PDA

Se full versjon : MM

Elektra
15-11-05, 18:07
Jeg har jo øye for detaljer, og legger fort merke til når du gjør noe her.

Jeg ville bare si at det funket utrolig bra med understrekning av linker i kombinasjon med grå tekst i quote-boksene. Det var ganske pent.

Mr.Man
15-11-05, 18:12
Jeg har jo øye for detaljer, og legger fort merke til når du gjør noe her.

Jeg ville bare si at det funket utrolig bra med understrekning av linker i kombinasjon med grå tekst i quote-boksene. Det var ganske pent.
Dette var jo morsomt, for det er ikke jeg som har gjort det. Merket at det oppsto etter at jeg forandret linkene nederst på siden om til form-knapper. Noen ganger nå så spretter det opp underline under linkene og noen ganger ikke. Må være en bug eller noe tags som ikke lukkes.

Elektra
15-11-05, 18:17
Jøss. Ikke? Uansett så burde du vurdere det. :-)

Mr.Man
15-11-05, 18:23
Ja, jeg har tenkt på å la understreking bli værende på. Problemet er at noen steder blir det sinnsykt mye understreker der hvor det er tett med linker. Kan fort bli rotete noen steder. F.eks. i tråd-oversikten. Kan kanskje teste litt på det.

Elektra
15-11-05, 18:30
Jeg la ikke merke til at trådene var understreket... Kan hende de var det? Nick ble iallfall understreket, men det ser ikke ille ut. Det gikk greit med understrekningen på ektefelle og barn på venstre siden også. Ble mye minre dominerende enn jeg hadde trodd.

Dessuten likte jeg veeeeldig godt at teksten i quote-boksen var grå. Myyyye bedre. *hinthint*

Mr.Man
15-11-05, 18:37
Dessuten likte jeg veeeeldig godt at teksten i quote-boksen var grå. Myyyye bedre. *hinthint*
Er det ikke litt dumt hvis den quotede teksten skal være lesbar?

Elektra
15-11-05, 18:39
Ikke lysegrå. Mørkegrå. Men altså litt mildere enn den vanlige svarte teksten. Den var helt fint lesbar hos meg iallfall.

Mr.Man
15-11-05, 18:46
Ikke lysegrå. Mørkegrå. Men altså litt mildere enn den vanlige svarte teksten. Den var helt fint lesbar hos meg iallfall.
Ja, nå så jeg det. ho-ho. Lurer på hvorfor det skjer av og til.

Elektra
15-11-05, 18:53
Fascinerende, altså. Plutselig ser jeg på nye innlegg at det er understrekninger på nick og slikt, men hvis jeg går inn i et underforum, så er det borte. Men selve trådene blir ikke understreket av å ha linkene understreket. Det ser ut til å kun være nick og de linkene vi legger i innleggene.

Du kan jo prøve og se om det er sånn, eller om selve trådene også blir berørt av det.

Mr.Man
15-11-05, 19:09
Hvis det oppstår og du reloader siden vil det forsvinne. Det er det rareste.

Elektra
15-11-05, 19:10
Ja, det så jeg også. Snodig.

Sexy Sadie
15-11-05, 19:28
Jeg vil ha farge på nicket mitt, jeg er modde her for fanden.

Mr.Man
15-11-05, 19:58
Jeg vil ha farge på nicket mitt, jeg er modde her for fanden.
Blakk?

Sexy Sadie
15-11-05, 20:01
Blakk?

Mørk blå står jo for konservatisme og makt. Den kler en Sexy. :nemlig:

Mr.Man
16-11-05, 15:11
Kjøp deg farge da din loker. Det koster bare 10.000,-.

Mr.Man
16-11-05, 23:24
Ja, det så jeg også. Snodig.
Nå så jeg hva det var. Det er den nye skjema-annonsen fra Telenor på bunnen her. Den har sikkert en css-fil som fucker opp originalen.

Elektra
16-11-05, 23:37
Åh. Likevel ganske merksnodig.