PDA

Se full versjon : En liten novelle

Ling
25-11-05, 15:06
Jeg kom på i går at jeg har skrevet en liten halverotisk novelle for noen år siden.

Husker ikke om jeg har lagt den ut her, men siden jeg hadde det gøy med å lese den omatt, og siden jeg ikke husker om den ligger her legger jeg den ut igjen.

Dersom den hører hjemme i bokormen eller hva den heter så kan en moderator flytte den.

Dersom du ikke liker rettskrivningen min(feilskrivningen), så stopp lesningen. Mye bedre det en å komme med et surt oppgulp i et svar.

Ha en hyggelig lesning...

Julebukkene

3 dag jul, klokka tikket nett inn i ellevte time, ute var det mørkt for lengst. Filleren også, nesten ikke flere slikkepinner igjen. Julebukkene hadde banket på døren med jevne mellomrom hele dagen, endelig sluttet det i halv ni tiden. Nå var det nesten slutt på godteriet,får ringe til Arve nå mens han avlikevel er på tur.

Arve var kjørt ned til bensinstasjonen. Han hadde snakket om nybakt grovbrød med brunost på i flere timer. Ikke likt han, men så har han spist julesnop i flere dager nå, kan gjøre den mest snopesyke lei det.
" Hei kjære, kjøper du med slikkepinner vi kan gi til julebukkene når du avlikevel er på bensinstasjonen ?"
Et grynt til svar, for så: "Elsker deg kjære". Ordene hadde varmet mer hadde det ikke vært for de tøfflene han gav til jul. TØFFLER, hvilken mann gir sin kvinne tøffler, og i tillegg måtte jeg sitte der å gjøre gode miner til slett spill foran svigermor. Selv hadde jeg bare kjøpt nye høretelfoner han hadde ønsket seg, nå det var langt fra helt sant.
Siden vi hadde dårlig råd, og jeg visste att han hadde en lidenskaplig drøm om å prøve to kvinne samtidig hadde jeg ordnet en ekstra julepressang til han på lillejuleaften. To tennisvenniner han ikke kjente hadde blitt med på overraskelsen.E natt han aldri kom til å glemme da vi tre stod til hans tjeneste, koste med hverandre foran han og gjorde alt jeg visste han fantaserte om. Og hva var takken: tøffler, 3 år og han hadde ikke fridd enda. På høy tid å ta en status quo med venninene på hva jeg bør gjøre med dette forholdet: fotball,fotball og tøffler.

Jeg våknet brått av tankene mine da det ringte på døren. For sent for julebukker og besøk, for tidelig til att det kunne være Arve som kom tilbake.
Tusslet ut i gangen og åpnet døren, utenfor stod det tre ikke vanlige julebukker. En batmann i full størrelse,Jøsses må være over 190. På siden en mann kledd ut som en barbarisk kriger med maske som skjuler anisktet, de nakne skuldrene er kraftige en veltrente. I den ene handa et sverd, det glinser i stålet, handtaket er dekorert med utsmykninger i kobber. I den andre handa har han en halvfull flaske Smirnoff, jaha så det var festløver som hadde det gøy ja. Til slutt en mann som hadde kledd seg ut som jocky, rutete silkeshorte, cap på hodet, ridebukser og ridestøvler, samt en ridepisk i høyrehanda. Dette hele ble så feil siden dette også var en veltrent mann, og slett ikke noe liten pingle som pleide å bare slike klær.
De begynnte å synge Girls just want to have fun kjempefalskt, et skikkelig fyllevrøvl. Jeg drog ikke kjennsel på noen av dem, selv jockyen uten maske var helt fremmed.
Noe gjorde meg litt urolig, noe som ikke stemte men jeg klarte ikke å plassere det. Måte le litt, og spesielt da de tok hverandre i henden og vrikket på hoftene i takt med sangen.

