Se full versjon : Juleavatarkonkurranseavstemning
Ok. Litt tregt ute med avstemingen her, men julen har stjålet litt tid de siste dagene. Ok, jeg nominerer de som har meldt seg på i annonseringstråden for denne konkurransen. Hvis man ikke har svart, kan man si ifra fort og bli med på pollen anyway. Men den varer bare i 3 dager før vinner kåres.
Vinner jeg, er det hyggelig men da går premiene til de neste på listen.
Jeg stemte på meg selv, blånne meg trodde nemlig dette bare var for å nominere. Men etterpå ser jeg at dette var selve avstemningen, og da er det en annen jeg har lyst til å stemme på,ikke meg selv. Er det noen mulighet for å endre på dette?
Synes nemlig det er litt teit å stemme på seg selv jeg da.. :skrape:
Hadde vært ekstra bra hvis du klarte å få bilde av avataren ved siden av nickene, så man slipper å løpe rundt for å se på dem for å stemme.. :)
Måtte den beste vinne :velsigner:
Jeg stemte på meg selv, blånne meg trodde nemlig dette bare var for å nominere. Men etterpå ser jeg at dette var selve avstemningen, og da er det en annen jeg har lyst til å stemme på,ikke meg selv. Er det noen mulighet for å endre på dette?
Synes nemlig det er litt teit å stemme på seg selv jeg da.. :skrape:
Nei, det er ikke noe system for å oppheve stemmer. Forøvrig regner jeg med at deltagerne stemmer på seg selv.
Hadde vært ekstra bra hvis du klarte å få bilde av avataren ved siden av nickene, så man slipper å løpe rundt for å se på dem for å stemme.. :)
Ja, det irriterer meg også. Desverre er det ikke lett å få inn bilder i avstemminger. Har kikket på det før uten å lykkes.
Nei, det er ikke noe system for å oppheve stemmer. Forøvrig regner jeg med at deltagerne stemmer på seg selv.
Ikke jeg. :stolt:
Det har je gikke gjort før. Selv om jeg har hatt lyst. Men denne gangen er det mange andre jeg har lyst til å stemme på, man skulle ha kunnet stemt på flere.
Hm. Jeg må nok tenke litt til først.
Min går til Zenaria.
Takk kjære. Jeg deler din begeistring. :-D
Den er helt strålende. :knegg:
Min favoritt er Maycoms. Den er deilig pervers.
The Cryptic
29-12-05, 03:58
Jeg stemmer på Master, LOTR-fan som jeg er
Det måtte nesten bli elektra.
Enkel god strek som regnet seg bra som avatar, og som var morsom og fin på en gang.
Lystløgner
29-12-05, 14:08
Lenge siden det har vært så jevne avstemninger.
Ja det er spennande det her.
Avstemningen varer i 3 dager fra publisert avstemning.
Ga min stemme til Maycom.
Heia Maycom! Maycom vant vel nå?
Er avstemninga ferdig da?
The Cryptic
30-12-05, 20:27
Lenge siden det har vært så jevne avstemninger.
Og jeg som har lært at de små marginers idrett er slike ting som langrenn, slalom, kortidistanseløping etc. Nuvel. Lærerne på NTG burde ta med avsteminger på NK i samme slengen synes jeg
Det er noen timer igjen, men nå ser jeg at Master seiler opp på oppløpssiden.
The Cryptic
31-12-05, 01:29
Det blir et tett løp dette. Heia Master
:hæ: En liten digresjon; men jeg har alltid trodd at master var mr. man. :idea:
:hæ: En liten digresjon; men jeg har alltid trodd at master var mr. man. :idea:
Det finnes bare en Master :vimsa:
Og det finnes bare en MM. :lol:
The Cryptic
31-12-05, 16:38
Master = Master, MM = Mr. Man alt. Mistermannen. Enkelt og greit det
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.