Se full versjon : Nexfuckinggentel
:?: Så frekke de er. Vi hadde en hastighet på 2500\600 så for en uke begynte det å gå treigt. Etter å ha prøvd 200 ganger å kommer igjennom på kundeservice så kommer de med den ene løgnen etter den andre. Vi får vite at de har satt ned hastigheten vår til 200\400, ja det merkes, men vi får ingen varsel om det og vi betaler ikke noe mindre heller. :?: En ting er at nettet er fucked up, men så ha vi i tillegg ip telefon som krever en viss hastighet. Og den fungerer ikke. Fy fan så forbanna jeg blir og for en slett kundebehandling. Men det verste av alt er at vi blir "tvunget" til å gå over til fuckingtelenor som jeg hater. Nextfuckinggentel sier at telenor bevisst forsøker å kneble dem fordi de har fjernet noen forsterkere på linjen sin, slik at nextfuckinggentels kunder lider, og gradvis går over til telenor. Fyren på kundeservice sa det rett ut: jeg ville ha byttet til telenor hvis jeg var dere. Hva fan er det som skjer???
Noen gode forklaringer?
Driver telenor å presser konkurrentene sine ut av markedet? I så fall;er dette lov?
Lystløgner
20-12-05, 23:51
Selvsagt presser Telenor sine konkurrenter.
Om det er lov eller ikke kommer sikkert an på om de har vært kreative nok til å finne en plausibel unnskyldning for det de gjør slik at det ikke kan bevises 100% at de gjør det kun for å sabotere.
Jeg har ikke noe til overs for telenor
Jeg har Telenor ADSL og er strålende fornøyd. Kundeservicen er bra, om det er feil på linjen blir de rettet veldig fort og selv da klarer de å gi oss internett i flesteparten av tilfellene, bare med nedsatt hastighet. En gang ble det feil på modemboksen min, jeg ringte til kundeservicen og etter litt feilsøking fant de ut hva som var feil, jeg fikk ny boks på døren to dager senere. Jeg har aldri hatt problemer med regningene heller.
Dere må gjerne mislike Telenor, men gjør det på rett grunnlag, ikke fordi alle andre sier de suger.
Har utelukkende dårlig erfaring med Telenor. Jeg hater det selskapet og anser dem for å være alt annet enn ryddige og seriøse.
Har ingen problem alls med telenor, det fungerer utmerket,
Jeg var dritt lei Telenor og ustabil linje. Vi byttet til Tele2 for ett par måneder siden og fikk også innstalert bredbåndstelefoni i samme slengen. Det har fungert glimrende.
Jeg hater telenor fordi jeg kun har negative erfaringer med dem. Det gjelde seg også i forhold til privattelefoni og mobiltelefoni. Kundebehandlingen er slett. Og det irriterer meg at jeg må velge dem. :?:
Jeg synes det er utidig dårlig gjort av Telenor å stikke kjepper i hjulene på gode konkurrenter i stedet for å få ut fingern og slutte å melke nordmenn for historisk teknologi.
Hele utviklingen i norge ligger 5 år bak våre naboland takket være Telenor og deres politikk.
De burde fått karantene i flere år for det de har gjort tidligere med ISDN helvetet sitt, og nå gjør mot bredbåndskunder.
Eneste som er gøy med Telenor er å ringe de og forhøre seg om IP-Telefoni.
De vet jo ikke engang hva de tilbyr av tjenester.. SIP?? Hva er det for noe da?
Jeg var dritt lei Telenor og ustabil linje. Vi byttet til Tele2 for ett par måneder siden og fikk også innstalert bredbåndstelefoni i samme slengen. Det har fungert glimrende.
Interessant siden Tele2 bruker Telenor's linjer. Men det kan jo hende de kjører bedre adsl-routere da. En av de første ADSL-modemene man fikk av Telenor var skikkelig pyton. Man måtte ha oppringingsobjekt i Windows og koble på flere maskiner var en slitsom affære med dobbel nat.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.