Jeg var lettet da de sluttet å synge, med glimt i øyet sa jeg: "Dere får vente her da tøffinger, så skal jeg ta en tur inn på kjøkkenet å se om jeg har slikkepinner til dere som er så flinke å synge og alt."
Gikk gjennom gangen og inn på kjøkkenet. I det jeg plukker opp skålen hører jeg yterdøren slå igjen.
Urolig går jeg gjennom døren fra kjøkkenet til gangen og kjenner en kraftig arm som tar tak over munnen min. En annen tar tak rundt halsen min og brekker meg bakover slik att jeg minster balangsen og er hjelpeløs i dette taket. Batman sier: "Hold henne her mens jeg går inn og lukker gardinene i stuen". Kjenner en arm som tar tak i høgre handen min og låser et handjern rundt handleddet, fører den bak på ryggen og låser det andre handleddet på samme måte.
Noe tøy, en sokk kansje stappes i munnen min før en tapebit limes over leppene.

Jeg er helt paralysert, alt skjer som i et mareritt. Jeg hører latter bak meg, jockyen gir meg et rapp over baken med ridepisken, det svir skikkelig. " Nå snuppa, skal vi se hvem som får slikkepinne i kveld, en rå latter brer seg i gangen. Jeg blir ført inn i stuen,alle gardiner er lukket, ingen kan se inn. Jeg blir skubbet opp på kafebordet hvor jeg blir liggende på siden, det gjør vondt der handjernene er festet.
Jeg hører stemmen til batman bak meg, foran står jockyen, barbaren, samt en fjerde mann som er kledd ut i rød sateng drakt, trearmet høygaffel samt satan maske. Han er taus.

"Nå er det opp til deg fitte hvordan dette blir" stemmen er kald som is. Jeg krymper meg. " Enten kan du gjøre som du får beskjed om, alle er fornøyd og du kommer til å føle deg rundpult og god. Eller du kan være ei dum fitte, gjøre motstand og ende skambanket, voldtatt helt unødvendig." Tonen var kompromisløs, ingen tegn til medfølelse. Barbaren går frem og røsker tapen bort, et halvkvalt gisp kommer da svien på lippene kommer som et slag. "Nå ?" Sier barbaren da han tar tøystykket så vidt ut av munnen min.
" Vær så snill, jeg har mann og jeg skal ikke si det til noen, please ikke gjør meg noe" jeg tryggler med en voksende klump i halsen. De ler rått rundt meg alle unntatt djevelen, han bare stirrer kaldt på meg.
Jeg føler meg fornedret, skitten, til min skrekk kjenner jeg att trusen er blitt våt. Det gjør det hele så mye mer uutholdlig, herregud jeg er kåt og de kommer til å finne det ut.

Hender begynner å klemme på rompen min, stryker over buksen før de ender fremme ved smekken i dongribuksen, det må være batman som står bak meg.
Knappen løsner, så hører jeg glidelåsen som blir åpnet. Jeg kjenner den friske luften kjøler ned blondetrusa der den er gjenomvåt av saft. Noen drar dongribuksen av meg, sokkene forsvinner på samme måte.
Barbaren stikker sverdet sitt inn i halsen på genseren og flerrer den opp med det skarpe bladet. Jeg ligger der foran fire fremmede menn i bare bh'en og trusa, enn så lenge. Med et kraftig rykk, sliter sterke never av meg begge deler, jeg blir liggende naken da undertøyet forsvinner med en revnende lyd.

Jeg ser jockyen knepper opp buksen, en halvstiv pikk velter ut. Barbaren er klar med tøystykket i tilfelle jeg prøver å skrike. "Så vil du være snill pike å suge kuk ?" spør jokyen mens han går mot meg. Jeg greier ikke å ta blikket bort fra kuken som svaier frem og tilbake når han går mot meg. Han kommer helt frem til meg, kjenner lukten av ikke helt nydusjet kuk.
Han presser den mot mine lukkede lepper, barbaren tar tak på sidene av munnen og presser den opp " Nå oppfører du deg jævla fitte, ellers lover jeg deg att jeg slår deg ihjel" Jeg har ingen grunn til å tro det er en tom trussel.
Kjenner støtet når kuken glir inn i munnen min, først henger den seg litt opp i leppene, når den kommer ut igjen er den fuktet med spyttet mitt. Nå glir den taktfast inn i munnen, et varmt, snart stivt lem. Lukter kraftig av mann, og så bestemt att jeg bare lar den støte mot ganen min motstandsløst. Barbaren løsner grepet når han ser jeg tar mot behandlingen.

