Se full versjon : @roma
Jepp, men den forbanna jobben har hindret meg i dag.
Skal jeg få med meg alt, så må jeg snart si opp jobben.
*gleder meg vilt og hemningsløst*
Du virker lettere forvirret kjære husbond?
Ja, jeg vil jo høre om alle ting du er involvert i.
Vel, jeg begynner å bli ganske røysugen, men kan selvfølgelig ikke komme inn på røykerommet før jeg har 200 innlegg.
*starter spammingen nu* 8)
Dronningen av pisspreik står til din tjeneste.
Det var dårlig med spamming på henne synes jeg...
Jepp. Virkelig dårlig. Når jeg klarer tre hundre innlegg på en dag, så burde andre klare 88. tre hundre på ett forum, vel og merke.
Dronningen av Pisspreik og Multitasking. :nemlig:
Ja, ikke minst multitasking. Det er jeg jævla god på.
Jeg klarer bare en ting om gangen. Og jeg er ikke noe flink til det heller. :knegg:
Men det er fordi du er en skikkelig mannemann.
Jeg tror vi fant igjen gnisten i ekteskapet vårt.
Alt som skal til for min del er pupper. :knegg:
Jeg vet. Og kanskje litt rumpe.
Kanskje litt rumpe ja, sier ikke nei til det.
Spamming og syke avkom passer ikke så godt sammen, men kommer sterkere tilbake senere i dag.
Godt å høre.
Går det bra med avkommet?
Godt å høre.
Går det bra med avkommet?
Joda, avkommet har kommet seg uten den helt store sjuken.
Nå er det pizzaspising på gang snart, så spammingen får vente en times tid.
Jeg strikker, så jeg er her bare delvis.
Jeg strikker, så jeg er her bare delvis.
Strikker du pulegaver?
Er du ferdig med vesken?
Er det veske Elektra strikker til pul?
Jeg aner ikke hva hun strikker nå, men jeg vet hun strikket på en veske. Jeg ble veldig impånert av det. :nemlig:
Jeg aner ikke hva hun strikker nå, men jeg vet hun strikket på en veske. Jeg ble veldig impånert av det. :nemlig:
Ja, hun er flink. *spammer videre*
Ja, hun er flink. *spammer videre*
Skal du også inn på røykerommet @roma? Ser at det er et aldrig så lite mål å komme seg inn der.
Her er noen spammetips: Gå inn i de politiske trådene og si ting som "Jeg liker politikere fordi de sier så mye smart" eller i dyretrådene og si "Jeg liker hunder/katter/giraffer/osv"
Jeg regner med du ikke trenger tips til sextrådene, men du bør nå stikke innom og si din mening, den blir høyt verdsatt. :nemlig:
Og sist men ikke minst: Det er plass til et puppebilde eller to i puppetråden. Om du legger inn fire bilder, et i hvert innlegg, blir det fire innlegg og ingen, INGEN, vil kalle det spamming. :knegg:
Oops, det var ikke et tips til deg Arrak. Altså det med puppene...
Oops, det var ikke et tips til deg Arrak. Altså det med puppene...
Godt. Jeg kunne jo prøvd en Mine??? som surre forsøkte, og håpet på at MM ikke hadde det settet jeg la ut på harddisken. :wink:
Som du sikkert vet er MM troendes til det meste (spesielt her inne) :knegg:
Ja, det er vesken. Jeg holder på å montere den nå.
Skal du også inn på røykerommet @roma? Ser at det er et aldrig så lite mål å komme seg inn der.
Ja, jeg er..kremt..røyksjuk. :-D
The Cryptic
19-12-05, 18:35
69 (sigg) igjen
Er litt kalt å stå ute å røyke ja. Får vel passe på å spemme litt imellom røykepausene.
Er det dumt å stikke til røykerommet kansje? Kan jo tenkes jeg skal skifte jobb en dag i fremtiden.
Fordelen med røykerommet er at du må være ganske så innrøkt for å få tilgang til det, dermed kan ikke alle og enhver titte innom å se hvem som er skaprøykere eller ikke.
Fordelen med røykerommet er at du må være ganske så innrøkt for å få tilgang til det, dermed kan ikke alle og enhver titte innom å se hvem som er skaprøykere eller ikke.
Da satser jeg på at en eventuell ny arbeidsgiver ikke legger inn 200+ innlegg her på søken etter en han da alikevel ikke vil ansette..
Jøss, nå ble det logisk her jo.. Tror jeg tør alikevel.
Jeg tror jeg aldri kommer meg til det røykerommet..
Da satser jeg på at en eventuell ny arbeidsgiver ikke legger inn 200+ innlegg her på søken etter en han da alikevel ikke vil ansette..
Jøss, nå ble det logisk her jo.. Tror jeg tør alikevel.
Det var ganske så logisk ja. Om en framtidig arbeidsgiver leter etter en han ikke vil ansette og finner deg på røykerommet, da får du ikke den jobben du aldri ville fått likevel. Jeg tror du muligens er skjebnebestemt for røykerommet. :nemlig:
Det var ganske så logisk ja. Om en framtidig arbeidsgiver leter etter en han ikke vil ansette og finner deg på røykerommet, da får du ikke den jobben du aldri ville fått likevel. Jeg tror du muligens er skjebnebestemt for røykerommet. :nemlig:
Tror jeg unnlater og kommentere dette ytterligere, i frykt for å besudle logikken som fremkom.
