper. Kan man ønske mer? :sikle2:
:knegg: Nei, og nå har jeg fått ny laptop som takler spillene også :bump:
Lystløgner
30-12-05, 05:05
:knegg: Nei, og nå har jeg fått ny laptop som takler spillene også :bump:
Gratulerer
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.