Se full versjon : Vil ha forbud mot å dø
På grunn av plassmangel på kirkegården, vil byens borgermester forby folk å dø.
http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article513296.ece
Kanskje vi skal flytte dit og leve evig alle sammen :aja: hehe
Slik er det med politikerer, mest mulig kontroversielt for å få publisitet, uansett hvor langt ute på jordet forslaget er.
Værste jeg har hørt hehehe :lol:
Sexy Sadie
14-12-05, 14:36
Så teit.
Hva skal han gjøre egentlig? Om han ikke får lov tilå kvitte seg med likene?
Skjønner godt at han er frustrert og forsøker å påpeke det absurde i stuasjonen, jeg.
The Cryptic
14-12-05, 18:29
Jeg synes det var en god idé. Tenk bare på problemet med at det egentlig er for få yrkesaktive iforhold til yrkesinaktive? Et påbud om å leve vil antageligvis gjøre det enklere å beholde folk i jobb meget lengre. Dessuten vil man jo slippe å bli etterlatt, for det er en trist følelse å miste noen som står en nær.
Forslaget viser også hva politikere kan få til bare de står sammen, tenker kreativt og ikke minst, åpner sine øyne for detaljer. Det neste synes jeg godt kan være at man har forbud mot å bli syk, ettersom sykefravær koster samfunnet fryktelig mye penger. Det bør også være forbud mot søvn, slik at alle kan jobbe mere. Kombinert med det ovenstående forbudet mot sykdom vil jo et slikt søvnforbud være uhyre effektivt, for man kan jo rett og slett ikke erklære seg syk pga. for mye jobbing og for lite søvn. Genial fyr denne da Silva. Det er neimen ikke rart han ble valgt som borgermester i selveste Biritiba Mirim
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.