Spammer videre i håp om å se lyset snart.
Innen jeg har nådd det magiske tall, og slipper inn på røykerommet så er jeg ferdig med "Endelig ikke-røyker". *dilemma*
Spammer videre i håp om å se lyset snart.
Innen jeg har nådd det magiske tall, og slipper inn på røykerommet så er jeg ferdig med "Endelig ikke-røyker". *dilemma*
*SPOLIER*
På slutten av boken står det om hvordan du best mulig skal planlegge røykesluttingen, juletider er ikke å anbefale. :mrgreen:
*SPOLIER*
På slutten av boken står det om hvordan du best mulig skal planlegge røykesluttingen, juletider er ikke å anbefale. :mrgreen:
Så jeg kan utsette boken til etter jul altså? *lettet*
Du vet, jeg bare må inn på røykerommet snart. :-D
Jeg tror du blir litt skuffet når du kommer deg inn lille venn.
Jeg tror du blir litt skuffet når du kommer deg inn lille venn.
Å? :cry:
Men ikke ta sorgene på forskudd, problemer er jo til for å løses, ikke sant?
Men ikke ta sorgene på forskudd, problemer er jo til for å løses, ikke sant?
Ja, om noe er borte, så setter man det bare inn igjen, ikke sant?
Selvsagt, men etter at noen annet er satt inn, om du forstår hva jeg mener...
Selvsagt, men etter at noen annet er satt inn, om du forstår hva jeg mener...
Kremt, vi får se... :wink:
Hva er poenget med å ha 200 innlegg for å komme inn på et røykerom?
Kanskje fordi man vil ha et sted man kan prate uten at alle ( inkludert gjester ) kan lese.
For å bevare noe privatliv kanskje. ;)
For å bevare noe privatliv kanskje. ;)
Syns det er veldig greit med litt lukkede rom. Har fått litt noia for åpne fora, og trives best på lukkede fora.
Så jeg gleder meg til å kunne prate der inne, uten at alle og enhver kan lese.
Syns det er veldig greit med litt lukkede rom. Har fått litt noia for åpne fora, og trives best på lukkede fora.
Så jeg gleder meg til å kunne prate der inne, uten at alle og enhver kan lese.
Jeg liker meg også best på lukkede forum, og har jo foreslått å lukke dette men det ble ikke så godt mottat. :knegg:
Men hvilke lukkede forum finnes?
The Cryptic
20-12-05, 21:55
>15000-innleggsforumet til SS er f.eks. ganske lukket tror jeg :knegg:
Jeg liker meg også best på lukkede forum, og har jo foreslått å lukke dette men det ble ikke så godt mottat. :knegg:
Men hvilke lukkede forum finnes?
Du kan jo sjekke på http://forumkatalogen.no
Det er noen som ikke står der fordi de ikke vil ha flere gjester.
Du kan jo sjekke på http://forumkatalogen.no
Det er noen som ikke står der fordi de ikke vil ha flere gjester.
Den der forumkatalogen-popupen på disse sidene har forresten irritert meg flere ganger. Feks. når jeg var midt i et mario bros. spill her, så poppet den skiten opp slik at jeg måtte gjøre alt på nytt igjen, og det har skjedd flere ganger. :kjerring:
Den der forumkatalogen-popupen på disse sidene har forresten irritert meg flere ganger. Feks. når jeg var midt i et mario bros. spill her, så poppet den skiten opp slik at jeg måtte gjøre alt på nytt igjen, og det har skjedd flere ganger. :kjerring:
Jeg har ingen popups. De finnes ikke engang tilgjengelig. Begrepsforvirring? Hva mener du er en popup?
Jeg har ingen popups. De finnes ikke engang tilgjengelig. Begrepsforvirring? Hva mener du er en popup?
Med det mener jeg at forumkatalogen sine sider automatisk starter av og til når jeg spiller spill på nettkafeen (spillehallen), da forsvinner nettkafeen sin side helt, og forumkatalogen tar over uten at jeg har bedt om det. *varsellampe* Hvorfor aner jeg ikke, derfor spurte jeg deg. Kanskje det er noen onde spioner fra forumkatalogen på ferde? Jeg har forøvrig aldri vært inne på den siden før den automatisk startet seg fra nettkafeen.
Dette høres skummelt ut, jeg tror det er best MM tar seg en tur bort til "Telieps" og snakker med ham som er ansvarlig for Forumkatalogen.no. :nemlig:
Eg synes at forumkatalogen var tynn. Kun 4 forum i katogorien motor.
Du må gjerne slenge opp noen linker. Det er brukerne som stort sett legger inn linker der.
Åh spamming. Kan jeg få være med? :røykesugen:
Åh spamming. Kan jeg få være med? :røykesugen:
Da må du få ræva i gir. :mrgreen:
Da må du få ræva i gir. :mrgreen:
Det har du gjort ser jeg. :mrgreen:
Det har du gjort ser jeg. :mrgreen:
Men nå er jeg ferdig med spammingen, og har fått det slik jeg ville. Så nå tar jeg livet helt med ro. :mrgreen:
*peker på avataren din*
Aha. *treig i avtrekkern*
Så deilig rompe du har @roma :sikler:
Så deilig rompe du har @roma :sikler:
Jeg vet. :stolt:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.