Jeg krymper under blikket der jeg ligger naken foran desse fremmede, bak meg ler batman på sin uhyggelige måte: " Haha, joda du er dydig du lille tispe. Selv syndefloden er ikke så våt som den lille trusa di. Du skal faen meg bli skampult i kveld ja."
Jeg kjenner skamen stikke, tenker hva faen er feil med meg, jeg burde grått, hylt, alt annet enn å bli kåt. Tanken blir avbrutt av jockyen i munnen min, han liker seg tydelig vis siden jeg kjenner pumpingen gjenom kuken da den er så hard att hjerterytmen kjennes gjennom den strekkte huden.
Et slag fra ridepisken på en rompeballen, en sviende smerte sprer seg. Jockyen grynter da det rykker i kjeven min av overraskelse:"Ligg stille ludder".

Flere slag, en hand begynner å masere området mellom slagene. Nå begynner det å verke slik att jeg ikke greier å styre munnen min lenger, prøver å holde den oppe siden jeg er livredd for hva som skjer om jeg biter sammen, samtidig er slagene brutale og jeg holder på å kveles hver gang kuken presser seg helt inn og slaget kommer samtidig.
Jockyen begynner tydelig også å bli nærvøs og trekker seg ut. I stedet for skrittet hans, ser jeg nå stuen,og alle unntatt batman. De står med kukene ute og drar forsiktig i dem som for å trekke dem opp som opptrekksleker.

Et stønn glir ut mellom lippene mine med det neste slaget, jeg klarer ikke å holde tilbake kåtskapen samme hvor skamfull jeg føler meg.
Batman tar tak i håret mitt og drar til slik att jeg sklir rundt på bordet og ender med hodet mot han, vissheten om att de tre ronkede ser rett inn i fitten min gjør meg svimmel.To sterke hender tar tak i hoftene og drar meg opp i knestående, fortsatt med hendene låst bak på ryggen.
Mens batman holder hodet mitt oppe etter håret støter han inn i munnen min, det kribbler og gløder mellom bena, jeg hører skritt som går bort fra stuen, og noen som kommer nærmere meg bakfra. Noe kaldt blir presset inn i meg, det er kaldt, hardt. Jeg stønner mellom støttene til batman. Noen puller meg med handtaket til sverdet.
"Se hva jeg fant" det er barbaren sin stemmer han kommer tilbake fra kjøkkenet, jeg kjenner en kald væske som treffer meg oppe på rompen og renner nedover sprekken. Jeg kjenner hvordan rompehullet blir våt og glatt, en bestemt finger presser seg inn i rompen samtidig som jeg kommer voldsomt. Verden står stille mens orgasmen rir meg i takt med de tre penetrasjonene. Jeg hører latter langt borte, ord som: Hore, tøs, ludder. Fornemmer sperm som sprutes inn i munnen, bitter smak av mann.

Alt som skjer med kroppen min er blitt til vellyst nå, slagene mot rompen blir til behaglige pulser som sprer seg utover hele kroppen. Alt går gjenom et vellystfilter, alt blir til nytelse. Fingeren forsvinner, det gjør også sverdet. Handjernen blir låst opp slik att jeg kan støtte meg på bordet i stedet for å henge etter håret.
Jeg teller en, to, tre, fire fingrer inni fitta, det sprenger. Noen har tenkt å fiste meg.
En mann stiller seg foran meg, han har et voldsomt lem, det bøyer litt mot venstre. Kukhodet er mye større en skaftet. Ser ut som en slange, tar i mot den med en lett kvalmende fornemmelse.
Jeg kjenner et trykk mot analåpningen, herregud ikke der også. Aldri hadde noen vært inne i rompen min, den tanken er langt borte, bare en hvisking.
Jeg har forlengst godtatt att jeg ikke bestemte over kroppen min lenger. Jeg kjenner en skjellving gjenom kroppen da kuken synker inn i meg. Smerten er overveldene, jeg sutret men bare for å høre en hard latter.
"Tror du ikke hora har fått nykker. Haha".
Det utløser neste bølge, kroppen skjelver i utmattelse, mens jeg kjenner underlivet knippe til i kramper. Orgasme på orgasme skyller over meg, kjenner hvordan sæden blir pumpet inn i meg.Så nestemann inn i den såre åpningen. Jeg mister tidsfornemelsen, er bare utmattet.

