Se full versjon : På bakrommet til tolleren
Lurte på jeg, dersom en eller ei blir dratt med på bakrommet og tolleren drar frem sin berømmte gummihanske...
Dette er jo et skrekksenario for de fleste, og spesielt siden den penetrerende skal være av samme kjønn som den penetrerte.
Dog går det rundt innimellom mennesker som opplever situasjoner anderledes en gjennomsnittet, det er ikke så vanskelig å tenke seg at det også går både menn og kvinner som vil oppleve en slik situasjon både positivt og seksuelt stimulerende, tross at det også kan være smerter med i opplevelsen.
Jeg lurer på hvordan tollere takkler det dersom den penetrerte bliir kåt, begynner å lage pulelyder, roper på mer, jokker i mot eller lignede...
Noen som har hørt noe om slike situasjoner, sagn/vandrehistorier ?
Du lager de deiligste tråder Ling, den skal du ha! :knegg:
Nei! Men jeg er faktisk litt nervøs for å bli kåt hos gynekologen... altså som en tvangstanke... :lol:
Ser man det! Kom TO ganger bare ved tanken... :roll:
Ser man det! Kom TO ganger bare ved tanken... :roll:
Fortell mer!
Dobbelt-posting pga tvangstanker!
Det gjorde vondt hos gynekologen. Og det tross at hun hadde små tynne dukkefingrer. :-|
Vært på bakrommet til tollerne en gang, ikke noe jeg vil snakke om.
Eg blei fortalt historien fra et par som dreiv tollerene til vannvidd. Han eine jukka i mot, og han som venta hadde tatt masse avførigstabeletter og hadde trusa full, stanka som faen og gnidde skiten bra utover når han klødde seg i ræva.
Tollerene vart fly forbanna og sendte dei ut :driter:
Nei! Men jeg er faktisk litt nervøs for å bli kåt hos gynekologen... altså som en tvangstanke... :lol:
Jepp, den tanken har jeg også. Spesielt om legen er en kjekk, ung mann. :shocked:
The Cryptic
31-12-05, 17:41
Du lager de deiligste tråder Ling, den skal du ha! :knegg:
Det må jeg bare stemme i. Fabelaktig idé det der Lingen. Jeg kan ikke si at jeg noen gang har hørt om noe slikt, men med tanke på at det vel er endel mennesker inne på bakrommet inne på tollernes bakrom over det ganske land og i den store vide verden, så blir man ikke overrasket om noe slik som dette faktisk har hendt engang
Pasienter som blir kåte er ikke noe behagelig
The Cryptic
31-12-05, 17:49
Det tror jeg gladelig på
Å? Hvilke pasienter møter du i løpet av din dag da? :nysgjerrig:
Jeg blir ikke kåt hos gynekologen min, har aldri tenkt tanken engang.
Desuten kan jeg ikke tenke meg at det merkes så godt om man er kvinne, skjer vel ikke store forandringer på de 2 minuttene legen er oppi der.
For mannfolk derimot..
The Cryptic
31-12-05, 19:09
Nja, man får vel et heller klinisk forhold til det vil jeg anta
Nja, man får vel et heller klinisk forhold til det vil jeg anta
Mener å huske at en kamerat av meg skulle undersøkes før han skulle inn til militæret. Hun som skulle undersøke var visst litt pen så mens hun skulle sjekke for kjønnssykdommer så ble jo karen litt villig da for å si det slik...
De måtte vente i 5 minutter før de fortsatte.
Har også blitt med på bakrommet til tollerne en gang, ble kjent på både her og der, men ingen gummihansker som var involvert som jeg kan huske allefall.... lenge siden nå da, var på midten av 90 tallet.. :wink:
Tollerene vart fly forbanna og sendte dei ut
Det var vel sannsynligvis det de ville?
Oppskriften virker i alle fall rimelig klar -har du noe å smugle, så bare sørg for ekstremt dårlig hygiene og lat som du blir kåt av tolleren.
Som toller ville jeg blitt ekstremt mistenksom jeg for min del.
Som toller ville jeg blitt ekstremt mistenksom jeg for min del.
Det var min første tanke også... Men som tollere er de vel uansett klar over at de bare tar 10% av det som kommer inn i landet, så kanskje de vurderte det som at det ikke var verdt det. Kommer kanskje an på hvor personlig engasjerte de er i jobben...
Jeg er så glad for at jeg slipper å fiske rundt i fremmede menneskers kroppsåpninger i jobben min. :glad:
The Cryptic
02-01-06, 15:53
Helt enig. Plutselig får jeg en ekstra påminnelse om hvorfor det er bra å sitte her foran PCen min
Er relativt sjeldent jeg roter i fremmede menneskers kroppsåpninger på jobb. Ihvertfall ikke de åpningene som er der naturlig. Men de klarer jammen meg å bli kåte for det :lol:
Er relativt sjeldent jeg roter i fremmede menneskers kroppsåpninger på jobb. Ihvertfall ikke de åpningene som er der naturlig. Men de klarer jammen meg å bli kåte for det :lol:
Hva i all verden jobber du med? :utrolig nysgjerrig:
Sexy Sadie
02-01-06, 20:04
Når man er så lekker som du, må man bare regne med det.
bæbu-bil
Får du ule med fløyta også....? :misunnelig:
The Cryptic
02-01-06, 20:13
Maycom er vel selve fløytesjefen?
Fløytesjefen over alle fløytesjefer 8)
Bare å komme, så skal jeg få dere til å uule dere også :wink:
Når man er så lekker som du, må man bare regne med det.
Hvor ligger ikke du naken i senga mi nå :mrgreen:
Er det rart jeg digger denne dama.
Sexy Sadie
02-01-06, 22:20
Hvor ligger ikke du naken i senga mi nå :mrgreen:
Er det rart jeg digger denne dama.
Fordi jeg er så langt unna.
Det er noe spesiellt med menn i ulebiler altså... :nemlig:
Jeg må bare spørre: Har du noengang pult i ule-bilen?
Det er noe spesiellt med menn i ulebiler altså... :nemlig:
Jeg må bare spørre: Har du noengang pult i ule-bilen?
Det vet jeg ikke om jeg har lyst til å svare på.. Ikke i fart ihvertfall :-D
Jeg satt baki en ule-bil på lørdag. :stolt:
Og mange av de ulebil-sjåførene er faen så sexy.
Det vet jeg ikke om jeg har lyst til å svare på.. Ikke i fart ihvertfall :-D
Synes bare det virker som om det må være veldig spennende serru.
Ja jeg er rar. :flau:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.