Se full versjon : "Billige Tromsøjenter"
Sexy Sadie
30-11-05, 22:22
Jeg trodde jeg hadde lest det hele, men det her gav meg likevel latterkick.
http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article502888.ece
Radio Tromsø forteller om veddemålet på sine nettsider. Mennene, som er mellom 26 og 31 år, skal ha veddet om hvem som kan ha sex med flest damer i år.
Skaff dere et liv, gutter.
Videre sier artikkelen.
«kun går etter mindre pene kvinnfolk» og at «egentlig burde de bare være glad til for at en så stilig fyr som meg gidder å ligge med dem»
Nå synes jeg de her mindre lekre kvinnene kan finne ut om hverandre og diskutere om den her snadderfyren og hans kompiser var så griseheftig i mellom sengeklærne som den her selvtilfredse tonen gir sånn yttrykk for. Deretter kan de legge det ut på nett. Forslag til navnet på nettstedet er www.ratethedick.no
Ideèn er til fri avbenyttelse. :generøs:
Dette er lavmål, og på apestadiet. Men da kan det hende jeg undervurderer apene
Haha, for et gullkorn!
Dessverre finnes sånne menn. Er det rart jeg er skeptisk til alle menn?
Sexy Sadie
30-11-05, 22:35
Dessverre finnes sånne menn. Er det rart jeg er skeptisk til alle menn?
Jeg sier det samme.
Problemet med Tromsø er at det er overflod av jenter der. Har bodd der noen år og det er pinadø ikke mange menn å velge i, så er det sikkert noen jenter som ønsker ligg som det er gutter. Men konkurransen i seg selv er barnslig og patetisk.
The Cryptic
01-12-05, 16:29
(...)
Er det rart jeg er skeptisk til alle menn?
:skuffet:
Jeg sier det samme. :forvirret:
:skuffet:
Ja, absolutt alle. De kan være søte og snille, men ikke faen om de er det hele tiden. Det er en iboende trang til faenskap i de alle.
Ja, absolutt alle. De kan være søte og snille, men ikke faen om de er det hele tiden. Det er en iboende trang til faenskap i de alle.Ikke meg, men jeg er ju svensk og ju. hehe
The Cryptic
01-12-05, 19:07
Ddet ligger vel heller til den menneskelige natur generelt sett, ikke bare menn vil jeg påstå
Menn er spesielt disponert for det.
Sexy Sadie
01-12-05, 19:11
Ja, testosteronet sier, pul det, eller drep det.
The Cryptic
01-12-05, 19:18
og alle muslimer er terrorister, og alle kvinner er mentalt forstyrredde osv. Jada jada. Det blir sikkert en interessant debatt dette :skuffet:
Sexy Sadie
01-12-05, 19:19
og alle muslimer er terrorister, og alle kvinner er mentalt forstyrredde osv. Jada jada. Det blir sikkert en interessant debatt dette :skuffet:
Nå er du på individnivå. :skuffet:
Klart det blir. Jeg vil faktisk gå så langt som å si at alle mennesker har potensiale til å være drittsekker. Noen er bare flinkere til å undertrykke det enn andre.
Sexy Sadie
01-12-05, 19:31
Klart det blir. Jeg vil faktisk gå så langt som å si at alle mennesker har potensiale til å være drittsekker. Noen er bare flinkere til å undertrykke det enn andre.
Folk har forskjellige personligheter og trenger forskjellig oppdragelse.
The Cryptic
01-12-05, 19:52
Helt enig. Men det handler om individer. Ikke alder, kjønn, rase eller religion
Det var du som dro inn rase, religion og alder. Jeg står fremdeles ved at menn er mer disponert.
The Cryptic
01-12-05, 19:54
Basert på?
Basert på?hon har vell truffet feil typer og derfør tror hon att alle er like.
Sexy Sadie
01-12-05, 20:01
Basert på?
Krisesenterets statistikk er et eksempel på at menn generelt sett er de store drittsekkene.
Basert på?
Basert på all røkla man må gjennom før man finner noen som har skjønt et par vesentlige ting.
Jeg kunne begynt å telle alle gangene ting har tatt slutt fordi han "er lei", eller "det er ikke spennende nok", eller "jeg er på jakt etter det perfekte, men du var jo grei pauseunderholdning". Mulig jeg har hatt uflaks, men det får da være måte på.
Krisesenterets statistikk er et eksempel på at menn generelt sett er de store drittsekkene.Så du mener att alla kvinner har kontakt med krise senteret. ettersom ni sier att alle men er dritsekker.
Sexy Sadie
01-12-05, 20:04
Så du mener att alla kvinner har kontakt med krise senteret. ettersom ni sier att alle men er dritsekker.
Du så jeg skrev "generelt"?