"Tror faen meg hun har fått nok jeg" stemmen er langt borte som fra en annen tid, herregud jeg kjenner den stemmen.
Mannen foran meg trekker kuken ut av munnen min.
Jeg hører den kjente latteren hans og snur meg mot den. Djevelen står foran meg, han tar av seg masken og Arvid ser ned på meg med et minst like ondt glis som masken hadde. "Nå ja min lille tispe, kjekkt å hilse på kollegane mine fra brannstasjonen slik du lenge har ønsket ?"
"Satan ta deg hikster jeg frem" mens rødheten sprer seg over ansiktet. Hva i helvete tror han att han er.

Arvid tar tak i håret mitt og presser seg inn i munnen min. I sjokk høre jeg applaus fra de andre, etter en passe tid trekker han seg ut "Så det er slik jeg stopper kjeften på deg". Ydmyket på nytt tier jeg og venter. Følelsene har gått amok, sliter og drar meg i alle retninger.
"God jul da kjære. Jeg vet du ønsket deg en skikkelig julepressang. Faktisk har det vært morsomt de siste dagene å se den furtete minen din etter spøken med tøfflene. Ja for du husker da vel når du fortalte meg om den sterkeste fantasien din."
Å fy fader, plutselig husket jeg, den fantasien jeg hadde fortalt han om, men det var jo i fortrolighet. Ups, det var jo hans fantasi også som jeg realiserte før jul.
Raseriet bobler ute av kontroll.

Arvid:" Tror jeg skal slukke noen branner på egenhand nå gutter, takk for hjelpen. Snakkes over nyttår, god jul forresten"
En eller annen" Any time, Arvid" de andre ler på vei ut.

"Din helvetes jævel" hveser jeg mot han i det døren slår igjen bak de andre. Han smiler skylldig mot meg "Jeg har tatt av meg masken nå".
"Fy faen jeg skal melde dere hele gjengen til politiet"hveser jeg, blikket hans blir hardt. Resolutt tar han tak i ene handen min bender den bak på ryggen, setter handjern på den, så den andre.
"Gi deg" hyler jeg. Resultatet er tøystykket som blir presset inn mellom lippene mine.
"Nå skal du høre på meg" sier Arvid, "De guttene som var her har jeg berget livet til flere ganger, de har berget mitt også. Det er ingen i denne verden jeg stoler på mer en dem, og jeg vet de kommer til å holde kjeft. Vi hadde også en avtalt på forhand att om det ikke rannt fra din lille fitte skulle de holde fingrene av fatet. Som jeg visste ble du våt som ei katte, og jeg kjenner den knurringa som har kommet fra deg i hele kveld. Du har hatt det helt supert i hele kveld så ikke kom her og spill kjerring for meg."
Om jeg hadde skammet meg tideligere var det ingenting mot å bli belært, bakbundet og kneblet.
"Og en annen ting kjære, det kommer til å bli forandringer her i huset for ettertiden. Jeg har lenge latt deg ha løse tøyler, det blir det slutt på. Heretter skal du ha klart for deg hvem som bruker bukser her i huset. Du kan bare ta det til deg med en gang, jeg bestemmer om jeg ikke gir beskjed om annet.
Prøver du deg på noe tull skal jeg binde deg fast og bruke deg slik jeg selv finner forgodt. Du kan tolke det som et løfte."

For utmattet til å motsette meg han kapitulerte jeg.Han tok ut knebelen og løsnet handjernene.

"Og forresten du er min og bare min om du lurte på det. Har jeg har lyst til å låne deg bort gjør jeg det, men slik att vi har det helt klart for oss du er min"
Han satte seg på kne foran meg og drog frem en liten eske. Den fineste ring jeg noen gang har sett funklet foran øynene mine.
"Jeg elsker deg, og vil for altid gjøre det som gjør deg lykkelig, vil du gifte deg med meg ?"

Jeg svarte "Ja", vel vitende om att det kom til å bli mye tull fremover om det var denne straffen jeg jeg hadde i vente.

Sexy Sadie
25-11-05, 16:47
Kuk. :sikle: