Se full versjon : Hvilken film er den skumleste du har sett?
The shining! :giljotin: (ondskapens hotell) Den var grufull første gang jeg så den, og alle de andre gangene. "Redrum redrum". Jeg synes psykologiske thrillere er verst, the ring-filmene ligger ikke så langt bak.
The shining! :giljotin: (ondskapens hotell) Den var grufull første gang jeg så den, og alle de andre gangene. "Redrum redrum". Jeg synes psykologiske thrillere er verst, the ring-filmene ligger ikke så langt bak.
Ring-filmene? Handler de om analsex? Ha ha ha ha ahaha haha ahahaha aha ha (Fordi man penetrere ringen ikke sant) ah hahah
Orca, vil du ikke ha julegaver? Hmm??
Villmark er skummel.
Jeg så en gang en film som jeg tror het "Patrick". Det var om en kar som lå i koma med øynene åpne, som etterhvert begynte å våkne til live... Den var ille. Ellers er de fleste grøssere på det jevne.
the shining er noe for seg selv
Et glimt av russisk barnetv om en bamse som viste seg å være en alien, og vokste seg kjempestor. Hadde mareritt om den bjørenen i årevis. Også var det en episode av plindpassasjeren, der de sitter og ser på en fremmed planet med mennesker på en monitor. Plutselig snur et av menneskene på denne planeten seg, og personen har sølvanniskt. Den var også stor kilde til redsel i årevis.
Som voksen har jeg hatt vett nok til å holde meg unna skumle ting. Fikser ikke slikt.
Jeg har "kanskje kommer kongen" med knudsen og ludvigsen på hjernen
Kommer helt an på hvilken aldersgruppe jeg var i da jeg så filmen. I dag er det lite som skremmer meg..
Men shining kommer høyt opp på listen. Det samme gjør "banjoscenen" fra Picnic med døden. Galskap er skremmende når den utspiller seg åpent. Hadde det ikke vært for taushetsplikten så hadde jeg hatt et par gufne opplevelser å dele for å understreke også...
The Ring..... :gjesp:
The Shining.... :gjesp:
Villmark.... :gjeeeeeeeesp:
Smurfene..... grøss, Gammelsmurfen har en agenda til å kontrollere småbarns sinn.
Jeg synes disse arabiske teroristvideoene er ganske skremmende. Eller det faktum at de finnes og at man kan laste dem ned.
Fra filmer av nyere dato er det nok The Grudge som har satt hjertet høyest opp i halsen.
Ellers har jeg lyst til å nevne Psycho, rett og slett fordi den er så god.
Fra filmer av nyere dato er det nok The Grudge som har satt hjertet høyest opp i halsen.
Ellers har jeg lyst til å nevne Psycho, rett og slett fordi den er så god.
Likte du The Grudge ( jeg likte den ikke, kjedelig ), så vil jeg anbefale originalversjonen: JuOn.
Ja, Psycho er jo bare kjempebra.
Når jeg var liten ble jeg vettskremt av "Dyrenes kirkegård" eller "Pet semetary"
Jeg synes fortsatt den er skummel når jeg tenlker tilbake så jeg vil ikke se den igjen i fare for å ødelegge mitt uskyldige barnlige førsteinntrykk.
Ellers så synes jeg The Grudge var ekkel og originalen av Tje Ring var ikke noe bedre den heller. *Skummelt*
Så Seven var nevnt i en annen tråd her, det er ikke den skumleste, men absolutt den ekleste jeg har sett. Braindead og oppfølgeren til Braindead (?) er ikke så ekle fordi splattermengden er så ekstrem og filming så dårlig.
The people under the stairs.
The people under the stairs.
Fins det flere "People under the stairs"? For den jeg har sett er bare morsom.
Jeg så den da jeg var ganske liten. Den var ikke morsom da...
Jeg ble livredd av The Grudge. Hylte høyt og turde bare såvidt å se. Det ble plagsomt og slitsomt, for jeg fikk aldri slappa av. Etterhvert ble det bare for mye jævelskap, og da ble det liksom ikke skummelt lenger. For mye av det gode rett og slett.
Alfred Hitchcocks "Fuglene"
Så den når jeg var 12, og det var nok litt for tidlig ja...
Sexy Sadie
21-01-06, 02:44
Emil i Lønneberget som barn. Jeg ble vettskremt når faren hans skrek og brølte EEEEEEEEEEEEEEEEEEeemmmmmmmmmiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiilll!
Av alle ting hadde jeg en onkel som lød helt maken når han imiterte, jeg hatet den mannen i årevis.
Jeg elsket Emil når jeg var liten :mrgreen:
Hver gang når, den gang da.
Kanskje hun går i barndommen?
Shafahta arhidir
22-01-06, 02:18
Alt som inkluderer Baldwin er jo skummelt... :shocked:
Candyman var den skumleste. Så den da jeg var tolv eller tretten, fikk et litt anstrengt forhold til speil en stund etter det.
Lystløgner
22-01-06, 19:04
Fahrenheit 9/11
Fahrenheit 9/11
Hehe.. :)
Fahrenheit 9/11
Eller kanskje supersize me :mrgreen:
Sexy Sadie
23-01-06, 01:09
Er virkelig film skummelt når man er voksen?
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.