Ja det gjorde jeg ju nu. men enda synes jeg att ni generelt sett drar alle men øver samme kant. Litt feil det synes jeg, men jeg må ju hålle med att det finnes drit sekkar og men dokk ikke alle.
Sexy Sadie
01-12-05, 20:10
Hvor mange menn har sendt kvinner på flukt fra sine hjem til krisesenteret?
Hvor mange kvinner har sendt sine fortvilte menn til krisesenteret?
Hvor mange kvinner har sendt sine fortvilte menn til krisesenteret?Ikke så månge tror jeg men før det kan man ju ikke si att alle er drit sekker. Det finnes gott med idioter i vårt sammhelle.
Sexy Sadie
01-12-05, 20:15
Ikke så månge tror jeg men før det kan man ju ikke si att alle er drit sekker. Det finnes gott med idioter i vårt sammhelle.
Men det vi diskuterer her er hvor mange % drittsekker det finnes i populasjonen og da er menn i prosentvis overlegen i antall.
Mellom kvinner og men ja, Men om du då tar alle men og ser vem som er drit sekk og dem som ikke er drit sekk da er det nog ikke månge prosent som er dårlige. men det finnes og det kommer sikkert alltid att finnes, men jeg hoppers att dem blir mindre av dem.
Sexy Sadie
01-12-05, 20:32
Nå er du på individnivå igjen og det må du passe deg for.
The Cryptic
01-12-05, 21:51
Basert på all røkla man må gjennom før man finner noen som har skjønt et par vesentlige ting.
Jeg kunne begynt å telle alle gangene ting har tatt slutt fordi han "er lei", eller "det er ikke spennende nok", eller "jeg er på jakt etter det perfekte, men du var jo grei pauseunderholdning". Mulig jeg har hatt uflaks, men det får da være måte på.
Jeg har hatt akkurat den samme erfaring med jenter til inntil et par år siden og på generell basis vil jeg vil si at personlig "uflaks" ikke nødvendigvis gir et reelt bilde av virkeligheten. Det er iallefall ikke et tilstrekkelig tallgrunnlag for å trekke en konklusjon som berører sånn ca. 3,1 milliarder menn (eller jenter / kvinner for den saks skyld)
Jeg har hatt akkurat den samme erfaring med jenter til inntil et par år siden og på generell basis vil jeg vil si at personlig "uflaks" ikke nødvendigvis gir et reelt bilde av virkeligheten. Det er iallefall ikke et tilstrekkelig tallgrunnlag for å trekke en konklusjon som berører sånn ca. 3,1 milliarder menn (eller jenter / kvinner for den saks skyld)
Men jeg gjør det likevel. Legg for øvrig merke til at det ikke var jeg som nevnte krisesentre og denslags.
Jeg er en pessimist. Jeg tror generelt sett ikke godt om folk. Jeg liker faktisk ikke folk.
The Cryptic
01-12-05, 22:02
Men det vi diskuterer her er hvor mange % drittsekker det finnes i populasjonen og da er menn i prosentvis overlegen i antall.
Tilsvarende er (fundamentlistiske) muslimer vesentlig i prosentvis flertall med tanke på verdens terrorister. Man kan si det samme om norsk-pakistanernes misbruk av det norske trygdesystemet.
I statistisk finregning kan man helt sikkert finne at en mann har større sannsynlighet til å bli en drapsmann enn en kvinne. Man kan sikkert også se at det er mer sannsynlig at en asylsøker misbruker det norske trygdesystemet enn en veltilpasset etnisk norsk familie. Og så kan man sikkert gå rundt å være fornøyd med disse funnene. Det endrer allikevel ikke det forhold om at man ift. drapssaker som med annen kriminalitet har med enkeltindivider å gjøre; ikke en gruppe som helhet.
Uansett, nå skal jeg hjem å regne konfidensintervaller, slik at vi kan få en klarhet i hvor mye større sjanse det er for at f.eks. undertegnede vil drepe noen med kaldt blod på neste NK-treff enn noen av treffets kvinnelige deltagere :sarkasme slutt:
Sexy Sadie
01-12-05, 22:06
Uansett, nå skal jeg hjem å regne konfidensintervaller, slik at vi kan få en klarhet i hvor mye større sjanse det er for at f.eks. undertegnede vil drepe noen med kaldt blod på neste NK-treff enn noen av treffets kvinnelige deltagere :sarkasme slutt:
Gjør det du. :rofl:
Arvesynden....
Enhver kvinne som blir irritert på menn av denne konkurransen her har tydeligvis ikke forstått seg på dem. Om det var kvinner som hadde denne konkurransen ville jeg tenkt: Kult, nå har de endelig begynt å gjøre slik menn har gjort i århundrer. Her har vi fire menn som konkurrerte om å ha sex med flest mulig kvinner, hvorfor gjorde de det? Fordi de kunne, enkelt og greit.
Det er et primærbehov hos begge kjønnene å ha sex. At konkurranseinstinktene er større hos menn enn hos kvinner er ingen stor hemmelighet. Her har vi fire menn som klarte å kombinere disse to behovene.
Motivet her er ikke å ydmyke eller å utnytte kvinner, motivet er å vinne konkurransen.
Jeg kan garantere at slike konkurranser foregår i alle miljøer der det er gutter, jenter og sjekking. Og jeg er temmelig sikker på at alle som leser dette er klar over det. Den eneste nyheten her er at en av idiotene ikke bare snakket med pressen, men han gav faenmeg et intervju.
Sexy Sadie
02-12-05, 18:28
Så du mener altså da at han skulle holdt kjeft?
Motivet her er ikke å ydmyke eller å utnytte kvinner, motivet er å vinne konkurransen.
Ånei. Det er derfor han kaller de for stygge, og at de burde være glad for å få pult en som han. Jaja.
Det du sier understreker egentlig bare det jeg mener om drittsekkpotensialet til menn. For the record, jeg hadde mislikt en sånn konkurranse like mye om det var kvinner involvert.
Sexy Sadie
02-12-05, 20:51
Det er heller ikke nødvendig med noen konkurranse for å få menn i seng, de er billige av natur. Som Tassens innlegg så treffende beskrev.
Jeg kan garantere at slike konkurranser foregår i alle miljøer der det er gutter, jenter og sjekking. Og jeg er temmelig sikker på at alle som leser dette er klar over det. Den eneste nyheten her er at en av idiotene ikke bare snakket med pressen, men han gav faenmeg et intervju.
Pokker... skiller jeg meg ut her også.
Har jeg for lite konkurranse innstinkt kanskje? På samme måte som jeg ikke kjente meg igjen i feks. runke-konkurransene som ble diskutert her tidligere. :roll:
Sexy Sadie
03-12-05, 00:09
Pokker... skiller jeg meg ut her også.
Har jeg for lite konkurranse innstinkt kanskje? På samme måte som jeg ikke kjente meg igjen i feks. runke-konkurransene som ble diskutert her tidligere. :roll:
Etter et referat fra en Luxus Leverpostei konsert så har du vel gjort en sak rimelig klart, menn går etter stygge jenter når de skal ha seg noe på snabben og være sikker på å få snøret i b(l)ånn. :rofl:
Etter et referat fra en Luxus Leverpostei konsert så har du vel gjort en sak rimelig klart, menn går etter stygge jenter når de skal ha seg noe på snabben og være sikker på å få snøret i b(l)ånn. :rofl:
Ja, jeg er ganske billig og lettlurt :lol:
Men jeg har ingen konkurranse. Men hadde det vært det på den konserten, så hadde jeg vunnet. Tror ikke noen andre hadde vært desperate nok til å utfordre meg.
Lystløgner
05-12-05, 17:04
Hvor mange kvinner har sendt sine fortvilte menn til krisesenteret?
1) Menn har ikke noe krisesenter å flykte til.
2) Kvinner har tatt monopol på å gjøre alt riktig så selv om en mann er mishandlet av en kvinne så er det likevel han som undertrykker henne.
Enhver kvinne som blir irritert på menn av denne konkurransen her har tydeligvis ikke forstått seg på dem. Om det var kvinner som hadde denne konkurransen ville jeg tenkt: Kult, nå har de endelig begynt å gjøre slik menn har gjort i århundrer. Her har vi fire menn som konkurrerte om å ha sex med flest mulig kvinner, hvorfor gjorde de det? Fordi de kunne, enkelt og greit.
Det er et primærbehov hos begge kjønnene å ha sex. At konkurranseinstinktene er større hos menn enn hos kvinner er ingen stor hemmelighet. Her har vi fire menn som klarte å kombinere disse to behovene.
Må bare si jeg støtter dette helt.
Kan ikke helt se problemet med denne konkuranseen. Sannsynlig vis har desse fire spredd nytelse og glede i lag med sine smårollinger utover Tromsø's feminine natteliv.
Eneste sure hurper kan klage over er at mangen kvinner er avslørt, det gjelder da bare dersom de ønsket å virke kostbare og dydige da.
At kyndige dyktige menn kan finne seg en partner hver kveld har jeg slett ikke vanskelig for å tro, sex er jo godt for oss også...
Regner med at de som normale mennesker bruker dong ved ons, og da kan bare de sure oppgulpene til helsetjenesten ved Sosialmedisinsk senter drite og dra.
Er så lei slike som skal gjøre hva de kan for at voksne forstandige mennesker skal skremmes fra fysisk kontakt. Nordmenn og kvinner har bare godt av mer fysisk kontakt, og hadde jeg vært singel i Tromsø ser jeg slett ikke bortfra at jeg kunne tenkt meg å bli med i tellingen jeg også.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.