Se full versjon : Karma Spam kontroll
Jeg har minus 4 i karma, dette fordi jeg gjorde en feil mot en annen bruker og klikket litt for mange ganger, noe jeg forklarte via PM med en gang skaden var skjedd, i stedet ble jeg møtt med barnsligheter, så nå har jeg 4 minus. *Fnis*
Men poenget mitt er dette: går det å gjøre slik at man ikke kan masse-klikke på karma? Slik at jeg ikke gjør samme feilen en gang til?
:mrgreen: Den feilen har jeg gjort noen ganger også. Ingen har straffen meg da.
Jeg har minus 4 i karma, dette fordi jeg gjorde en feil mot en annen bruker og klikket litt for mange ganger, noe jeg forklarte via PM med en gang skaden var skjedd, i stedet ble jeg møtt med barnsligheter, så nå har jeg 4 minus. *Fnis*
Men poenget mitt er dette: går det å gjøre slik at man ikke kan masse-klikke på karma? Slik at jeg ikke gjør samme feilen en gang til?
For å igjen forklare til deg og almennheten: Du gav meg 3 minus i karma fordi jeg dro opp en gammel tråd, jeg gav deg 3 i minus tilbake FØR jeg leste PM meldingen din, når jeg leste PM meldingen din så kom jeg med et forslag om at hvis du nuller ut mine, så nuller jeg ut dine. Det ble svart med å få 6 ekstra i karma. Bare for å forklare saken fra begge sider
Blånn: se på tidspunktet når karmaene ble gitt, så ser du hvem som ljuger.
:mrgreen: Den feilen har jeg gjort noen ganger også. Ingen har straffen meg da.
Igjen, hvis du ser på karmahistorien til oss begge, så ser ut at blånn gav meg 2 minus for en stund siden, jeg svarte med 1 tilbake. Prøvde å være voksen og ikke "straffe". Når det nå kommer 9 karmaminus på tåpelig grunnlag, så fortjener hun ikke bedre.
Blossom: Her var jeg altså ikke ute etter å dra vår initerne krangel ut i forum, du har jo spammet meg med PM så du kan heller fortsette med det i stedet for å plage alle andre med barnslighetene.
Det jeg lurte på var om det kan endres slik at jeg ikke gjør denne feilen igjen?
Blossom: Her var jeg altså ikke ute etter å dra vår initerne krangel ut i forum, du har jo spammet meg med PM så du kan heller fortsette med det i stedet for å plage alle andre med barnslighetene.
Det jeg lurte på var om det kan endres slik at jeg ikke gjør denne feilen igjen?
Spamming på PM er dine ord. Og bare dine. Hvis du ikke var ute etter å dra en intern krangel ut, så må jeg si det er rart at du lager et innlegg om den. Ja, du kan rette den opp igjen med å trykke på pluss i stedet for minus. Eller la være å trykke i det hele tatt.
Spamming på PM er dine ord. Og bare dine. Ja, du kan rette den opp igjen med å trykke på pluss i stedet for minus. Eller la være å trykke i det hele tatt.
God Jul.
God Jul.
God jul og godt nyttår!
Ja, men da må jeg isåfall lage det selv, noe som er såpass tidkrevende å lage at jeg ikke kommer til å prioritere det.
Ja, men da må jeg isåfall lage det selv, noe som er såpass tidkrevende å lage at jeg ikke kommer til å prioritere det.
Nei, i hvertfall ikke i dag. ;)
Synes det er veldigt barnsligt att hålle på att ge en masse minus. det håller med ett minus og det før att vise att man ikke likte det inslaget. eller ett plus før att man likte det. sen att man skall hålle på att straffe varandre er ju sykt. Har selv fått minus og ikke straffat desse personerna før det. er ni barn eller?
Synes det er veldigt barnsligt att hålle på att ge en masse minus. det håller med ett minus og det før att vise att man ikke likte det inslaget. eller ett plus før att man likte det. sen att man skall hålle på att straffe varandre er ju sykt. Har selv fått minus og ikke straffat desse personerna før det. er ni barn eller?
Bakgrunnen for dette har jeg forklart nok ganger før. Gidder ikke å fortsette denne diskusjonen. Ellers er jeg helt enig med deg.
Å, er det kommet ryktefunskjon her også? Kuuult.
The Cryptic
29-12-05, 04:03
Uten å uttale meg om Blossoms og Blånns' "krangel", må jeg iallefall si at BøddElektras "hevnprikking" med å gi tilbake en + per - hun mottok bare var helt konge :tilber:
Jeg er også fullstendig enig med deg, og voksne mennesker skjønner også at man kan gjøre en feil. :snill:
Sånn, ferdig.
Uten å uttale meg om Blossoms og Blånns' "krangel", må jeg iallefall si at BøddElektras "hevnprikking" med å gi tilbake en + per - hun mottok bare var helt konge :tilber:
Det står det respekt av ja :wink:
Jeg er også fullstendig enig med deg, og voksne mennesker skjønner også at man kan gjøre en feil. :snill:
Sånn, ferdig.
Den der kunne jeg selvfølgelig sagt noe tilbake på, men jeg lar være i frykt for 9 nye minuser. Sånn, ferdig
Man kan jo ikke synke ned på samme nivå som rødprikkerne.
Man kan jo ikke synke ned på samme nivå som rødprikkerne.
Og som du ser betaler det seg i total-karmaen. (Blod)hevn er en svært dårlig ide. Selv Jesus skjønte såpass.
Jesus var nok ingen dum mann.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.