PDA

Se full versjon : De beste kjendis-sitatene fra 2005!

Blossom
29-12-05, 04:45
GEORGE CLOONEY: Jeg hadde et kortidsminnetap. Jeg har også hatt et korttidsminnetap

TARA REID: - Jeg hadde et spøkelse som het John i huset mitt. Det var ikke slik at vi hang sammen, jeg bare så ham. :fniser:

:leav: CAMERON DIAZ: Du vet jenter, når de blir eldre, puppene henger. Vel, når menn blir eldre, så begynner ballene å henge. Det kalles SBH: Senior Ball Hang!

Les flere her:

http://www.vg.no/bilderigg/?rigg_id=3128

Asshole
29-12-05, 09:47
Det var mange gode der :gapskratt:

HEVDET HUN VAR UTRO MED DAVID BECKHAM - REBECCA LOOS: - Jeg kan ikke komme på èn fordel med å ha en liten penis...........

kratos
29-12-05, 12:57
FRUSTRERT FRUE EVA LONGORIA: - Det er absolutt ingenting jeg ikke liker ved meg selv.

Sånn burde alle kvinner tenke!

Elektra
29-12-05, 21:48
Denne her er alvorlig bra. Tatt i betraktning hvem den kommer fra, altså. Nå er ikke dette kvinnemennesket kjent for å være særlig blånn, eller dum for den saks skyld, men filmene hun har spilt i gir jo et noenlunde annet inntrykk.

REESE WITHERSPOON: - Det som slår meg er hvordan mange kvinner - unge kvinner - gir opp sin makt og deres egen fornuft. Jeg synes ikke disse kvinnene er dumme. Jeg synes de selger en personlighet som er oppsiktsvekkende. Men å skape et kulturikon av noen som sier: Jeg er dum, er ikke det søtt? Det gjør at jeg får lyst å kaste kniver på dem!

Uketassen
30-12-05, 01:43
Etter min mening skal man være en ganske god skuespiller for å spille dum på en troverdig måte. Reese har vært flink i sine filmer hun.

carmensi
31-12-05, 14:03
:lol: